bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BMW GS - "potápění se" při řazení
9.6.2020 v 19:12
Ahojte. Tak jsem si splnil sen a koupil si GS. Na režim SPORT a při nastavení na jednoho jezdce se mi zdá, že při řazení nahoru při větším tahu se motorka docela dost zhoupne nahoru a pak se zase potopí. Nic zásadního, ale pocitově nepříjemné. Když vezu batoh a nastavím 2 jezdce tak je zhoupnutí samozřejmě ještě citelnější?
Je to u GS normální nebo mám řešit přední vidle?
Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

10.6.2020 v 10:54 | Nahoru | #1

novej píše: přesně tak, to zasírání blátem je opravdu o dost horší než na jiný motorce. Ale má to i svý výhody, necuká to tolik, skoro nepotřebuješ ani vodítko. Zase je to náchylnější na přetržení vlivem bordelu mezi řetězem a rozetou.
Jinak jsem o týhle motorce četl, že to byl spíš experiment a velký risk, motorku dali do výroby bez prověřování, prostě to nakreslili a tak moc si věřili že to rovnou spustili. je to i první MX(soutěžní enduro) stříkačka. Teď ji skoro nevidíš, asi se neosvědčila.



prvni ne, urcite byl driv cannondale - mel i treba otocene Sani a vyfuk, jako ted s velkou slavou pouziva yamaha, alu ram atd… presto v podstate tu firmu tenhle projekt polozil

jinak pro sestidenni meli upravene - prevarene ramy tak aby osa kyvky nebyla v ose retezoveho kolecka, nekteri jezdci se s tim nedokazali szit…

ono z technickeho hlediska je teleskopicka vidlice nic moc, vsechny ty paralelogramy ji dalece prekonavaji… bohuzel tento nazor konstrukteru a vypoctu a simulaci nesdili piloti

priklad je ten telelever/paralever - spousta pilotu tezi prave z toho potapeni predku na brzdach, umoznuje to mit pro fazi akcelerace a rchle jizdy delsi-stabilnejsi stopu a na brzdach kratsi stopu a vetsi ochotu zatacet… problem je, ze jizda na motorce neni cista fyzika, ve finale jde o pocit pilota… a pilot kterej ma dobrej pocit da driv plyn nebo brzdi dal a intenzivneji… bohuzel ten pocit je casto v rozporu s tim jak to vypada na papire. S dnesnima vypocetnima schopnostma by primo od prkna sla postavit motorka co vyhraje hned jak ji postavis do zavodu…. ale ve finale je to vsechno jinak

Naposledy editováno 10.06.2020 19:46:29

(reakce na) BMW GS - "potápění se" při řazení

10.6.2020 v 11:56 | Nahoru | #2
assassin> telelever na BMW sa dá ponoriť pred zákrutou zadnou brzdou. Akurát ju musíš držať hlboko do zákruty. Keďže nemá náklonové ABS tak ti to občas začne poskakovať. Ja som z toho dôvodu ABS vyhodil. A všetko šlape ako má
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure barran 21 13.2.2024 v 21:26 ja1
eurocycles spol s.r.o. BMW R 1200 GS Adventure Rauly 21 30.11.2023 v 10:51 BlondakCB900
Cestovní enduro do 200k [1, 2] BMW R 1200 GS Adventure, Yamaha XT1200Z Super Tenere... Qvitko 34 29.11.2023 v 05:04 vaypor


TOPlist