Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Seřízení karburátoru ČZ 488
Hoj! Opět a zase se na něco ptám hold nemám nikoho, kdo má s veteránama zkušenosti a pomohl by mi, tak musím zjišťovat tady. :)

Nejdřív dám základní info o stavu karburátoru a vrtání.
čezeta to je 125
zjistil jsem že má už o 1mm větší vrtání (52 origo) já mám 53mm..(třeba by to mohlo mít vliv)
karburátor 2924SBDM2776 (karbec z jiné motorky - origo tam patří 2924SBDb . . . .)
volnoběžná 50
hlavní 93 (dle tabulky fabriková je 88)
jehla je nejvýš (nejbohatší směs)

Od té doby, co jsem na ní začal jezdit si všímám, že to v určitých chvílích nechce jet...tím způsobem, že když jedu do třeba mírného kopce a chci zrychlovat, tak to začne tak jako (nwm jak to popsat). Dělá to takový zvuk jako.TRTRTRTRTR..xd..nezrychluje spíš zpomaluje v tuhle chvíli. nevim jak to popsat..xd nevim jestli by se to dalo nazvat jako "tarokování". To stejné se děje když mám malé otáčky a hned dám plnej plyn prvně začne zrychlovat pak se děje to tarokování a když to není zrovna do kopce, tak se to přes to dostane a zase to táhne.
Zkoušel jsem laborovat se vzdušníkem, zjistil jsem, že když ho přitáhnu, tak to nejenže nedrží vůbec volnoběh, ale tohle tarokování se velmi zhorší.. Na druhou stranu když jsem ho měl skoro vyšroubovanej, tak jsem nevěděl jestli to není již moc chudé a i tak to to dělalo.. ovšem méně, než když to bylo skoro dotáhlé.
Šoupátko mi přišlo, že má malou vůli, ale né moc.. (zvoneček to není)
Nevím co s tím, snažil jsem se něco pohledat na netu, ale většinou to bylo to stejný akorát zkopírovaný přečetl jsem si část o karburátorech (kniha- Adolf Tůma - Motocykla a jeho obsluha), ale fakt nevím co s tím. Viděl jsem na netu, že některý karburátory prostě nejdou seřídit pak to ten člověk vymění za jiný a najednou to funguje.. Karbec jsem čistil již 2x!.. Když jsem dělal na zahradě pokusy se na 1kvalt prudce hned na plnej rozjet, tak to blblo.. Aji jsem si všiml, že z airboxu mi viselo par kapek benalu.. asi kvuli malejm otačkam a plnymu plynu.. Zapalování je seřízené.
Nakonec uvažuji o koupi jiného karburátoru.. nejde mi ani o to abych tam dal zase ten starej Jikov.. nejradši bych tam dal něco moderního. Moderní karburátory si lidi chválili, akorát byl problem vždy s přirubou. Nemá někdo nějaké typy na moderní neloteriový karburátor, který se tam dá nacpat?? Kdyby nebylo vyhnutí od jikovu, tak bych asi koupil repliku..s difuzorem 24mm jsem neviděl, ale s 26 difuzorem jo.. 2mm asi bych ani nepoznal rozdíl co?

díky moc

ještě přikládám foto svíčky. Z černé po ujetí pár kilometrů


Naposledy editováno 18.06.2020 22:01:24

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

23.6.2020 v 18:30 | Nahoru | #1
Bude to dělat přesně to, co píšeš. Musíš tu trojku rozmotat a pak dát 4, jinak to nejde. Případně ještě zvážit změnu sekundárního převodu. 488 má bohužel né moc povedený motor, lepší je starší 476, která fičí jak moje 180 před úpravou.

Nebo si kup moderní velký čtyřválec 4T, kterej okamžitě reaguje na jakýkoliv kvalt v jakýchkoliv otáčkách

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

8.7.2020 v 16:23 | Nahoru | #2
CB600> můžu tě požádat o popis úprav na motoru? Děkuji
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Informace o čz 125/488 ČZ 125/488 Stapio 10 12.11.2020 v 10:37 cmiral
Koupě staré motorky ze zahraničí ČZ 125/476, ČZ 125/488 RockNRolenc 5 5.11.2020 v 10:19 CRF1000
VAPE ČZ 125/488 ČZ 125/488 PeVeln 16 13.10.2020 v 09:09 Deadman
Paraboly, Vape ČZ 125/488 PeVeln 22 16.9.2020 v 21:19 cmiral
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 48 14.7.2020 v 14:00 Richie1990

TOPlist