globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček
12.6.2020 v 18:03
Dobrý, jak už jsem psal nahoře, mám problém s Fazerem 600, ročník 1999. Jakmile se na jakýkoliv kvalt dosáhne 10 000+ ot., tak motor vynechá. Není to jak omezovač, toto je tvrdé zakročení, da se to popsat jak kdyby vam pri tech otackach najednou někdo dupnul na brzdu. Není slyšet ze by šel třeba na 2 válce, prostě jak kdyby se na tvrdo vyplo zapalování, žádný válec nejde. Jakmile takto motor ztrati otáčky cirka pod 10 000, naběhne a opakuje se to stále dokola a pořád to má ten tvrdý zákrok. Stejně se to chová i bez zátěže na neutral na místě. Nestreli si po tom vynechání, jen se to chová jak Kdybych najednou otocil klickem.
Motorka jinak necuka, nekucka, jede pěkně plynule, sbírá se uz od malych otacek, startuje nahned, jindy se to neděje.

Takto jsem ji jiz koupil pár týdnů zpět. Než se pustím do proměřování cívek, fajfek, měnění svíček ci cdi, mám dotaz. Choval by se takto špatně nastavený nebo špatný TPS?

Předem díky za odpověď.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

12.6.2020 v 21:11 | Nahoru | #1
Karburátory nebo vstřikování? Předpokládám karburátory.
Dělalo to tak vždycky, nebo až dneska?
Dovoz z Francie?

(reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

12.6.2020 v 21:25 | Nahoru | #2
Kohlstein> Karbutátory.
Netuším, já si toho všimnul při koupi, také mi bylo sleveno a od majitele jsem se dozvěděl jen ze to nevedel, ze to nehonil nad 11k otacek a jel s tim jen parkrat za tu dobu co to měl. Takže to asi dělalo už déle, ale netuším kde je pravda. Jak jsem psal, moto jsem koupil pár týdnů zpět a jel na tom jen domů, čekal jsem až budu mít čas na to to pořádně prohlédnout a zeservisovat. Asi za týden už ten čas mít budu, tak jsem se jen předběžně ptal, jestli to už někdo nezažil, páč ja osobne jsem o tom nikdy neslyšel ani jsem se nikde o tomto problému nedočetl. Ale půjdu systematicky, TPS(vím že špatný nepustí přes dané otáčky nebo kvůli tomu vynechává motor, možna tento jen neni serizeny), promereni civek, fajfek, a pote zkusím sehnat na zkoušku CDI.

Z Francie? Takhle, já teď moto ani papíry nemám u sebe, tak se nekouknu a po pravdě si to už nepamatuju, ale neměli náhodou fazery uskrceni jen mechanické? Jako nápad dobrý, kouknu se po této možnosti, ale doteď žiju v představě, že uskrceni bylo jen na mechanuické části u Fazeru

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

12.6.2020 v 21:42 | Nahoru | #3
udela to i na neutral a nebo jen v tahu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

12.6.2020 v 21:45 | Nahoru | #4
cuir> I na neutral, uplne stejne, ve stejnem bode, stejne se to chova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

12.6.2020 v 23:20 | Nahoru | #5

BShadow píše: cuir> I na neutral, uplne stejne, ve stejnem bode, stejne se to chova.



tak to je dobre, na to bude sance prijit.

serid ten TP senzor, ikdyz tim to asi nebude a pak si vsazim na Crankshaft position sensor.
Uz u tri motorek jsem to resil, chovalo se to podobne.

jeste je otazkou jestli se to tak chova i za studena. Ale to uz spis jen tak pro zajimavost.

(reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

13.6.2020 v 09:13 | Nahoru | #6
cuir>
Ano, taky jsem si říkal

Tak aspoň kouknout se na nastavení můžu, však to zabere 1min. Otocit klickem, vypojit->zapojit senzor a vím jakou hodnotu má ukazovat.
Hm, to mne upřímně fakt nenapadlo, ale dává mi to smysl. Ono je na motorce ještě ukazazel rychlostnich stupnu (nevím co je to za značku ani jak přesně je zapojen, jak říkám, ještě jsem na to nekoukal) a ten shodou náhod blbne. Neukazuje jak má, kdyby byl špatný senzor kliky, jak píšeš, tak by měl takto i blbnout ukazatel.... dává mi to smysl a pokud by byl zapojen ukazatel takto na kliku a byl by to snímač, tak zabiju 2 mouchy jednou ranou.
Díky
A v tom případě me také zajímá chování za studena :D

Naposledy editováno 13.06.2020 17:27:19

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 10:07 | Nahoru | #7
co vzduchový filtr? zkus to bez něj. když jsem vyměnil výfuk za otevřený, dělalo to taky, chtěla více vzduchu a přicpaný filtr už nestíhal...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 10:26 | Nahoru | #8
Martin_R1> Jop, to mě napadlo taky, zkusím to, za to nic nedám, ale moc tomu nedávám. Kdyby to byl filtr, tak se to třeba přidusí i při nižších otáčkách, startu nebo tak. Stávalo by se to nahodile nebo by se to přes tu hranici 10k dostalo a motor by tarokoval. Navíc kdyby to byl vzduchac, tak by se to dalo vytočit na neutral. Já až se k tomu dostanu, tak to sem asi i nahraju, kdybych na to nepřišel, je to fakt přesný "stop" pro ten motor, že se to vždy stane na stejném bodě za jakékoliv podmínky a projeví se to stejně. Někdy ke konci tohoto týdne se na to mrknu a uvidíme, dám vědět co to bylo, třeba to někomu také pomůže.

Btw, jak se vlastně projevuje špatně nastavený TPS? Vím jak se projevuje špatný, ale co špatně nastavený?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 13:01 | Nahoru | #9

BShadow píše: .......

Btw, jak se vlastně projevuje špatně nastavený TPS? Vím jak se projevuje špatný, ale co špatně nastavený?



vzduchac to nebude, presne jak pises, na neutral by to vytocit clo a nebyl by to tvrdej stop motoru.

TPS se u tehle motorek moc nijak neprojevuje. Jezdi hromada motorek co to serizene nemaji a lidi o tom ani nevedei. Ja to lidem na dilne serizuju pomerne casto a nikdy si na nic nestezovali a ani po serizeni mi zpetne nerikaji, ze by se neco zmenilo - zlepsilo... takze na to TPS to take nevidim.
Ale jak jsi sam psal..je to otazka chvilicky a hned vis a seridis. Jen potrebujes tu vydrbanou pojistnou hvezdicku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 13:23 | Nahoru | #10
cuir>
Oka, díky za odpověď. :)

Hvězdička nebude problém, jen by mě zajímalo.... tys psal, že už si měl nějaké motorky na servisu, které se projevovaly podobně se špatným senzorem kliky. Mohl bys to prosím popsat trochu podrobněji? Ty jejich symptomy. Nebo to bylo prostě stejné jak u mne (samozřejmě ten bod v otáčkách nemyslím, tam je zřejmé že budou jiné vzhledem k motorce)? Že se ta motorka chová normálně až do toho určitého bodu a pak vynechá, nepustí otáčky dál a stějně se to chová za všech podmínek? (Teda, jen u mne nevím jak by na tom byl motor po studeném startu, to jsem neměl šanci zkusit. Takže nevím jestli se to v tom případě projeví, když by se ale chovala normálně, bylo by to tím senzorem kliky. Předpokládám že je tam hall, bylo by to typické)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 18:06 | Nahoru | #11

BShadow píše: cuir>
Oka, díky za odpověď. :)

Hvězdička nebude problém, jen by mě zajímalo.... tys psal, že už si měl nějaké motorky na servisu, které se projevovaly podobně se špatným senzorem kliky. Mohl bys to prosím popsat trochu podrobněji? Ty jejich symptomy. Nebo to bylo prostě stejné jak u mne (samozřejmě ten bod v otáčkách nemyslím, tam je zřejmé že budou jiné vzhledem k motorce)? Že se ta motorka chová normálně až do toho určitého bodu a pak vynechá, nepustí otáčky dál a stějně se to chová za všech podmínek? (Teda, jen u mne nevím jak by na tom byl motor po studeném startu, to jsem neměl šanci zkusit. Takže nevím jestli se to v tom případě projeví, když by se ale chovala normálně, bylo by to tím senzorem kliky. Předpokládám že je tam hall, bylo by to typické)



no hele kazda se chovala krapet jinak.
Jedna sla nastartovat jako studena a na volnobehu krasne jela a nez se zahrala tak to slo i vytocit.
Po zahrati to pak zdechlo a pak to v urcitych otackach naskocilo. Otacky uz si presne nepamatuju ,ale to je irelevnatni.
Kdyz byla motorka zahrata, tak to neslo vytocit ani z volnobehu. Po pokusu zvysit otacky to chciplo teple hnedka. Nastartovat to nasledne slo taky hned.

Dalsi byla KTM, ta prozmenu sla tocit na volnobeh na miste uple libovolne a studena jela naprosto bez problemu, ale jakmile se zahrala tak to chciplo a neslo to nahodit cca 30 vterin. Po 30ti vterinach to clovek nakopnul a nasledne s lehkym plynem se dalo jet ,ale jakmile za to vzal tak to opet chciplo a zase 30s interval. Na volnobeh i teple to i po zdehnuti a opetovnem nastartovani slo vytacet libovolne.

dalsi se chovala v podstate stene jako ta tvoje, ale opet v jinych otackach.

A presne jak rikas...je to hall sensor a tvuj dalsi krok by mel byt zjisteni jak se to chova studene. Hall sensor se v domacich podminkach v podstate neda zmerit. Navic ikdyz by jsi mel osciloskop, potrebujes nasimulovat podminky, teplota okoli, mnozstvi oleje, teplota oleje, rychlost snimani impulzu a to jsem se tak nejak presvedcil, ze vlastne ani nejde a to osciloskop mam. Podle mereni se senzory tvarily v poradku ,ale v praxi pak proste nefungovaly.

Takze uvidis. Ja ti netvrdim ,ze to tim bude na 100% jen jsem ti dal dalsi moznost kterou jsi zde predtim neuvazoval. Je videt, ze po dlouhe dobe se tu pta na dotaz nekdo kdo problematice rozumi a vi co dela... coz je neskutecne vzacny jev.
Tak at se dari.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 18:51 | Nahoru | #12
cuir>
Pěkný, děkuji za detailní odpověď. :)
Jo, já vím. Neříkáš, že je to 100%, ale je to jedna z věcí na prvních místech mého problému. I když nevěřím moc, že je to cívkama (jsou tu 2, obe by museli byt spatne, protoze u toho motoru nejde ani jeden válec po tech 10k ot.), svičkama nebo fajfkama, tak je proměřím/zkontroluju, ale spíš to bude něco centrálního, co tam dělá problém už někde na začátku. Takže napříkald ten hall nebo třeba jednotka...věcí tam je víc.

Jakože, hall by se dal zkontrolovat doma alespoň po vyndání, nasimulování napájení, napíchnutí na signál multimetrem a zkouškou, aby bylo vidět, jestli třeba vůbec reaguje na kovový předmět před sebou. A když bych chtěl, tak osciloskop sehnat by nebyl problém, nasimulování podmínek taky, přece mi stačí zahřátý motor a protočení na neutrál. :D

Uvidím co s tím udělám, jak jsem psal, čas budu mít bohužel až někdy tento týden, teď bylo moc práce, ať už na domu nebo třeba matura....teď se na to prostě vrhnu. A první věc bude zjištění chování za strudena.

Díky moc :D
Kdybych na něco přišel nebo to fixnul, dám ke konci týdne report. ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 19:39 | Nahoru | #13

BShadow píše: cuir>
Pěkný, děkuji za detailní odpověď. :)
Jo, já vím. Neříkáš, že je to 100%, ale je to jedna z věcí na prvních místech mého problému. I když nevěřím moc, že je to cívkama (jsou tu 2, obe by museli byt spatne, protoze u toho motoru nejde ani jeden válec po tech 10k ot.), svičkama nebo fajfkama, tak je proměřím/zkontroluju, ale spíš to bude něco centrálního, co tam dělá problém už někde na začátku. Takže napříkald ten hall nebo třeba jednotka...věcí tam je víc.

Jakože, hall by se dal zkontrolovat doma alespoň po vyndání, nasimulování napájení, napíchnutí na signál multimetrem a zkouškou, aby bylo vidět, jestli třeba vůbec reaguje na kovový předmět před sebou. A když bych chtěl, tak osciloskop sehnat by nebyl problém, nasimulování podmínek taky, přece mi stačí zahřátý motor a protočení na neutrál. :D

Uvidím co s tím udělám, jak jsem psal, čas budu mít bohužel až někdy tento týden, teď bylo moc práce, ať už na domu nebo třeba matura....teď se na to prostě vrhnu. A první věc bude zjištění chování za strudena.

Díky moc :D
Kdybych na něco přišel nebo to fixnul, dám ke konci týdne report. ;)



nemas cim zaznamenat ten kratky impulz. Multimetr ti to nechyti, takze na motoru to proste nezmeris. Jasne daly by se natahnout draty k osciloskopu a zmerit to na motoru, klidne i na zahratem, pokud by to studene fungovalo, ale ono je v zasade jedno ve vysledku co nameris, protoze nic jineho centralniho, co by jsi byl schopen vymenit za rozumne penize tam nemas.
Takze je to presne jak pises... civky tam jsou dve, fajfky a kable jsou 4, takze pokud je to tvrdej stop jak popisujes, nezbyva ti moc moznosti. Libi se mi jak nad tim uvazujes. Malokdo se nad tim dokaze zamyslet a zapnout mozek. Obzvlast lidi ve tvem veku...prijde mi, ze nez aby premysleli, tak cekaji az jim peceny holub padne do huby. Ty nad tim premejslis a uvazujes..to se mi fakt libi. Pritom stacilo jen napovedet.
Muzu se zeptat co delas za skolu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

14.6.2020 v 20:36 | Nahoru | #14
cuir>
Aaano, je to tvrdý stop.
Děkuju, mne to třeba přijde normálni. :D Na fora pisu jen tehdy, kdyz fakt uz nevim a na netu to nenajdu nebo když si něco nemohu zkusit z nějakého důvodu. Proč zanášet fóra nesmyslama, co vím nebo si dohledám.
V mých 19ti? Ano, znám většinu takových lidí, ale zase mám několik kamárádů, kterým to pálí na tyto věci mnohem víc něž mně, takže na jednu stranu se za sebe ve svých letech nestydím, ale ani se nevyzdvihuju. :D
No tak teď jsem úspěšně dokončil automobilní školu v oboru autotronik-to je něco mezi mechosem a elektrikářem, nebo by se to dalo přeložit jako mechanik, co se tak nezašpiní (maturitní obor) a dál se uvidí, ale asi dopravní VŠ. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

15.6.2020 v 07:52 | Nahoru | #15

BShadow píše: cuir>
Aaano, je to tvrdý stop.
Děkuju, mne to třeba přijde normálni. :D Na fora pisu jen tehdy, kdyz fakt uz nevim a na netu to nenajdu nebo když si něco nemohu zkusit z nějakého důvodu. Proč zanášet fóra nesmyslama, co vím nebo si dohledám.
V mých 19ti? Ano, znám většinu takových lidí, ale zase mám několik kamárádů, kterým to pálí na tyto věci mnohem víc něž mně, takže na jednu stranu se za sebe ve svých letech nestydím, ale ani se nevyzdvihuju. :D
No tak teď jsem úspěšně dokončil automobilní školu v oboru autotronik-to je něco mezi mechosem a elektrikářem, nebo by se to dalo přeložit jako mechanik, co se tak nezašpiní (maturitní obor) a dál se uvidí, ale asi dopravní VŠ. :)



jo ja to cekal, ze budes mit nejakej takovej obor...

jinak pred cca 13tii lety jsem delal motor na mym fordu probe v jedne garazi kousek za branou automobilni skoly v brne.
Vysli od tam tri studenti a jeden z nich hlasi---
"ty vole divej, on tam opravuje Ferrari"
A druhej na to hlasi...
"ty ses debil, to neni Ferrari, to ma motor v zadu"

A to jsou pak studenti, kteri zjevne maji prehled a obor automechanik je vazne bavi a maji zajem o obor, kdy jeden nepozna ford/ferrari a druhej si plete pojem motor v zadu a motor uprostred.

tak to jen tak pro pobaveni :)

(reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

15.6.2020 v 09:36 | Nahoru | #16
cuir>

Jo, takovéhle srandy jsem taky už zažil. :D
Bohužel to přestává být sranda, když se zjistí že to myslí vážně...:D
Jako na takovéhle školy se chodí třeba i když se neví, kam přesně chce jit a tak. Jenom u nas ve třídě těchto lidí byla cca 1/4, bohužel pak mají ale ty potíže ze je to nebaví a nemají chuť to dělat.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

17.6.2020 v 23:16 | Nahoru | #17
Tak mám nějakou tu aktualizaci.
Na moto jsem dnes z rana jel po druhe v zivote a zkusil i protoceni za studena, abych eliminoval případné závady. Motorka se lehce zmítala (proste to nebylo zahrate), ale nakonec jsem to na neutral vytocil co nejvic jsem mohl...na 12 000 ot...Coz je porad malo (ma tocit 13k), nicmene jsem zjistil další věci při jízdě. Když tomu po zahrati naložim (na neutral nebo v tahu) naplno, tak to fakt nevytočím přes 11k otáček, jinak do te doby, jede pěkně, netarokuje, nechcipe, nic....jen se mi zdá taková lina, ale to je asi normalní s tocenim do 7k otacek (jen pro info, je to ma prvni motorka nad 250ccm a jeste ctyrvalec, ja mel doted max. jednovalce...nebo jsem řídil dvouvál 500ccm), ale na co jsem přišel....Když přidávám otácky pomalu, tak se dostanu až do omezovače. A to jak na neutral, tak v jizde, ale jak dam třeba v te chvili zase plnej, tak otacky padnou a zase nejde pres 11k otacek.

Takže bych to asi viděl na zasvineny vzduchac (málo vzduchu) nebo špatné svíčky (špatně spaluje). A nebo ještě ty cívky + fajfky no, ale to zjistím zítra po proměření.
Ono by taky nedostatek vzduchu, potažmo staré svíčky, odpovídalo deceleračnímu postřelování, zdálo se mi to už od začátku nějaké bohatší (je tam ladak Leovince).
Ale pořád tvrdím, že tam ten tvrdý "stop" motoru je. Asi bych si to odůvodnil tím, že ve chvíli nástupu motoru do maximálního výkonu se to utne a tím vzniká pocit, že to úplně kopne. Prostě když to má max. výkon v nějakých 11500 ot. a mne ty otáčky při zrychlování nepustí přes 11k a skáče to mezi 9k a 11k otáček, tak je jasný, že to bude dost nepříjemný a bude to kopat při plným plynu, například.

Jen jsem chtěl podat slibovaný report, dál budu zjišťovat příčinu a dám vědět co dál.

PS: TPS senzor byl nastaveny dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

18.6.2020 v 10:01 | Nahoru | #18

BShadow píše: .........



no to znamena, ze nedojde k vynechani zapalovani, kdyz to i zahrate roztahnes pomalu do omezovace. Takze mnou uvazovany senzor to tim padem nebude.
Tim padem bych sel cestou neeletricke zavady a vzal to pekne obvyklym postupem.

ten ti ale kdyztak napisu az se podivas na ten vzduchac....

protoze jestli na karburator das ladak a v airboxu bude KN filtr, tak to nikdy nepojede jak by melo a bud to vratis do originalu a nebo aspon tam das papirovej filtr a pak ma smysl resit neco dal.

(reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

19.6.2020 v 18:10 | Nahoru | #19
cuir> Tak, měřil jsem odpory cívek a zjistil i, že nejsou originální. Dohledal jsem, že to jsou "dyna coil" (https://www.lossaengineering.com/products/dyna-3-ohm-green-coils-dual-output) Nicméně, primární okruh má 3,1ohm na obou (v manualu pro Fazera je 1,8 az 2,5). Sekundární má 26kohm pro 1. a 4. válec a pro 2. a 3. válce je to 24kohm (v manuálu je 12-18k ohm při 20°C. Ale tam to měří bez fajfek, čistě kabel na sekundární vynutí od cívky, to ja takhke na mych změřit nemůžu, tam je to v celku-kabel a fajfka. Je to nerozebiratelny.

Vzduchac byl na lehky bordel čistý ( na funkci nemůže mít vliv), je tam 5k km a je tam ten co ma.byt. Je myslím od hiflo, bílí.

Přišel jsem ještě na to, že je zde nevhodný pal. filtr, je z menších motorek, vývody jsou upravene, aby pasoval na hadice z Fazera...a byl i dokonce otoceny, ale to nemá vliv na můj problém, nicméně po odstranění menšího leze lépe do.otacek.

Pal. kohout je ok, cisty, az jsem se divil jak moc, to samé i nádrž a i ten pal. filtr měl zachyceno úplně minimum bordelu.

Svíčky jsou 3 do cerna, jedna lehce belejsi. Vyčistil jsem spojení mezi svíčkám a fajfkama, bylo otřesné. Svíčky budu dávat nové, nevím jak dlouho tam.jsou, ale krátká doba to také nebude.

Jinak problém stále přetrvává. A já tedy ani pořádně nevím, jestli nestíhá zapalování nebo nejsou seřízene karbce nebo třeba nestíhá čerpadlo.

Byl bych rád, kdybys mě třeba navedl nebo i někdo jiný, všechno co jsem.si myslel ze mam špatně jsem si bud vyvratil nebo nepotvrdil.
Počkám na reakci, pak budu asi hánět origo cívky, jsem nervózní z toho, ze jsou tam z kdoviceho a naměřil jsem odpor mimo toleranci.

Naposledy editováno 19.06.2020 19:26:29

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

19.6.2020 v 22:49 | Nahoru | #20
pokud jsou to ty civky ktere jsi sem postoval, tak kabel musi z nich jit vytahnout, Pak mas sanci zmerit samotnou civku bez kabelu a fajfky. Na fajfkach byva vnitrni odpor napsany.

Hele vypada to tak, ze uz to nekdo pred tebou sakra resil, proc to nejede... jinak by tam ty civky nebyly vymenen.
Na japonskejch motorkach toto neodchazi. Tam bychh chybu nehledal.

Uz jen to, ze jedna svicka je bila zbytek cernej. Sel bych klasickou cestou.
Vyhod ten palivovej filtr uple pryc. Nasledne zmer mnozstvi dodavaneho benzinu. Kolik a za jaky casovy interval by melo byt napsane v manualu.

Pak zkontroluj synchronizaci karburatoru. bude li dobra tak to vsechno vyhazej ven a zkontroluj ventilove vule, nastaveni rozvodu, pripadne vse nastav tak jak to ma byt, opet dle manualu a zase to pekne poskladej. Dej nove svicky, opet musis udelat synchronizaci karburatoru, ale pred tim by se sluselo je rozebrat, povymenovat gumove O rouzky, hlavne na privodu paliva a zkontrolovat jestli nahodou neprochcava tesneni sedla plovakovych komor co je zasazene do tela karburatoru a jistene jednim sroubkem.
Take je vycistit, idealne v ultrazvuku a zkontroluj funkcnos sytice, neporusenost membran a ekne to seskladej. Kazde sahnuti na karburatory znamena udelani synchronizace.
Jo a kdyz budes u tech svicek... to bych take zaradil nekam na zacatek postupu...zmer si komprese... :)

pak az teprve po tomto bych hledal chybu v eletrice. Driv to nema smysl...musis vyloucit vsechny mechanicke veci aby jsi se aspon o neco mohl oprit.
Hodne stesti..s timhle uz se po netu moc poradit neda.

(reakce na) Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

20.6.2020 v 17:53 | Nahoru | #21
cuir>
Ano, jsou to ony. Ano, dokážu změřit pouze cívky, ale já myslel to, že fajfky neoddelim od kabelu. Kabel je zde vedeny od cívky a na konci u svíčky je nacvaknuty konektor na svíčku. Že je jak kdyby nacvaknuty klestema na kabel nebo jak to popsat...pouze je přes to natahla guma.
Jinak, je problém když mám na primárním vinutí u cívek 3,1ohm místo 1,8-2,5ohm? Já vím že je to mimo toleranci, ale zase pul ohmu není tolik. Nemám zkušenost se špatnými civkami, tak se ptám.
Jojo, správný pal. filtr budu dávat ted společně s olejem, olej. filtrem a svíčkama.
To čerpadlo jsem hledal ale ani v jednom z 5 manualu, co jsem stáhnul, jsem nenašel ten průtok za dany interval nebo tlak. Pouze test jeho obecne funkce, dat na akumulátor 12V a zkusit jestli dává.
Ještě pořádně kouknu do zahraničí, ale asi za 2h hledání jsem nic nenašel.
Jojo na rozebrání a seřízení karbu se chystám. Jinak vent. vule a motor pry byly kontrolované a seřízene asi rok zpět.
Ultrazvuk taky není problém, to tam dám asi určitě:)

Tak děkuji moc za rady, jsem rád že se vyjádřil někdo zkusenej. Jak na to přijdu, dám vědět. Nebo cokoliv, co by se změnilo.

Yamaha FZS 600 Fazer vynechá při 11k otáček

24.6.2020 v 19:03 | Nahoru | #22
Tak jen dávám info, problém fixed. Byly to svíčky. Ty staré měly větší a nepravidelné mezery mezi elektrody. Jinak nevypadaly tak zle. Nicméně nové jsou mnohem lepší, lépe to táhne od 8000 na jakykoliv kvalt a pustí me to tedy kdykoliv az do omezovače.

Takže pohoda. Samozřejmě ještě k tomu dodělám podtlaky karbecu.
A ještě něco navíc, průběh otáček a plynulost se také zlepšila nasazenim předepsaného pal. filtru + nasazení nové, nezohle a správně nasazené hadice na odvětrání nádrže (ta stara byla tažená jen mezi priruby karbcu a hlavně musela být vlivem nádrže lehce skripla. ), což je jasné, ale jen kdyby třeba někdo nevěděl, kdo to bude číst.

Takže děkuji za rady, především cuirovi, nesmírně si cením pomoci. :)

Zdar :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký používáte plexi štít na Yamaze... Yamaha FZS 600 Fazer salzi 0 23.3.2024 v 14:15 salzi
házení nových kotoučů [1, 2, 3] Yamaha FZS 600 Fazer alinn 62 17.2.2024 v 21:50 MilanR1
Ověřený servis Praha Yamaha FZS 600 Fazer Langobardi 5 11.2.2024 v 20:39 Rooks
žárovka Osram Yamaha FZS 600 Fazer alinn 16 16.12.2023 v 13:40 Krovak
Spojka FZS 600 Yamaha FZS 600 Fazer Ondrus84 1 16.12.2023 v 00:28 Jirrri


TOPlist