globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlumiče komplet
19.5.2020 v 20:51
Asi pouze pro CXkáře. Po mírné generálce po koupi - díky všem zúčastněným za rady, motor jde přibližně jak má.
Po prvních stovkách km totálně vydechlo tlumení. Při jedné zdravici kolegy v táhlé zatáčce v cca kilu se rozkmitaly řidítka, Pámbů zrovna koukal jinam, nic dalšího nejelo a u krajnice v protisměru došlo ke zkrocení klisny. Tak si říkám, že je čas na další díl seriálu.
Poprosil bych o tip, jak renovovat. Třeba vzhledem k dílům z Wemota. Jasný, že i když koupim to nejlevnější, bude klid. Otázkou je, jestli nemáte zkušenost, že tohle je lepší než tamto. Přemejšlim, že koupím nové pérka do předku. Mám klasiku, bez foukání.
Jako z historických recenzí, tahle kobyla nebyla prodávána jako ovální závodnice.
Tuhost předku byla diskutována ihned od začátku. I já jí budu provozovat v první kosmické, takže asi nemá cenu moc vymejšlet.
Díky za radu a přeju držení stopy v mezích vlastního pruhu.

Tlumiče komplet

19.5.2020 v 21:39 | Nahoru | #1
Když máváš pracičkou, kde nemáš, tak se nediv, že tě to chce shodit. Tvým tlumičům nic není, olej tam samozřejmě vyměnit můžeš. Kup si ložiska do řízení .

Naposledy editováno 19.05.2020 21:40:09

Tlumiče komplet

19.5.2020 v 21:45 | Nahoru | #2
neboj sa nič, po pár kilometroch je tlmenie v prdeli aj na omnoho novších Hondách.
1. kontrola vôle hlavy riadenia
2. kontrola vôle tlmičov
3. Repas tlmičov - guferá, prachovky, a iné v prípade potreby
4. tlmičový olej najprv 10w (to je tam asi štandard) ak nepomôže tak zvýšiť hladinu o 5mm potom zasa, ak stále nepomáha a hladina je viac príliš vysoko (po vložení pružín je minimum miesta pre vzduch (pozor to miesto tam byť musí!) tak opakuj proces s olejom 15w
5. pružiny rieš až na koniec. Toto laborovanie stojí pár stoviek, pružiny sú v tisícoch.

Tlumiče komplet

19.5.2020 v 22:37 | Nahoru | #3
Jj, holt opomění základních zkušeností ...po 20ti letech...
Krk jsem utáhnul, byl volnější. Po převozu moto 1tkm na vozejku se při stažení popruhama celej předek hnul a řidítka mířily fuj doleva. Po seřízení a utažení, se při přední brzdě krk zdál bez vůle. Až bude přední kolo v luftě, tak se vůle odkope.
Vidle mastný nejsou, olej tam asi bude. Jako zadní tlumiče jsou mastný a tak objednám nový, jde mi o to jestli mám rovnou vzít i přední pružiny, třeba maj i progresívní...
Na druhou stranu ta laborace s olejem a samo sebou novejma guferama zní nejvíc rozumně...

Tlumiče komplet

20.5.2020 v 18:12 | Nahoru | #4
Kup si to ložisko do krku řízení, originál je s kuličkami, to je vždy po těch letech vychozené, u Louis.de to najdeš jako Lenkkopflager, vybereš si to podle motorky, je to už kuželíkové a válečkové. Pošlou Ti to poštou.

Tlumiče komplet

23.5.2020 v 17:49 | Nahoru | #5
Ahoj, asi záleží, jak chceš jezdit. Táta si z ní udělal kafíčko, takže díky poloze řídítek byl ten předek asi zatíženej víc a bylo to hrozně měkký. Vzal nějaký progresivní z partsdepot, značku si nepamatuje, ale stály cca 1500ks a je to nebe a dudy. Koukal jsem, co si na tom brácha dovolí... Vzadu má nějakou lesklou štelovatelnou Čínu kvůli vzhledu. takže pokud se chceš vozit trochu svižně, nebudou to vyhozený peníze. Oni ty původní už taky byly unavený, zkoušel nejdřív podložky, ale jen se zkrátil chod a měkký to bylo pořád.

Tlumiče komplet

24.5.2020 v 11:51 | Nahoru | #6
Ahoj díky..jj tohle jsem měl přesně na mysli...jako s takovou motorkou to nikdy nebude o jízdě nadoraz. Jenom se bojim, právě s mojí váhou dvou průměrnejch japonců, že by jenom repase předku asi moc neřešila. Holt zkusim i ty pružiny...snad to nebudou úplně vyhozený peníze.
Protože i kdyby ty vidle vůbec netlumily, tak se mi zdá ta síla na stlačení fakt minimální...a po běžný jízdě je vidět zdvih cca 12 cm (3 chyběj ke spodním brejlím).
Dám pak vědět rozdíl...

1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče komplet

12.6.2020 v 18:54 | Nahoru | #7
Zdravím. Sice pozdě ,ale přec přispěji svou troškou do mlýna.... dával jsem na cx-ko progresivní pružiny a zadní tlumiče z Wemoto od YSS, měli tam před časem nějaké slevy,tak cena byla někde jinde.
http://www.wemoto.cz..._progressive_by_yss/
http://www.wemoto.cz...yss_eco_twin_shocks/
Před tím to byla žvejkačka a teď....zadek dobrý, ale předek je dost tvrdej....když je dobrá silnice bez děr, tak je to paráda, ale u nás ty cesty stojí za prd, tak to budu muset pořešit

(reakce na) Tlumiče komplet

12.6.2020 v 23:00 | Nahoru | #8
rapuork> skús nižšiu hladinu tlmičového oleja. Často sa stáva že progresívne pružiny zodvihnú hladinu na toľko, že je vidlica pretlmená. Uberaj po krokoch napr. 5mm.

1 reakcí na tento příspěvek Tlumiče komplet

12.6.2020 v 23:02 | Nahoru | #9
Vyska hladiny zvyšuje progresivitu ke konci zdvihu - tzn pretlumena nebude to spravne slovo.

(reakce na) Tlumiče komplet

13.6.2020 v 00:01 | Nahoru | #10
assassin> je to tak ako hovoríš... Skrátka nastane taký jav, že ten "koniec zdvihu" je už pri malom stlačení. Teda progresivita okrem samotnej novej prog. pružiny sa sčituje aj s nedostatočnou vzduchovou medzerou už pri položení zo stojanu pri bežnom SAG. Občas býva kvôli tomu aj obmedzený zdvih, alebo začne tlačiť olej pri gufere pri zvýšenej námahe.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
cx 500 pumpa Honda CX 500 peracek1 5 20.4.2024 v 21:29 combust
CX 500 přední brzda Honda CX 500 V-tec4 4 7.4.2024 v 10:09 combust
Pískání brzd Honda CX 500 Toretak1050 7 2.4.2024 v 17:11 xbedla
Zkřípání Honda CX 500 Toretak1050 0 3.3.2024 v 16:43 Toretak1050
CX500 výměna budíků Honda CX 500 Toretak1050 2 7.11.2023 v 21:50 combust


TOPlist