bmw_r1300gs_cartec





Téma: Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu
Zdar bajkeri,

poridil jsem konečně po letech na ctyrvalcich Tuono (a je to bomba ) a mam mozna jeden mozna zvlastni dotaz.

V me motorce chybi hlasice naklonu ve stupackach, asi je to v CR moda. Nevim jaka je svetlost, nevim kdy pujdou vyfuky na zem a ani to nechci zjistovat, chtel bych se v cervnu sklouznout po okruhu a nerad bych to zahodil, ze jsem se oprel o vyfuk. Vzhledem k tomu, ze Tuono vychazi 1:1 z RSV tak by to asi nemelo hrozit ze jo, ale Italove tak ty hlasice asi kvuli necemu dali. Origo stoji 365Kč jeden a nechce se mi uplne davat pres sedm kil za dva sroubky.

Jsem ochoten do nich investovat jen pokud to neni spotrebni material. Jake jsou vase zkusenosti? A chtel pozadat nekoho kdo je ma, zda by mi je mohl změřit, jak maji být dlouhé.

Dekuji a peknou sezonu

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 08:49 | Nahoru | #1
Co kus závitové tyče a na konec tohle
https://www.google.c...imgrc=gXiJ2s-AfZ-7vM

Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 09:41 | Nahoru | #2
a nebo nic...

Naposledy editováno 26.05.2020 09:43:26

Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 09:52 | Nahoru | #3
Krom toho když na okruhu vysedáváš a dáš koleno je to mnohem lepší hlásič než kus šroubu.....
Jinak ....nedávám do souvislosti ale platba za okruh není drahý? Nebo kombi HRD do 30t?
...

Naposledy editováno 26.05.2020 10:18:36

Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 10:33 | Nahoru | #4
ja si teda nemyslim, ze bys to potreboval, osobne si myslim ze to skrtnuti si hlasicem naklonu moze byt nebezpecnejsi jak vyfukem. tym myslim, ze to mozes zahodit skur s tym hlasicem.
kazdopadne, pouzita a nezbrusena eucastka kteru hledas bude asi hodne tazko nalezeni

Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 10:48 | Nahoru | #5
Teda žil jsem v tom, že kde na originál stupačce není hlásič náklonu, tak je hlásičem náklonu samotná stupačka .... občas (výjimečně spíš) s ní škrtnu na Speed Triplu a beru to jako ok a jako hlásič. Na VStromu škrtnu snáz (podvozek mám spíš natvrdo - občas někdo píše, že nabalenej ve dvou škrtal častěji, ale tak to je moto níž, pokud si ani nepošteloval SAG) a tam je hlásič dlouhej snad 2-3cm.

Z nějaké recenze si pamatuju, že origo výfuk na Tuonu škrtá fakt dřív jak stupačka, má to tu někdo myslím v profilu i s videem. EDIT: to se ale týkalo 1100 Tuňáka ...

Naposledy editováno 26.05.2020 10:50:54

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

26.5.2020 v 16:49 | Nahoru | #6
Co vím, spoustu lidí, jak na Tuonu tak RSV, při okruhových radovánkách ty hlásiče ulomili. ... včetně mě. A ani s přepákováním nikdo svodama nechytal.

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

3.6.2020 v 08:50 | Nahoru | #7
Super, tak ja to zase sundam. Vyrobil jsem si je provizorně od oka z fotky dle origo cca 4cm ze sroubu a kontramatek.

TRex: Tak to si jeste asi neskrtal moc, stupacka uhne, vyfuk neuhne. Jen do ni nesmis tlacit, pak te taky umi rozvlnit/nakopnout a ubyva rychle. Kdyz jsem na tatovo CB1300 byl v Alpach, tak jsem se naucil odebrat vahu a mohli si hlasice vesele cinkat o asfalt, motorka jela porad jako po kolejich a a hlasice to přežily na 50%.

(reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

3.6.2020 v 08:54 | Nahoru | #8
Gahan37> Tohle vypadá super, jak na funkci tak lepší nez M6 designově výrazně! díky za tip.

Uvidim az budu na dromu, na silnici jsem zatim predek nesjel do kraje a asi to ani nechci na tehle mkto zkouset, ale tipuju, ze tam nekde u kraje přední pneu se bude lámat chleba.

A po zadní 200/55 je nezvyk jak rychle je 190/50 na kraji, pak se začíná pěkně obrusovat za tou hranou, jak kdyby ji vzal clovek smirkem.

(reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

3.6.2020 v 12:55 | Nahoru | #9

špageta píše: Co vím, spoustu lidí, jak na Tuonu tak RSV, při okruhových radovánkách ty hlásiče ulomili. ... včetně mě. A ani s přepákováním nikdo svodama nechytal.



Děkuju za radu, tak já ty šrouby zase vyndám.

Naposledy editováno 03.06.2020 12:55:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

4.6.2020 v 10:23 | Nahoru | #10

Jarda89 píše: Super, tak ja to zase sundam. Vyrobil jsem si je provizorně od oka z fotky dle origo cca 4cm ze sroubu a kontramatek.

TRex: Tak to si jeste asi neskrtal moc, stupacka uhne, vyfuk neuhne. Jen do ni nesmis tlacit, pak te taky umi rozvlnit/nakopnout a ubyva rychle. Kdyz jsem na tatovo CB1300 byl v Alpach, tak jsem se naucil odebrat vahu a mohli si hlasice vesele cinkat o asfalt, motorka jela porad jako po kolejich a a hlasice to přežily na 50%.



asi ne teda, asi som moc neskrkal

edit: na okruhu sem uz par ludi kvuli stupacke videl spadnut. Mne sa to nepodarilo, aj ked sem ich zebral, ale nemjel sem hlasice, ale brusil sem stupackama. Po tem, co sem nahodil prepacko, skrkal sem aj vyfukem a nic sa nestalo, ale to bylo na inej motorce, ne tak vysokej.
Ale jesli mas problem na RSV s tym, ze bys tam skrkal stupackama, tak bude asi problem v pozicii na motorce.

Naposledy editováno 04.06.2020 10:32:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

7.6.2020 v 22:28 | Nahoru | #11
Ti_rex>

Já ale přece nikde nepsal, že škrtám stupačkama. Mrkni na úvodní text.

S těma jsem si brnknul sem tam o zem na Šumavaringu třeba na CBR600F, na silnici totiž moc nevysedávám většinou. Zajímavé bylo, že s batůžkem šel na zem nejdříve boční stojánek, když jsem jel sám tak stupačka s hlásičem a hl. stojan naštěstí ani v jednom případě.

Na Bavoru to neřeším, ten je vysoký dost, jen jednou v Brně na stadionu jsem si v levé škrtnul malinko botou jinak nic. Ale u Tuona nevím, tak jsem se chtěl zeptat zkušených borců.

Na Tuonu jsem se ještě neviděl, nemám žádné video ani fotku, ale na bramboře to můžeš posoudit viz přiložené foto.


Naposledy editováno 07.06.2020 22:31:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

25.6.2020 v 11:43 | Nahoru | #12
Jarda89> no podla fotek to vypada, ze sa zrovna zkusenych borcu pytat nemusis. To ale podla tvojeho uvodneho prispevku tak nevypadalo, az bych povidal, ze od teba asi zbytecne sa pytat.

btw. ja sem si svojeho casu skrkel stupackama trochu vic, ale bylo to na nizsi motorke a aj naprik kolenu. A teda nic sa mi nestalo, ani na malem ani na velkem okruhu.



no a potom sem prehodil na ine stupacky a v brne sem chytel vyfuk, a take nic



Naposledy editováno 25.06.2020 11:48:06

(reakce na) Tuono 1000R V2 - hlásiče náklonu

29.6.2020 v 07:37 | Nahoru | #13
Ti_rex> Právě, že naopak musím. Nebo nemusím, ale chci, protože se rád snažím využívat potenciál motorky a je dobré vědět, kam až se dá zajít, než něčím začneš drhnout o asfalt, takže jsem chtěl využít zkušeností lidí, co tu motorku vlastní.

Díky za postřehy, ale nemá vůbec smysl to srovnávat s jinou motorkou. To že jsem si vyzkoušel , že se dá například s Hornetem 900 škrtout víkem alternátoru na okruhu, nebo ze se na Crosstoureru dostane na zem výfuk, mi přece s jízdou na Aprilii vůbec nepomůže.

Moje zkušenost je taková, že jsem vyndal hlásiče, a když se začalo chvátat s batůžkem (celková hmotnost 145kg bez výstroje, předpětí cca v polovině) , tak první políbil asfalt stojánek, ale je docela poddajnej.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdové kotouče tsuboss nebo arashi... Aprilia Tuono 1000 R Factory Honza-K 8 6.3.2024 v 10:20 Honza-K
Úprava stavu km na budíku Aprilia Tuono 1000 R Factory V.I.R.G.I.L 19 7.2.2024 v 06:24 FJRPEPA
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Tak ktoru [1 ... 5, 6] Aprilia Tuono 1000 R Factory, KTM 1290 Super Duke R,... coffeeracer 165 8.7.2022 v 12:52 MedWed
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis


TOPlist