Téma: Babetta 210 zadření při maximálce
26.5.2020 v 21:16
Naposledy editováno 05.10.2020 19:13:30
3 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
jakože při těch 50ti nebo jestli se nepřidřela když ještě jezdila třeba 60 a teprve po tom jede 50? nějak nechápu o co jde , ale jako když to vezmu jak to je, tak ano může, ono když se sejde víc věcí, tak to zadřeš i na volnoběh, já třeba u jedné motorky urazil píst (cca 2cm u vyfukáče) když ani motor nevrčel, jen sem jí tlačil, nic, nic, nic a křup a pak to šlo nějak ztuha
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
Otázka za bludišťáka, jede to rychlejc proto, že si vyměnil kolečko a změnil převodovej poměr, nebo proto že si nějak zvýšil max. otáčky motoru? Oleje dávej stejně, není důvod ho dávat víc
RAMIR> Ono záleží, při jakých podmínkách těch 50 km docílíš. Já jsem přidřel pincka tím, že jsem jel s větrem v zádech při dost zatíženém motoru (se spolujezdcem) a liboval si, jak rychle jedu. Jenže ten silný vítr v zádech způsobil, že válec nebyl chlazený a kouslo se to.
milonovo píše: Otázka za bludišťáka, jede to rychlejc proto, že si vyměnil kolečko a změnil převodovej poměr, nebo proto že si nějak zvýšil max. otáčky motoru? Oleje dávej stejně, není důvod ho dávat víc
Jinak tazatel asi bludištaka nevyhraje, když mu to nedošlo samotnému..
4 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
Bludišťák je tomu, kdo přijde na to, proč po výměně kolečka z 13 na 14 zubů klesne maximálka z 60km/h na 50km/h.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
nezapomen nahradit rozetu 57 zubů za 47...pojede to 85
zadřeš to jen s olejem M2T, ale stačí nasadit zelený olej SUNOCO a můžeš být bez obav
zadřeš to jen s olejem M2T, ale stačí nasadit zelený olej SUNOCO a můžeš být bez obav
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 zadření při maximálce
Kohlstein píše: Bludišťák je tomu, kdo přijde na to, proč po výměně kolečka z 13 na 14 zubů klesne maximálka z 60km/h na 50km/h.
Protože kdyby nedejbože kikslo zbývajících 11 válců, tak, a to se na mě nemůže nikdo zlobit, to ten 1 válec prostě neutáhne
zajímavé dřív se jezdilo jen na M2T a nic extra se nedělo, ale dneska už to s ním prostě zadřeš, jezdit můžeš jen když fouká proti tobě, páč jinak to můžeš zadřít, to nikdo nepřemýšlí nad tím kolik faktorů to zadření ovlivňuje, jo M2T je určitě horší olej a ano když bude foukat vítr do zad, tak bude kolem válce proudit vzduch (trochu) méně, ale někdo to tu píše jako úplně jasnou věc, co bych dal za M2T když sem po škole babičce vycucnul přes čepadlo benzín z feldy a protože olej do tery už nějak došel, vzal sem fotrovi 10W40 co měl do auta (nezadřel sem, ale musíte to často míchat ) prachy sem neměl a jezdit se muselo, měl sem další motor a generálku motoru sem zvládal s horečkou a v posteli za chvilku ( byl to simson) aspoň sem to neměl daleko když sem potřeboval něco nahřát v troubě
Do moderního 2T co už trochu točí bych to taky nedal, když sem měl simsona hodně upraveného, taky sem dával co nejlepší olej a když ho do té babety dáš, tak jedině dobře, ono to lepší určitě je a o dost, ani to nedělá takovej bordel, ale to, že to s M2T nutně zadřeš je blbost
Naposledy editováno 27.05.2020 19:28:05
Do moderního 2T co už trochu točí bych to taky nedal, když sem měl simsona hodně upraveného, taky sem dával co nejlepší olej a když ho do té babety dáš, tak jedině dobře, ono to lepší určitě je a o dost, ani to nedělá takovej bordel, ale to, že to s M2T nutně zadřeš je blbost
Naposledy editováno 27.05.2020 19:28:05
Z nouze jsem kdysi na pumpě musel do MZ150 koupit M2T, nic jiného zde neměli, ted mi ten půllitr leží ve skříni a asi s nim budu max. mazat lištu na motorovce strašně dehtuje, ja kupuji Motul pro 2T do krovinaku a pily, zkusil jsem ve stejnem poměru dát do krovinaku M2T a ten Motul a na M2T to huli jako fichtl na vytocenou jednicku v kopci nee, je fakt, že když pak sundas hlavu válce, poznáš, co tam po M2T zůstane.. Jawa měla odjakživa problém s chlazenim, brzo se to utavilo, jako kluci jsme jezdili podél potoka a vozili zásobu svíček.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
Já tam leju červený Castrol 2T , jak psal kokoška, API TC, JASO FB.
M2t olej býval vyčištěný starý vyjetý olej,kdejaké slevky,proto bývalo tolik karbonu.
Ale v dnešní době ? M2T bych nechtěl ani zadarmo.
M2t olej býval vyčištěný starý vyjetý olej,kdejaké slevky,proto bývalo tolik karbonu.
Ale v dnešní době ? M2T bych nechtěl ani zadarmo.
Kohlstein píše: Bludišťák je tomu, kdo přijde na to, proč po výměně kolečka z 13 na 14 zubů klesne maximálka z 60km/h na 50km/h.
Protože z těch 2,5 koně je ta půlka malé hříbě a 1 kůn není okovaný,no a ten zbylý kůn si říká...já to sám prostě neutáhnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Babetta 210 zadření při maximálce
Čurdajurda píše: Já tam leju červený Castrol 2T , jak psal kokoška, API TC, JASO FB.
Snad JASO FC jako minimum ne? Aby to míň karbonovalo a karbon odcházel výfukem volně pryč.
1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 zadření při maximálce
leju leta Mogul TS a teď jezdim na ten červenej Castrol 2T s obrázkem mopeda na flašce a taky cajk, bába lítá jak zamlada furt s prvním pístem od roku 89
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vozík za babettu Babetta 210 | Kyselizeli | 14 | 27.3.2024 v 15:59 Maxipes_Fík |
Špatné řazení Babetta 210 | GreenBean | 15 | 27.3.2024 v 10:40 Anti |
Benzín do babetty Babetta 210 | Likein | 18 | 27.3.2024 v 10:32 Anti |
Olej do Babetty 210 Babetta 210 | Likein | 7 | 23.3.2024 v 13:40 Likein |
Lifan 125cc - CDI a zapalovací cívka Babetta 210 | macgiver66 | 2 | 23.3.2024 v 11:30 Anti |