globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Musím každou chvíli měnič svíčku
18.6.2020 v 17:54
Zdarec všichni, chtěl bych se poradit o tom že na moji 50 rieju musím každou chvíli měnit svíčku aby šla do plného plinu a nevynechavala. Když dám NGK tak to vynechává ve větších otáčkách i na novou. Jediné na co můžu jet je Brisk. Motorka většinou chytne i při vynecháváni na 1. Nakopnuti. I ta Briska tam moc dlouho nevydrží to vynecháváni se tupnuje nejdřív vynechava v plným a pak už třeba i v půlce. Karburátor a klapky mám čištěné. Už vážně nevím čím to může být směs mám hnědo bílou ale když zvednu jehlu tak motorka nechce moc držet volnobech a celkově jde hůř za plynem. Nevíte čím to je?
Děkuji za všechny rady.

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 18:33 | Nahoru | #1
Chyba je buď v samotném kondenzátorovém zapalování, nebo v zapalovací cívce.
Jde o to, že napětí na svíčce musí vzrůst dostatečně rychle na cca 10-12kV, v řádu nanosekundy, aby došlo k přeskoku jiskry pouze mezi elektrodami. Při pomalém vzrůstu napětí prochází proud nejdřív karbonem po povrchu izolátorů, dřív než přeskočí jiskra, až se nakonec izolátor "prošvihne". Brisk se obecně považuje za ododlnější proti prošvihnutí, než NGK. Teplejší svíčka a chudší směs (menší tvorba karbonu a jeho lepší vypalování) můžou tento fatální stav oddálit, ovšem s nebezpečím samozápalů a přehříváním dna pístu při příliš teplé svíčce.

Ještě je jedna možnost, popisovaná na odkazu dole - může se odírat šoupátko v karburátoru, nebo i klec ložiska na klice. Kovové částečky ulpí na izolátoru a ten se prošvihne.

Více na: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto9635406
Copyright © Motorkari.cz

Naposledy editováno 18.06.2020 18:34:02

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 21:33 | Nahoru | #2
Imho extremne bohata smes. Zalepi jiskriste karbonem a nespalenou smesi a hotovo. Chyta i bez sytice? Zkus na chvili vyndat a projet to bez vzduchovyho filtru. Kdyz to bude lepsi, je to jasny.

Naposledy editováno 18.06.2020 21:34:54

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 21:55 | Nahoru | #3
Slávek-TDM: Souhlasím, vypadá to na bohatou směs. Nastavit hladinu, zkontrolovat jestli drží, zkontrolovat, jestli není přicpaný vzduchový filtr a jehlu spíše spustit než zvedat.

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 22:45 | Nahoru | #4
Navic mam dojem, je cim je mensi objem motoru, tim je citlivejsi na sebemensi zmenu nastaveni karburatoru. U 850ky to bylo brutal rozhozeny, ale porad to nejak jelo. U 250ky uz se pri necitlivy zmene obcas zastavila a u 125ky hraje roli i maly otoceni na sroubu volnobeznyho vzduchu a dorazu soupete. U padesatky to bude jeste vyraznejsi.

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 23:09 | Nahoru | #5
Slávek-TDM. Karburátor mi ladil mechanik který rozumí motorkam dost, takže si nemyslím že by to bylo špatné. Navíc se bojím dát bohatší když už takhle je svíčka dost bílá a když sundam sání tak to taky bohužel vůbec nereaguje

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 23:10 | Nahoru | #6
Chudší *

Musím každou chvíli měnič svíčku

18.6.2020 v 23:15 | Nahoru | #7
Beranidlo. Při nejhorším skusim zapalování vyměnit no

Musím každou chvíli měnič svíčku

19.6.2020 v 12:37 | Nahoru | #8
davej pořadný olej. putoline,valvoline, pokud mícháš sám tak 1:40
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist