bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: bohatost směsi
Ahoj všichni. Dle barvy svíček, by si moje kawa zasloužila bohatší směs. Než hrábnu na šroubky nastavení bohatosti, ptám se. Nerozházím synchronizaci karburátorů ? Poradí někdo jak na to? Díky všem za jakoukoli odpověd,

1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi

18.6.2020 v 21:42 | Nahoru | #1
Synchronizaci šoubkama bohatosti nerozhodíš, ale těmi se seřizuje volnoběžná směs a má to vliv jen do částečného otevření plynu. Navíc směs se sama od sebe jen tak neochudí - většinou je příčinou montáž otevřeného výfuku, netěsnost v sání nebo výfukovém systému, případně snížená hladina v karburátoru nebo zanesené trysky. Takže by to chtělo nejdříve zjistit skutečnou příčinu a řešit ji, než se to snažit vykompenzovat vrtáním do směsi. Kdy to začalo? Co tomu předcházelo?

(reakce na) bohatost směsi

18.6.2020 v 22:07 | Nahoru | #2
Přeplnoval se karb. na levém válci. Rozebral jsem ( jen spodek ), odstranil závadu, smítko v sedle jehly, profoukal trysky, smontoval. Od té doby najeto cca 1 tis km. bez problému. Ted začala při ubrání plynu zlehka střílet do výfuků. Vyndal jsem svíce a jsou světle šedé. Z toho usuzuji, že je chudá směs. Jinak mašina jde bez problému, Od seřízení ventilů a synchr. karbců v servisu najeto cca 2 tis. km.

bohatost směsi

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2020 v 22:45 | Nahoru | #3
stenlijawa: Ano, pokud to začalo samo od sebe, tak to nebude špatným nastavením. Spíše to začalo někde přisávat falešný vzduch, nebo se propálilo těsnění ve výfuku. Přisávání se dá otestovat ofukováním sacích hrdel něčím těkavým (startovací sprej, čistič brzd a podobně) - pokud se zvednou otáčky, tak je to někde popraskané a netěsné. U výfuků to zase chce při zvýšených otáčkách obejít dlaní všechny spoje, jestli někde nebude cítit foukání. No a přinejhorším zkusit fakt obohatit volnoběžnou směs.

Jinak u čtyřtaktu šedá barva svíčky nemusí nutně znamenat chudou směs, ta typická cihlová barva je charakteristická spíše u dvoutaktů.

bohatost směsi

19.6.2020 v 09:36 | Nahoru | #4
Pokud ty svicky nejsou bily, tak bych do toho bejt tebou nehrabal.

1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi

22.7.2020 v 21:35 | Nahoru | #5
EN500 po delší odmlce a vyčistění karburátorů (včetně ultrazvuku) nejde dobře do otáček, přesněji řečeno jede jenom 80 km/ hod. , pak už nic , začne se dusit . karbec byl znovu zkontrolován druhým mechanikem , vše OK. Benzin nový, svíčky nové. Vzduchový filtr zatím nečistěn - nejde vytáhnout kvůli kabelům , před odstavením normálně jela , pouze byl problém se sytičem. Příčina musí být něčím, co je společné pro oba válce - je to jak když dochází benzin nebo vzduch. Odvzdušnění nádrže a plovákové komory zkontrolováno. Opravdu už mě nic nenapadá . Neporadíte někdo ?

(reakce na) bohatost směsi

22.7.2020 v 22:10 | Nahoru | #6
Kily> a mas to boahaty nebo chudy ? Tim bych zacal.
Co to dela kdyz to prestene jet v tech 80 ? . Chcipe to, strili to ?
IMHO bud blbe nasazeny na manzety a nebo blna hladina. Dve nejcastejsi priciny.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
pomoc - Rotor alternátoru EN 500 Kawasaki EN 500 PepeBurgman 7 27.10.2022 v 20:47 roman689
Kawasaki en 500 Kawasaki EN 500 Aneke 1 11.9.2022 v 12:37 Ariete
Kufry na Kawasaki EN500 Kawasaki EN 500 grz 0 22.5.2022 v 21:23 grz
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks


TOPlist