globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nefunkční ventilátor - záhada
10.6.2020 v 16:11
ahoj,nevíte jestli se dá sehnat spínač ventilátoru M16 který by mel nastavitelný rozusah nebo aby spínal třeba při 70 stupních? dík

Naposledy editováno 22.06.2020 22:17:33

Nefunkční ventilátor - záhada

10.6.2020 v 16:20 | Nahoru | #1
...sehnat se da ledasco, ale nejjistejsi a nejkomfortnejsi by bylo si ho udelat.. vrazit PT100 nebo jinej temoclanek do M16 fitinky, a k nemu udelat desticku s komparatorem, trimem, a spinatkem (pro klasiky klidne rele, pro digitalisty FET).. nekde jen vytahnes napeti a je to

..a nebo uplne jednoduse zaslepku a rucni spinac, teplomer na budikach predpokladam mas

Naposledy editováno 10.06.2020 16:22:01

Nefunkční ventilátor - záhada

10.6.2020 v 17:49 | Nahoru | #2
Na co 70? Dostupný je normálně 82 a ještě 78. Kolik by měl mít vypínací teplotu?

Nefunkční ventilátor - záhada

10.6.2020 v 21:23 | Nahoru | #3
Řešil jsem ti spínačem původem z auta.Tam je spínacích hodnot po kokot...

Nefunkční ventilátor - záhada

22.6.2020 v 22:20 | Nahoru | #4
jinak sehnal jsoem na eshopu čidlo ,které spíná při 65 stupních.Ale stejně sahara nespíná...je to vážně divná záhada ,řešil jsem již hodně závad ale tady té nemohu přijít na kloub.Od baterie je nataženo přes pojistku na teplotní čidlo a z teplotního čidla na saharu...prostě jasné jak facka jako že 1+1 jsou 2.Ale je zajímavé ,že ani jedno čidlo nefunguje.proměřil jsem ho ...voda v chladiči vše na displeii bliká přehřátí ,ale prostě čidlo nepropouští proud....vody v chladiči je dost...fakt nevím kde je problém

Nefunkční ventilátor - záhada

23.6.2020 v 05:41 | Nahoru | #5
Většinou je to tak,že teplotní spínač spíná cívku relé.Není stavěno na vyšší proudy.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční ventilátor - záhada

23.6.2020 v 07:40 | Nahoru | #6
Ale ráda aut spíná bez relé a to i o hooodně výkonnější ventilátory. Celé roky a bez problémů..

Naposledy editováno 23.06.2020 07:41:21

(reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

23.6.2020 v 10:18 | Nahoru | #7
karavanista>Může být,je to otázka provedení. Tyhle "přímé" jsou většinou robustní se závitem M20 a víc. Nejlepší je vycházet z daného zapojení pro které je čidlo určeno. A není nic složitého ho vyzkoušet v horké vodě...

2 reakcí na tento příspěvek Nefunkční ventilátor - záhada

23.6.2020 v 10:30 | Nahoru | #8
my jsme dávali i normální co tam mají být na 85 ,ale nefungují...v rychlovarné konvisi normálně spínají...to je ta záhada....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

26.6.2020 v 15:55 | Nahoru | #9
kawasaki-man>
Ahoj, řeším stejný problém na skútru Honda, už se ti podařilo sehnat nějaké vyhovující čidlo. Chci také použít čidlo z auta s nižší spínací teplotou, ale zatím jsem nezjistil která auta mají čidla se závitem M16.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

26.6.2020 v 16:02 | Nahoru | #10
boci.> tak na to zkus jit obracene a hledej primo teplotni cidlo se zavitem M16
"teplotni cidlo M16" do googlu a najde to treba tohle
teplotni cidlo

(reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

27.6.2020 v 08:15 | Nahoru | #11

Jarrinn píše: boci.> tak na to zkus jit obracene a hledej primo teplotni cidlo se zavitem M16
"teplotni cidlo M16" do googlu a najde to treba tohle
teplotni cidlo



No jo,ale tady zase neuváděj spínací teplotu,nebo jsem to přehlíd ?!

Nefunkční ventilátor - záhada

27.6.2020 v 09:50 | Nahoru | #12
Hlavně, tohle imho není spínač pro saharu, ale čidlo teploty s plynule proměnným odporem.

(reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

27.6.2020 v 18:52 | Nahoru | #13

kawasaki-man píše: my jsme dávali i normální co tam mají být na 85 ,ale nefungují...v rychlovarné konvisi normálně spínají...to je ta záhada....



Pokud spíná v rychlovarné , proč by nespínalo v chladiči ? Tvou mašinu neznám ( mrkni na el. schema ) ale jen taková ,možná blbost ?
??? Nemáš " tvrdé" + na sahaře a čidlo by ti mělo spínat - ? Abys tam třeba neposílal 2 x " + " .

Nefunkční ventilátor - záhada

28.6.2020 v 15:00 | Nahoru | #14
Pokud spíná v konvici při určité teplotě a v chladiči ne, tak to znamená, že v tom chladiči taková teplota není, na takovou dedukci není potřeba vlastnit vědecký titul. Máš v háji termostat nebo čerpadlo nebo Ti blbě ukazuje teploměr.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční ventilátor - záhada

28.6.2020 v 16:20 | Nahoru | #15
a v ty konvici spina tak ze pipne multimetr, nebo ze skutecne sepne tu amperu, dve co bere vetrak ?

ti pisu od zacatku, dej tam manualni spinac a mas to nejjednodussi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

29.6.2020 v 20:33 | Nahoru | #16
kerut> Ventilátor chladiče u moto bere podstatně víc než 1 až 2A.

(reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

29.6.2020 v 20:46 | Nahoru | #17
radi5> jojo jasny, to je ted v uvaze fuk.. proste jestli to jen sepne kontakt tak to porad jeste neznamena ze to sepne taky vykon na vetrak.. kdo vi co je to za cidlo..

za me naposled, pokud to chce mit regulovatelny tak bud teplotni cidlo + zapojeni s komparatorem a relatkem, nebo manualni spinac (dle meho nazoru na tohle nejlepsi reseni jake muze byt, teplomer ma na budiku snad kazdej stroj)

Nefunkční ventilátor - záhada

29.6.2020 v 21:10 | Nahoru | #18
Proboha,l a proč zrovna na 70C?
Pokud je na místě dodaném výrobcem, vrať tam to co tam bylo, neřeš a jezdi.

1 reakcí na tento příspěvek Nefunkční ventilátor - záhada

29.6.2020 v 22:26 | Nahoru | #19
Radi5: 999 nebude brat nejak zasadne vic, tam je vetrak jak z pocitace ... na jeden to neuchladi na dva mizerne a spina je rovnou jednotka

Kerut: manualni spinani v provozu? Moc si to nedokazu představit, ve meste mas pri jizde na motorce pomerne dost prace se sledovanim provozu, abys u toho jeste sledoval teplomer ? Me to prijde jako temer jistota, ze si vzpomenes az kdyz ti to zacne varit a zacne ti litat para z vicka...

Naposledy editováno 29.06.2020 22:27:03

(reakce na) Nefunkční ventilátor - záhada

29.6.2020 v 22:55 | Nahoru | #20
assassin> co blbnes, proc sledovat, je vedro, teplota de nahoru, vsude kolony a popjizdeni/proplejtani se.. tak zapnes a basta.. ze to neco zere, no a co,,.. prave ve meste nebo pri cestovani bych to vuuuubec neresil... vetrakem to urcite nepodchladis (v rychlosti pak stejne ztraci ucinnost, samotnej napor je silnejsi)

jinak treba muj mel pres kilo (...prvni z tezitek ktery letelo voooobloukem rovnou do hajzlu, stejne bych pod nej nenacpal vymenik ), a pojistka 10A jeste s necim (svetla to nebyly, mozna zapalko, fakt nevim uz..) .. myslim ze 2-3A si musel vzit urcite, mozna i vic (dle stavu lozisek a komunistotatoru...)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
volnoběžka startéru Kawasaki EN 450 JáraChára 2 15.9.2022 v 21:30 JáraChára
Rychloměr Kawasaki EN 450 JáraChára 0 27.3.2021 v 16:03 JáraChára
Sedlo Kawasaki en 450 Kawasaki EN 500, Kawasaki EN 450 dyks 0 26.1.2021 v 07:33 dyks
kroska bez papírů na silnici Kawasaki EN 500, Kawasaki EL 252, Kawasaki ER 5, Kaw... brilu 20 7.1.2019 v 10:06 Menhir
Neoriginální koncovka výfuku na tec... Kawasaki EN 450 Radiatorrr 7 2.9.2017 v 12:02 Radiatorrr

TOPlist