Naposledy editováno 14.10.2020 12:11:02
Téměř žádné samovybíjení.
Nemá paměťový efekt.
Není ji třeba formovat (formátovat).
Rychlost stárnutí se zvyšuje s vyšší teplotou, vyšším stavem nabití, vyšším vybíjecím proudem. Tzn. chladit, příliš ji neždímat, nechávat ji vyjetou a nabíjet doplna pouze před jízdou na dlouhé vzdálenosti, jinak se nemá do plna nabíjet stačí 80-90 %. Tak reklamní údaje musí brát člověk s rezervou, doporučuju 50% na dojezd v dlouhodobém výhledu, a udržovat akumulátor mezi 20 % - 80 % kapacity. LI-ION je choulostivý na úplné vybití.
Naposledy editováno 15.10.2020 19:22:58
Evoke Urban Classic - http://www.jari.cz/evoke-urban-classic
Evoke Urban S
Horwin CR6 - https://jestech.cz/produkt/horwin-cr6
Horwin CR6 PRO - https://www.horwin.eu
Super Soco TS - https://www.e-motobrno.cz
Super Soco TC MAX
Urbet Gadiro E-125 - https://urbet.es/modelos/
Urbet Hispano E-125
Urbet Nura
Volta BCN - https://www.voltamo...com/en/home-english/
Více na: https://www.motorka...=forum&ft=219111
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek dongma r1
Pokud máte jakékoliv dotazy můžete mi zavolat přímo na tel: 728 073 903, nebo navštívit naše webové stránky https://dongma.cz/ kde najdete i kontaktní formulář.
Upřesním: Super Soco TC MAX má taktéž motor umístěný uprostřed a pohon zadního kola je přenášen ozubeným řemenem. Tenhle stroj je parametry rovnocenný se slabou konfirací Dongmy R1.
Dále si dovolím si tvrdit, že existují jiné motorky s centrálním motorem, které nechají Dongmu za sebou.
Umístění motoru v kole nebo centrálně nehraje přílišnou roli ve zrychlení, jelikož rozsah otáček je poměrovně shodný. Vyššího výkonu se dosáhne vřazením vícestupňové převodovky, z důvodu optimálního (menšího) rozsahu otáček motoru, a tím menších ztrát, i když hmota a ztráty v převodovce jsou vždy přítomny.
Jednoznačně svezení na Dogmě doporučuji každému Jen Vám nedoporučuju hanit všeobecně cizí značky motocyklů
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|