Při jízdě se občas stane, že když podřazuju...např před křižovatkou, tak chcipne motor...olamžitě to jde nahodit starterem a zase v pohodě jede. Nicmene když se to stane v blbej okamžik je to i o hubu. Stane se to nekdy 1x za 100 km nekdy ne za 450 nekdy na 100km 3x...necuka,nic neni spatne proste najednou pustim spojku,a nejede ani se nenahodi rychlosti...musim vymacknout cvrnknu do starteru a jedu.
Toto vse jsem uz testoval a fyzicky vyzkousel:
- cerpadlo ( resil jsem v jinem vlaknu) z 98% ok ...jede necuka a pri plnym zatahu tahne jak ma
- spinace na stojaknku,chcipak,spojka,starter rozebrany vycisteny a ok
- svicky ok
- pridal jsem trochu na volnobehu
- ukazatel rychlosti vyrazenej
- komplet elektrila prostrikana kontaktolem a kontakty vycisteny
- baterka ok
- spotreba ok
- Filtr na vzduch novej
- dobijeni ok
Nekdo nejaky napad?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: Kafoholik> ten vypinač je dobrej napad...sem si rikal ze musim vozit druhej klic...to vim ze se to smaze. Jenze ani tak to je k nicemu pac to proste nepise chybu.....FI...ale treba v tom dealermodu neco vypise....no dneska si jedu pro kola tak nastrojit a uvidime.....
Jo, pokud není v dealer mode, tak nevypíše nic, jen bliká kontrolka FI. Teď nevím z hlavy jestli se to nedá odpočítat podle blikání, ale myslím tady u toho ne. A hlavně je to zbytečná pakárna, ten drát s vypínačem v pohodě řeší.
Manuál servisní máš, s tou tabulkou? Kdyžtak stáhni z manuálů. Ono ty řeči jak je to složitý nejsou pravda, naopak tyhle starší stříkačky jsou vyloženě jednoduchý. Ale musíš se řídit postupama, což u tý suzuki jsou detailně popsaný, vyfocený, nakreslený... Pokud jsi trochu mechanik, nemáš problém. Jediný speciální nářadí je šuplera na polohu klapek ( ale já to dělám drátkem ) , multimetr na ověření libovolných snímačů a na finální seřízení podtlakový budíky, nebo něco . Já na to koupil Carbtune a mám klid se vším, je to spolehlivější než budíky.
Naposledy editováno 22.06.2020 15:49:54
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Jestli to máš odstrojeny, projdi si i konektory , strikni je kontoxem, pod relatky, kostry... Je to na chvilku a třeba tam něco zlobí. Rozsvícení brzdy může dělat pokles někde, když kostra neni v cajku...
Já to čistím každou zimu u motorek a kde se tam ten bordel vezme, nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Kafoholik> konektory okjeste musim to relatko vykoumat kde je...mam foto jak vypada uz jen najit kdeje.
Me seprave moc nezda ze toto by mohlo delat problemy...mno....uvidim. po nastartovani to ale ted brumlalo mnohem plynuleji.....
Vennom píše: assassin> to je rozebrane cerpadlo a jeho filtr. To na papiru je bordel z toho "kyblicku" ve kterym to nasva...tlak nezmerim.....
Kafoholik> konektory okjeste musim to relatko vykoumat kde je...mam foto jak vypada uz jen najit kdeje.
Me seprave moc nezda ze toto by mohlo delat problemy...mno....uvidim. po nastartovani to ale ted brumlalo mnohem plynuleji.....
mozna se trosku ztracis v tom, jestli se tu ptas, nebo jestli tu radis - filtr je az za cerpadlem, tohle je jen sitko na strane sani.
filtr je pozice cislo 2:
Ale, logika věci je, že nemít palivo, bude problém v plným výkonu hlavně a bude držkovat FI... Asi bych se na nádrž vykašlal osobně.
Naposledy editováno 30.06.2020 14:46:44
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |