Při jízdě se občas stane, že když podřazuju...např před křižovatkou, tak chcipne motor...olamžitě to jde nahodit starterem a zase v pohodě jede. Nicmene když se to stane v blbej okamžik je to i o hubu. Stane se to nekdy 1x za 100 km nekdy ne za 450 nekdy na 100km 3x...necuka,nic neni spatne proste najednou pustim spojku,a nejede ani se nenahodi rychlosti...musim vymacknout cvrnknu do starteru a jedu.
Toto vse jsem uz testoval a fyzicky vyzkousel:
- cerpadlo ( resil jsem v jinem vlaknu) z 98% ok ...jede necuka a pri plnym zatahu tahne jak ma
- spinace na stojaknku,chcipak,spojka,starter rozebrany vycisteny a ok
- svicky ok
- pridal jsem trochu na volnobehu
- ukazatel rychlosti vyrazenej
- komplet elektrila prostrikana kontaktolem a kontakty vycisteny
- baterka ok
- spotreba ok
- Filtr na vzduch novej
- dobijeni ok
Nekdo nejaky napad?
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Na displeji nic nesvítí, normálně 1-2 vteřiny po chcípnutí zabzučí čerpadlo a ok. Pádové čidlo nemám. Neprostříkal jsem prostě kontakty ale každý spínač o kterém vím a na který jsem narazil jsem vyndal, změřil, vyčistil, otestoval (cca 50x) a po namontování opět zkontroloval. Proto hledam co by dál šlo ještě zkontrolovat....regulátor jsem měřil (diody) a je ok, nabíjí to v pohodě...ještě změřim za tepla....ale i když jedu s navi a nabíjim tel a tak, tak je baterie ok.
nejhorší je ta nevyzpytatelnost a nejde měřit permanentně vše...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
- Ten snímač spojky je funkční? Motka nesmí jít nastartovat s kvaltem a nezmáčknutou spojkou , jestli jo, tak nefunguje nebo je odpojený čidlo na spojce.
Naposledy editováno 15.06.2020 14:32:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: Kafoholik> jo je...ale pádové čidlo fakt netušim......mam 2003 to pochybuju že už bylo
Bude někde kolem relátek pod sedačkou, zkoukni manuál nebo YT. Ale, podle mě to nedělá ono, pokud se jedná jen o spadnutí otáček a chcípnutí při neutrálu nebo spojce... To by blblo při vibracích, na dírách atd...
Ten ukazatel kvaltu máš úplně odpojený, ne jen napájení?
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Cerpadlo jsi usoudil, ze je ok protoze to jede - to same filtr. Na vstriky se díval technik? Ten co neodhalil tu závadu?
Snazis se odhalit závadu ktera dava zabrat profikum - pritom jsi z hlediska techniky spis laik, tohle proste nema moc sanci na úspěch. Sorry, tohle asi slyset nechces, ale je to tak.
Jinak Suzuki ma u svých vstřikování padove čidlo snad vzdy - ja ho mam i na Suzuki z 1997
V tom schématu to je, v manualu taky...
Naposledy editováno 15.06.2020 15:46:54
Já to milerád dam někam kde tomu rozumí ale prostě neni kam...Jediný technik - neni špatnej a neni to stížnost ale prostě přiznal že elektriku moc neumí - je ten co tam jezdim a nevim o jiném...vim ale ten umí na moto za 5000 vyměnit olej a zkurvit gumu. Tak co jiného mi zbejvá. Nejsem úplnel tatar, jen potřebuju nasměrovat a pak se s tim poperu. Samozřejmě vézt to někam 200 km pak jet domů busem a za týden zase tam busem....no neni to ideální.
Pokud máte někoho v okolí Plzně.....
Ale opravdu děkuju za rady, aspon se někam posouvam....
Naposledy editováno 15.06.2020 17:42:47
Je komplet odpojenej
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Naposledy editováno 15.06.2020 18:13:43
On ten slovak mel u toho jeho V-Stromu cidlo, ze kdyz mel neutral, sklopeny stojanek, tak bez zmackle spojky nenastartoval. Byl liny mackat spojku, tak to cidlo preklemoval. Po tomhle zasahu uz nemusel pri startovani mit zmacklou spojku, ale zase mu to sem, tam chcipalo pri podrazovani.
Tak jestli nemas stejny problem. Nevim, od ktereho rocniku to tak na V-Stromech je, ze pri startu musi byt zmackla spojka. Mozna se to Tveho modelu netyka.
Seřizoval jsem volnoběh, klapky. Odpojoval a měnil jsem ukazatel zařazené rychlosti, pže před jeho zapojením to nedělalo. Nic, zkrátím to. Ve stejném čase, jsem na moto nechal namontovat ukazatel rychlosti a halogenová přídavná světla (2x 55W). Takže odběr 9A. Vyměnil jsem za LED světla a od té doby ani jedno zhasnutí motoru při podřazení.
Držím palce, ať to brzy vyřešíš.
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
Kabel ke chcipaku je ok i kontakty...mel jsem do mrte rozebrany.kabely na krku...no..tzn vsechny....zkusim taky na to kouknout...ale myslim ze by to delalo pak i za jizdy. Nicna vic tam nemam...jen zasuvku a navi...delalo to ale uz pred navi. Jde o to, zejedu za pardni 4500 km tak chci zkouknout co jde apak to zkusimdat do kupy...rozebrat opetna prvocinitele ....ale nejdriv dnes zavolam do toho servisu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
A pak na podtlaky.
Chce to kouknout do manuálu, je to easy. Nakreslené, vyfocené... Ta suzuki vstřiková V je v tomhle hrozně jednoduchá motorka. Jsem snad neviděl jednodušší stříkačku, tedy aspoň ty první byly. Jen ty budíky to chce nebo hadičkový systém...
A vůbec nejlíp zajet k uživateli Milor, který to dá komplet do kupy a protože to dělá furt, tak tu motorku umí seřídit daleko nejlíp v CZ, říká se. Ačkoliv si seřizuju sám, věřím že kdo to dělá často, dosáhne lepšího výsledku, takže výlet se vyplatí. Pokud nedělá ventily, tak to zvládne na počkání a nestojí to hroudu zlata... Stejně je správný to dělat po každý sezoně, podle mě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: Kafoholik> jako klapky stelovat...mno nevim...mas kontakt na toho Milora?
https://www.motorkari.cz/profil/?uid=261029
Roman Milo, je online, nebo ho zadej na FB, tam je taky
Ale ten muj pry měřil podtlaky a ok. Jeste koukne na nastavení klapek( ja myslel ze se nastavují podtlaky, aspoň to tak chápu z manuálu) . Vstriky podle udaju taky ok...no tvle.....jako fakt zbejva jen menit dil za dilem...podle mmaintenance jeste zmerim nejaky cidla ale tim koncim ...tvamana. asi pak pojedu s druhou baterii a hafo veci v kufru...ikdyz ani to nepomůže, když je porucha občas av ramci 1-2 sec....
Naposledy editováno 17.06.2020 06:25:34
1 reakcí na tento příspěvek Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Vennom píše: 00Inferno00> no.... takže sundat jeden konektor, odizolovat a jezdit....no něco to má do sebe...
Ale ne, to je k ničemu a bude to dělat bordel.
Vem vypínač a dva dráty a zapoj to do konektoru diagnostiky abys mohl vyvolat dealer mode.
Umísti ho tak, abys nemusel pro zapnutí sundávat sedlo.
Až se to stane že zdechne, nevypinej klíček a jen zapni ten spínač. Skočí ti do dealer mode a vypíše chybu proč to zdechlo.
Tu pak najdi v servisnim manualu doma. Nebo klidně manuál můžeš mít dneska u sebe v mobilu...
U této suzuki se totiž chyby po vypnutí klíčku vymažou. A klíček potřebuješ na sundání sedla kde je zmíněná zásuvka. Takže pokud nemáš připraveno, musíš vypnout motorku a chyby jsou pryč.
Ten vypínač tam klidně může zůstat na furt pak, to je jedno.
Naposledy editováno 18.06.2020 21:57:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bezduvodne chcipnuti
Naposledy editováno 22.06.2020 06:25:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom | Hlubas | 8 | 21.1.2024 v 15:00 jarekol |
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom | aldags | 6 | 20.1.2024 v 21:47 aldags |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 9 | 17.9.2023 v 21:03 dzudas |
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom | akimek314 | 1 | 8.9.2023 v 06:36 milor |