globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přínos endura pro silniční provoz
17.5.2020 v 04:58
Ahoj všem, letos jsem se rozhodl víc investovat do seberozvoje a mám v plánu absolvovat aspoň 1-2 motokurzy. Jezdím na naháči po silnici a zajímalo by mě, zda má přínos naučit se jezdit na enduru v terénu? Říkal jsem si, že např. na enduru se člověk naučí ovládat motorku při smyku a na silnici ho pak tolik nepřekvapí, když už nějaký smyk dostane. Plus věřím, že enduro je zábava .
Prosím nesmějte se mi, jestli je to hloupý dotaz. Jsem teprve začátečník a chci se učit/zlepšovat.

Naposledy editováno 17.05.2020 04:59:24

Přínos endura pro silniční provoz

17.5.2020 v 06:25 | Nahoru | #1
Větší přínos na silnici bude Supermoto, něco jiného je smyk v terénu a pak na asfaltu. Každopádně každej trénink dobrej

Přínos endura pro silniční provoz

Skvělá odpověď, děkuji! 17.5.2020 v 06:44 | Nahoru | #2
Čau, chválim ťa, enduro a motocros je sranda a zábava o to predsa ide. akurát sa ti to potom bude troška plliesť, lakte hore , agresívny posed, klopenie len motorky nie jazdca, podobné prkotiny. S tým šmykom, no neviem neviem, na ceste je to trošku iné. Teda aspoň u mňa idem si idem , zrazu vidí s veľajšej auto, čo mi dáva prednosť , pekne stojí , vodič pozerá na mňa a zrazu sa pohne a ja viem, že som v rti, čapnem brzdy a ..... nemám motorku , plachtím vzduchom . Naposledy som padol z cestenej Ina 750, na parkovisku pred Lídlom, chcel som pekne efektne vypáliť s pretáčajúcim sa kolesom a kontrolovaným šmykom s predným kolesom dať kontra vybrať ľavú pravouhlú zátačku a ono sa ten kontrolovaný šmyk zmenil na nekontrolované zdrbanie , ešte ,že mám špunty od Rutana. Teraz pred veľkou nocou vo štvrtok. Ja sa tiež učím, tých čo to už vedia sú plné cintoríny. Ináč jazda pomedzi autá je silnejší adrenalín, stále čakám, či mi niekto neotvorí dvere, alebo spraví nejakú zradu . Už som na také blbiny starý. tá jazda v zápche má teda svoje čaro.

PS: presne ako píše Dewil a ešte aj ten asfalt je rozdielny, pred Tescom je iný , drží, ale pred Lídlom a benzínkou je nejaký špeciálny, šmykľavý ( Hurbanovo) upozornili ma domáci strelci.

Naposledy editováno 17.05.2020 06:50:00

Přínos endura pro silniční provoz

17.5.2020 v 09:03 | Nahoru | #3
Je to risk. Může se stát, že skončíš jenom u toho endura.

Přínos endura pro silniční provoz

17.5.2020 v 09:59 | Nahoru | #4
No, s volbou co pořídit se potykame všichni, na to kolik vidím endur na silnici nevěřím že ani třetina sjede z asfaltu, všichni asi jedou na Dakar páč mají moto obložený kuframa

Přínos endura pro silniční provoz

17.5.2020 v 17:00 | Nahoru | #5
Určitě ano, ale bacha... ten kdo čuchne k enduru tak u něj většinou zůstane. Endurař totiž může kamkoli oproti silničářům a harlejákům.

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 10:46 | Nahoru | #6
Nielen šmyk, ale aj ovládanie pri pomalej jazde, otáčanie a pod. - teda aj úplné základy. Jo a je to zábava, to je nemenej dôležité.

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 11:56 | Nahoru | #7
to ze nekdo sedne na motorku co ma vetsi zvihy a trochu vetsi vzorek na Pneu a zacne jezdit po polnackach si myslim, ze nikoho nikam extra jezdecky neposune - ja jsem to zkousel a nic. Trenovani na trati s dohledem, nebo aspon s par radama od cloveka co umi jezdit/umi to predat je uplne jina Liga.

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 12:40 | Nahoru | #8
Varuju te!!!
Poridil jsem si po natlaku od kamosu jeste ostry enduro (kdysi jsem mel obcas pujcene), k mymu cenduru a rikam ti, letos jsem na Bawu jeste poradne nevyjel.
Jako prodavat ho nebudu,ale fun factor Husky je proste topovej. Kor kdyz mame partu a vyjizdime kazdou nedeli...
Takze se s tim endurem dobre rozmysli
Jinak jezdeni na enduru, na cenduru a nebo na silnici je diametralne odlisne...

E:pismenka

Naposledy editováno 18.05.2020 12:41:38

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 14:17 | Nahoru | #9
enduro je jasná volba....cesta je odpočinek..enduro a motokros je zábava

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 15:46 | Nahoru | #10
kdysi, po ca 15 sezonách na motorce, od babetty po h9, jsem poprvé zkusil enduro (650 dakar) pod dohledem instruktora se specializací na velká endura v terénu...a zjistil jsem, že i po 15 sezonách a přes 100 tkm na motorce dělám pár věcí blbě.

posunulo mě to dál na silnici, ale v terénu jsem furt nýmand

Přínos endura pro silniční provoz

18.5.2020 v 17:56 | Nahoru | #11
Určitě je dobré si nějaké kurzy udělat Jinak je fakt, že na silnici je to trochu jiné, často člověk jede rychle a moc možností nemá.

Přínos endura pro silniční provoz

19.5.2020 v 15:35 | Nahoru | #12
Taky uvažuju o 2t 250. Ale u nás v kraji teďka monitorujou konstáblové na čtyřkolkách a s dronama... Je to kurňa pro odvážný...

1 reakcí na tento příspěvek Přínos endura pro silniční provoz

19.5.2020 v 21:10 | Nahoru | #13
Díky všem za zpětnou vazbu! Jako tušil jsem, že tam budou nějaký specifika, ale nečekal jsem, že tam bude tolik detailů, jak popisuje Krokoš. Zatím letos zůstanu u silničních kurzů a na příští rok si našetřím na enduro

(reakce na) Přínos endura pro silniční provoz

19.5.2020 v 22:13 | Nahoru | #14
votruyen6> dnes som práve na motokrosovej trati myslel na teba, ako som klopil len motorku , toto keby som videl na ceste tak si pomyslím, že ten jazdec je prinajlepšom čudný. Držím palce, nech sa darí a ako sa píše, hlavne kolesami dole.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist