globalmoto_duben_nolan





Téma: Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru
 
14.6.2020 v 21:14
Zdravím všechny, chci se zeptat, zda-li má někdo nějaké zkušenosti se zařízením nitrodata M8.
Děkuju za každou odpověď.
http://diagnostikavo...itrodata-m8-309.html

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

14.6.2020 v 21:20 | Nahoru | #1
30procent vykon, 10procent spotreby… a jediny co to dela je, ze to fixluje data ze senzoru teploty nasavaneho vzduchu… podle me jsou to vyhozeny prachy. takhle se opravdu motory neladi

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

14.6.2020 v 21:27 | Nahoru | #2
Chtěl bych vidět těch 30% - vyhozené peníze

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

14.6.2020 v 21:28 | Nahoru | #3
slovíčka AŽ a Může jsou vše vysvetlujici

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

14.6.2020 v 22:33 | Nahoru | #4
Když už dělat pokusy, tak nakoupit za 25 éček na ali. Předpokládaný efekt bude spotřeba +20%, výkon +/-10%, ovšem na na CB1300 jaksi nezjistitelný. K tomu neustálé kroucení kolečkem, aby to nastarovalo, nezdechalo, nestřílelo někam.

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 09:51 | Nahoru | #5
To je strašná píčovina.

Když ty peníze dáš do běžný údržby, pomůžeš tomu víc. A úplně nejvíc tomu pomůžeš, když pořádně vyčistíš a namažeš řetěz, tam se vždycky pár koní schovává

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 10:02 | Nahoru | #6
"... To je důvod, proč je lepší začít s nízkým nastavením a postupně točit knoflíkem k maximu...."

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 12:16 | Nahoru | #7

Kohlstein píše: Když už dělat pokusy, tak nakoupit za 25 éček na ali. Předpokládaný efekt bude spotřeba +20%, výkon +/-10%, ovšem na na CB1300 jaksi nezjistitelný. K tomu neustálé kroucení kolečkem, aby to nastarovalo, nezdechalo, nestřílelo někam.


Blbost, aby ta iluze byla dokonalá a fungovalo to, je potřeba ji podpořit co největším počtem bankovek, takže ač se s Tebou většinou shodnu, tady bych nesouhlasil. Protože jenom kurva drahej šaman dokáže dostat z atmosférickýho motoru iluzi 30% výkonu navrch

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 12:34 | Nahoru | #8
S tímto boxem získáte větší výkon až o 30% a kroutící moment na vaší mašině.

Spotřeba paliva se může snížit o 10%.

SLOVÍČKA AŽ A MŮŽE... REKLAMA NELŽE. Výrobce je blb co to neumí, tak hold to někdo jiný musí dotáhnout do konce

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 14:22 | Nahoru | #9
podle odkazu to funguje i na Suzuki Mayabusa 1300 08-10 BoX M-8 tak to jako musí bejt funkční

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 22:47 | Nahoru | #10
Kluci, všem děkuju za názor, já si to myslel.
Ja hledal na netu nějaké možné zvýšení výkonu a tohle mi to našlo.
Ale kdyby někdo věděl, kde dokážou přehrát palivovou mapu v jednotce. Díky za rady.

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 22:53 | Nahoru | #11

foltis píše: Kluci, všem děkuju za názor, já si to myslel.
Ja hledal na netu nějaké možné zvýšení výkonu a tohle mi to našlo.
Ale kdyby někdo věděl, kde dokážou přehrát palivovou mapu v jednotce. Díky za rady.



V origo jednotce v podstate nikde. Moznosti jsou, ale spise teoreticke. Myslis, ze prehranim mapy se v motorce objevi nejakej výkon navic? Tzn ze ta mapa co tam vyrobce nastavil dava moc, nebo malo paliva a motorka diky tomu jede hur nez by mohla?

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 23:35 | Nahoru | #12
Ano, 04 má dětské nemoci.
U pozdějších modelů to Honda vyřešila jinou mapou.

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

15.6.2020 v 23:39 | Nahoru | #13
Respektive koně navíc asi ne, ale lepší průběh výkonu v celém rozsahu otáček

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 06:13 | Nahoru | #14
Ať jenom nerejpu, jel si na tý novější? To taky může bejt rozdíl, kterej vůbec nepoznáš... Určitě budou někde aspoň grafy pro srovnání. Obecně, zvyšování výkonu u atmosférickýho motoru nemá smysl. Jde to samozřejmě, ale stojí to v poměru k výsledku strašný peníze a je lepší koupit rovnou něco, co jede víc.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 15:54 | Nahoru | #15
Když jsem prodával B-Kinga,tak "kupec" přijel na CB 1300. Po jízdě na B-Kingu říkal,že jí nebere,páč na něj jede až moc. Nebyla by toto cesta než řešit nesmysly

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 16:09 | Nahoru | #16
Hele primo tuhle CB neznam. Ale aby jsi ty kone na takove moto poznal tak hadam ze jich potrebujes tak 15 a vic. Jinak to ani nepoznas. A aby jsi tam tyhle kone dostal tak to bez zmeny v hardware nepujde. A to tam jsi v radech desetitisicu....a vzdy se najde neco co pojede lepe.
Ale ver ze ja te moc dobre chapu, ja do moto ty desetitisice pro cca 30 koni nasypal.

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 16:32 | Nahoru | #17
ptakopysk> Jakože na CB 1300 přidat turbo?

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 16:36 | Nahoru | #18
smysluplnost asi nechame na nem, at to neni uplne offtopic - ladeni palivove mapy u motorek a u tech japonskejch obzvlast se vetsinou resi pridanim piggy back jednotky - nejznamejsi je powercommander. zapojuje se vetsinou na sezor otevreni klapky a na vstriky - veskerej vypocet doby otevreni vstriku atd resi origo jednotka a tahle piggyback jednotka tu vypoctenou hodnotu jen modifikuje v zavislosti na mapach ktere jsou ulozene v ni.

je to nejsnazsi reseni a v pripade, ze das jednotku pryc, zustava vse v seriovem stavu - vyhoda je ta, ze ladici jsou zvykli s tim pracovat.
existuji sice zpusoby jak upravit data primo v origo jednotce, ale neni to tak snadne a bezne jako se dela u aut, malokdo to umi a ladici si s tim nebudou lamat hlavu a radeji sahnou o overenem reseni.

tzn piggyback a nebo laditelna standalone jednotka. Ani jedno neni levne, ale to vetsinou nikdo neresi, pokud nemas prachy, nepoustej se do ladeni… lidi co to opravdu umi si za to nechaji zaplatit.

U opravdu modernich motorek - tzn treba poslednich 5-10let kde uz je drive by wire - tzn elektronickej plyn, tak uz neni ladeni snadne ani s commanderem. tam uz se opravdu musi sahnout do origo jednotky nebo ji nahradit nejakou aftermarket

Naposledy editováno 16.06.2020 16:38:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 20:10 | Nahoru | #19
milonovo> ano, měl jsem K5 gsxr a ta jela podle mých představ. CB jsem pořídil, protože teď jezdíme dva a to na sportu moc nejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 20:25 | Nahoru | #20

foltis píše: milonovo> ano, měl jsem K5 gsxr a ta jela podle mých představ. CB jsem pořídil, protože teď jezdíme dva a to na sportu moc nejde.



Tak podle toho co píšeš jsi si měl spíš vybrat Busu.

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 20:32 | Nahoru | #21
V_i_c_i> o té jsem samozřejmě uvažoval, ale ta novější je dražší a je ošklivá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 21:23 | Nahoru | #22
assassin>

Co je u elektronického plynu jinak?
dík M.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

16.6.2020 v 22:44 | Nahoru | #23

419marek píše: assassin>

Co je u elektronického plynu jinak?
dík M.



Spousta modernich motorek je priskrcenych v různých režimech - diky mapě otevírání klapky. Tzn ty das plnej, ale v mapě pro otevírání klapky je treba jen 80procent. Ikdyz na takovou motorku pridas powercommander neni to k nicemu - ten umi jen přidat nebo ubrat palivo, ale vic tu klapku proste neotevre.

Teoreticky by ten samy problem mohl byt i u starších motorek se sekundarnima klapkama - ze otevres plnej, ale sekundární zůstane privrena. Takhle fungovaly rain mapy i u starších stroju ala gsxr k5 ... ale na tu sportovnější mapu ty motorky skrceny nebyly, navic ty sekundární klapky jdou vyndat. To u elektronického plynu mozné neni.

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

17.6.2020 v 20:16 | Nahoru | #24
assassin>
To je pravda, spož´dovací klapu neovlivníš a někdy bývá opravdu "přidušená" což má vliv hlavně na výjezdech...
Pěkné příklad je vítěz twin peaks aprilia tuono V4, který si stěžoval na slabotku při výjezdech...dojel ital s noťasem hrábl do mapy a už to jelo.
Nicméně ten commander uplatníš i v celém režimu 0-100% otevření plynu, doladíš výkyvy origo jednotky, lehkým přitopením na předstihu i dravost...apod.
Z praxe vím, že v rozsahu 0-14.000 otáček je druhá klapa otevřená při full gas při cca 8.500tis. otáček.

1 reakcí na tento příspěvek Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

17.6.2020 v 20:32 | Nahoru | #25
Jj u motorek se sekundarnima klapkama s tim nebyl zásadní problem, ale tam kde je drive by wire uz s tim commanderem nepohnes

(reakce na) Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

18.6.2020 v 21:13 | Nahoru | #26
U okruhovky je mám vyndané a jednotku Ignijet.

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

18.6.2020 v 22:38 | Nahoru | #27
Aneb jak 10 000x znásobit cenu jednoho rezistoru. .

Honda cb 1300 sc54 chiptuning motoru

6.5.2022 v 12:47 | Nahoru | #28
Mám CB1300 SC54 2003 (má ještě lankový plyn) a nechal jsem tam přes zimu udělat ventily (má 55tkm, já na ní 5tkm vloni) a novou jednotku, nějaký "powercomander" co umí mapy paliva i předstihu a odladění na brzdě. Je tam laďák + KN filtr. Protokol ještě nemám, ale jede to úplně jinak - postupný nástup, hladká reakce na plyn, žádný propad točáku u 5t ot. a letí tedy fakt o poznání víc v celém rozsahu a od šesti tisíc je to fakt o dost. Chytá na škrtnutí, po zapnutí klíčku pustí na 1s kontrolně ventilátor a ten pak spíná při nižší teplotě 96st., serie předtím 102st. Fakt velká spokojenost - byla u Dolamoto u Přelouče.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist