Naposledy editováno 26.05.2020 04:15:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: v4o> Ano, máš pravdu, že mám úplně zavřený plyn. Uvažoval jsem o tom, že bych na plynovém lanku odstranil vůli + ještě něco malého navrch (1/4 otáčky vymezovacího šroubu). Co na to?
Začni si číst v manuálu, ať víš, že vůle na plynu je dost doporučená věc.
2 reakcí na tento příspěvek Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Já sice nevím jak takovej malej duke jede, nebo co to má za motor, ale mám 1290r, je to jako každej jinej 2V, prostě to chce cit a umět si nadávkovat plyn. Já když jel poprvé na 2V tak jsem byl dost v šoku, že proti 4V to prostě nejde projet plynule zatáčku, pak to pártkrát zkusíš znovu a problém je pryč
Tvoje moto nemá výkon ani krouťák aby to s Tebou tak škubalo v zatáčce, vidím to na to že máš špatně zařazenou rychlost, prostě Ti to spadne dost nízko a tam se motoru nelíbí a proto to s Tebou tak škube. Dej o kvalt níž a drž víc otáček....nebo na menším pastorku o zub méně. Taky Ti k tomu může dost přispět blbě nastavené tlumiče kdy to máš moc měkké.
Spojením ucukané jízdy a měkkého tlumení je fakt špatná kombinace
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
S.h.I.t. píše: to je ale podle me proste typicke chovani jednovalce...
Já nevím, máme teď v baráku fungl CB 300R, až tak hrozný mi to nepřipadá..
Dneska se dá spousta těchto neduhů poresit nahranim jiné palivové mapy, doba šroubováků už je pryč.
Ale pokud na tom má tazatel 180 km + žádné velké zkušenosti s jízdou na motorce, dal bych tomu čas, ono si to sedne..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Se mnou to neškube, protože mám nízké otáčky. Dostanu pouze jeden kopanec při přechodu ze zavřeného plynu, když začnu přidávat a to i když přidávám pomalu.
Naposledy editováno 27.05.2020 09:54:29
Ale předpokládám že se to pak dá upravit jinak než lankem plynu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: Tez> Mám to nové. Měl jsem delší přestávku. Před tím jsem jezdil na dvoutaktech.
Tak neřeš a jezdi. Tohle je prostě charakter duka, časem to budeš mít v ruce. Za pár tisíc si na tohle vlákno ani nevzpomeneš
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Tez píše: Tak neřeš a jezdi. Tohle je prostě charakter duka, časem to budeš mít v ruce. Za pár tisíc si na tohle vlákno ani nevzpomeneš
Tak jdu na to. Pocitová teplota teď v Jablonci 12,4°C.
Naposledy editováno 27.05.2020 10:25:10
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Ale nejví Ti pomůže když si půjčíš jinou motorku, ideálně velkej a starej 2V, tam tě to vyškube tak, že si Ti pak bude zdát tvoje moto jako beránek
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
Sonicek píše: Tvoje moto nemá výkon ani krouťák aby to s Tebou tak škubalo v zatáčce
Tak škubat může i motorka s polovičním krouťákem, zvlášť jednoválec (např u krosových motorek). Záleží jak to KTM vyrobila (vyvažovák, vstřikování atd). Třeba motor plánuje dát konečně do opravdového endura a bude to mít pěkný odpich.
Nicméně, zmínil, že je to nová motorka, takže se to ještě může zlepšit až se to zajede.
(reakce na) Ucukaná motorka, kopanec i po sebejemnější přidání plynu
ktmduke390 píše: Kohlstein> Vím, že minimální vůle na plynu by měla být.
Tohle je věc preferencí, jak jezdce, tak výrobce, u mých motorek má jen jedna v manuálu pouze minimální vůli na plynu a další 3 naopak mají naordinováno, aby měl plyn značný volný chod.
Já osobně mám rád, když má plyn vysokou vůli, znám mnoho lidí, kteří chtějí mít téměř minimální, nezažil jsem případ, kdy by byl dobrý nápad mít nedovírající plyn, pokud chceš docílit takového efektu, zvedni si volnoběh, na slalom si ho zvedám klidně na 4000rpm, na většině tratě pak ani nemusím dávat plyn .
Možná bys také mohl investovat do motoškoly, v začátcích si většina jezdců vybuduje kupu zlozvyků, které se pak špatně odbourávají.