Po prvních stovkách km totálně vydechlo tlumení. Při jedné zdravici kolegy v táhlé zatáčce v cca kilu se rozkmitaly řidítka, Pámbů zrovna koukal jinam, nic dalšího nejelo a u krajnice v protisměru došlo ke zkrocení klisny. Tak si říkám, že je čas na další díl seriálu.
Poprosil bych o tip, jak renovovat. Třeba vzhledem k dílům z Wemota. Jasný, že i když koupim to nejlevnější, bude klid. Otázkou je, jestli nemáte zkušenost, že tohle je lepší než tamto. Přemejšlim, že koupím nové pérka do předku. Mám klasiku, bez foukání.
Jako z historických recenzí, tahle kobyla nebyla prodávána jako ovální závodnice.
Tuhost předku byla diskutována ihned od začátku. I já jí budu provozovat v první kosmické, takže asi nemá cenu moc vymejšlet.
Díky za radu a přeju držení stopy v mezích vlastního pruhu.
1. kontrola vôle hlavy riadenia
2. kontrola vôle tlmičov
3. Repas tlmičov - guferá, prachovky, a iné v prípade potreby
4. tlmičový olej najprv 10w (to je tam asi štandard) ak nepomôže tak zvýšiť hladinu o 5mm potom zasa, ak stále nepomáha a hladina je viac príliš vysoko (po vložení pružín je minimum miesta pre vzduch (pozor to miesto tam byť musí!) tak opakuj proces s olejom 15w
5. pružiny rieš až na koniec. Toto laborovanie stojí pár stoviek, pružiny sú v tisícoch.
Krk jsem utáhnul, byl volnější. Po převozu moto 1tkm na vozejku se při stažení popruhama celej předek hnul a řidítka mířily fuj doleva. Po seřízení a utažení, se při přední brzdě krk zdál bez vůle. Až bude přední kolo v luftě, tak se vůle odkope.
Vidle mastný nejsou, olej tam asi bude. Jako zadní tlumiče jsou mastný a tak objednám nový, jde mi o to jestli mám rovnou vzít i přední pružiny, třeba maj i progresívní...
Na druhou stranu ta laborace s olejem a samo sebou novejma guferama zní nejvíc rozumně...
Protože i kdyby ty vidle vůbec netlumily, tak se mi zdá ta síla na stlačení fakt minimální...a po běžný jízdě je vidět zdvih cca 12 cm (3 chyběj ke spodním brejlím).
Dám pak vědět rozdíl...
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče komplet
http://www.wemoto.cz..._progressive_by_yss/
http://www.wemoto.cz...yss_eco_twin_shocks/
Před tím to byla žvejkačka a teď....zadek dobrý, ale předek je dost tvrdej....když je dobrá silnice bez děr, tak je to paráda, ale u nás ty cesty stojí za prd, tak to budu muset pořešit
1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče komplet
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
cx 500 pumpa Honda CX 500 | peracek1 | 5 | 20.4.2024 v 21:29 combust |
CX 500 přední brzda Honda CX 500 | V-tec4 | 4 | 7.4.2024 v 10:09 combust |
Pískání brzd Honda CX 500 | Toretak1050 | 7 | 2.4.2024 v 17:11 xbedla |
Zkřípání Honda CX 500 | Toretak1050 | 0 | 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050 |
CX500 výměna budíků Honda CX 500 | Toretak1050 | 2 | 7.11.2023 v 21:50 combust |