bmw_r1300gs_cartec





Téma: Snížení vykonu a akcelerace
Dobrý den,
budu si kupovat ktm 690 smc 2019,pokud snížím výkon z 55 kw na 35kw pomocí Alpha Technik bude stejná akcelerace?Děkuji
matoussko


Naposledy editováno 09.06.2020 17:11:42
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

11.6.2020 v 22:54 | Nahoru | #31
?

Naposledy editováno 09.11.2020 21:49:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

11.6.2020 v 23:00 | Nahoru | #32

HMS píše: assassin> Tak jsem si to hledal, našel jsem Suzuki RK ale tam vidím jen klasickou dvouhřídelovou převodovku a to mě není moc jasný jak bys to půlil?



ja vim ze Kreidler mel takovy system - tak jsem predpokladal, ze to tak meli v te dobe i japonci. je mozne, ze japonci meli konvencnich 14kvaltu.kreidler nemel uplne pulky ale tretiny na "twist gripu" + klasickej 4 kvalt tzn 12 rychlosti celkem...

kdyztak sorry za mistifikaci...

Naposledy editováno 11.06.2020 23:03:20

Snížení vykonu a akcelerace

12.6.2020 v 03:18 | Nahoru | #33

(reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

12.6.2020 v 06:09 | Nahoru | #34
?

Naposledy editováno 09.11.2020 21:49:40

Snížení vykonu a akcelerace

12.6.2020 v 08:33 | Nahoru | #35
U kola nebo u traktoru je tenhle systém pochopitelný, ale nedovedu si představit, jak to fungovalo u motorky. Víte o tom někdo víc? To se řadilo stylem 1:1, 2:1, 1:2, 2:2... tzn. při každém druhém řazení se současně s vyšším kvaltem na hlavní převodovce řadila půlka dolů?

1 reakcí na tento příspěvek Snížení vykonu a akcelerace

12.6.2020 v 10:39 | Nahoru | #36
u motorky "podobny system" funguje prave zmenou sekundaru (mysleno s velkou nadsazkou samozrejme) ale ma to jednu velkou nevhodu (at uz za jizdy zaraditelna redukce nebo konstrukcni zmena sekundaru) ze se posune cela prevdovka a ta je stavena "nejak".. pokud je relativne linearni tak super ale treba u maly VFR je jednicka do kila a pak po cca 20 protoze je to "staveny na drom" (ono je to staveny divne, neco kopiruje RC30, neco absolutne ne,.. motor a prevodovka okruhova, tlumice na jizdu ve dvou.. kockopes) takze velkym zakracenim to prijde vic o maximalku nez pomuze jednicce, chtelo by to jina klecka.. NC21/24 ma stejny hridele, stejny polotovar kol, trosku linearnejsi prubeh, je celkove delsi ...ale ma jiny drazkovani,.. coz je skoda protoze 1 a 2 by tu NC30 vic srovnalo, vymenit komplet a zkratit sekundar uz tak super nebude.... HRC kolecka sehnat by bylo dneska asi nerealny, a financne neunosny..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

12.6.2020 v 23:32 | Nahoru | #37
.

Naposledy editováno 09.11.2020 21:50:12

(reakce na) Snížení vykonu a akcelerace

16.6.2020 v 03:08 | Nahoru | #38
HMS> jj, to urcite nerozporuju.. jen upozornuju ze obecne posunuti gearboxu "nekam" nemusí bejt taky vždycky řešení (vsak proto maji zavodaky gearbox vyndavaci a zastamdaci)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 Včera v 13:49 strive
KTM 690 SMCR veľký únik oleja [1, 2] KTM 690 SMC R RR690 48 11.2.2024 v 11:24 venakucera
Husqvarna SM 701, Gas Gas SM 700, K... Husqvarna 701 Supermoto, KTM 690 SMC R, Gas Gas SM 700 Fíla-rider 9 23.12.2023 v 14:52 MotoPeta
Sedadlo KTM 690R enduro -náhlada za... KTM Duke 690 R, KTM 690 Enduro R, KTM 690 SMC R Majkee 2 22.9.2023 v 18:10 MedWed
KTM 690 SMC R - Servisní intervaly KTM 690 SMC R krepy 4 13.7.2023 v 08:41 Krautkopf


TOPlist