bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: dongma r1
11.5.2020 v 19:36
mam takovy dotaz sli byste do elektromotorky tady te vypada dobre a psali,ze baterku bych mohl nabit i 800x(80 000km) pokud bych se oni staral dobre 1nabiti 150km zvladne....uvazuju o tym,ze by se mi to hodilo do dalsich let i klidne 20let na jezdeni do prace bych to ani nenabil tolikrat jestli 300-400x za 20let....kdyz do prace bych jezdil okolo 100 jizd rocne 1300km celkove.....ze by to vymenil za simsona..diky za rady......P.S. omlouvam se,ze to je prirazene k jine motorce donghai 350 f3,ale ten typ motorky kde je odkaz mi to nic nenaslo.

Naposledy editováno 14.10.2020 12:11:02

dongma r1

11.5.2020 v 20:45 | Nahoru | #1
ne nešel!!! ta baterka to bude mět za sebou už po pěti letech provozu....každý ro k ti bude klesat kapacita baterie....tak to prostě je... kecy, že vydrží xy1000 nabijecích cyklu je hloupost....

dongma r1

30.9.2020 v 21:24 | Nahoru | #2
dabliku12,
přidal jsem info o Super Soco TC, které jezdí skoro jak Simson a provozně nic nestojí. Zdar L.

Naposledy editováno 15.10.2020 19:29:14

dongma r1

6.10.2020 v 00:41 | Nahoru | #3
Pokud se správně LI-ION akumulátor užívá a nabíjí, tak i bez Battery Management System (BMS) může dokázat hraniční hodnoty životnosti 500–1200 nabíjecích cyklů, kdy dochází k pomalému snižování kapacity.
Téměř žádné samovybíjení.
Nemá paměťový efekt.
Není ji třeba formovat (formátovat).
Rychlost stárnutí se zvyšuje s vyšší teplotou, vyšším stavem nabití, vyšším vybíjecím proudem. Tzn. chladit, příliš ji neždímat, nechávat ji vyjetou a nabíjet doplna pouze před jízdou na dlouhé vzdálenosti, jinak se nemá do plna nabíjet stačí 80-90 %. Tak reklamní údaje musí brát člověk s rezervou, doporučuju 50% na dojezd v dlouhodobém výhledu, a udržovat akumulátor mezi 20 % - 80 % kapacity. LI-ION je choulostivý na úplné vybití.

Naposledy editováno 15.10.2020 19:22:58

dongma r1

15.10.2020 v 19:29 | Nahoru | #4
Další cenově dostupné e-stroje:
Evoke Urban Classic - http://www.jari.cz/evoke-urban-classic
Evoke Urban S
Horwin CR6 - https://jestech.cz/produkt/horwin-cr6
Horwin CR6 PRO - https://www.horwin.eu
Super Soco TS - https://www.e-motobrno.cz
Super Soco TC MAX
Urbet Gadiro E-125 - https://urbet.es/modelos/
Urbet Hispano E-125
Urbet Nura
Volta BCN - https://www.voltamo...com/en/home-english/

Více na: https://www.motorka...=forum&ft=219111
Copyright © Motorkari.cz

1 reakcí na tento příspěvek dongma r1

16.10.2020 v 14:36 | Nahoru | #5
Dobrý den, naše motorky se bohužel nedají srovnávat se značkou Super Soco. V mnoha případech se liší a učitě bych doporučoval testovací jízdu, abyste zjistili, jaké zrychlení motorka má. Oproti Super Soco naše motorka disponuje motorem umístěným uprostřed a zadní kolo je hnané řemenem, zrychlení je tedy oproti motorům v zadním kole nesrovnatelné.

Pokud máte jakékoliv dotazy můžete mi zavolat přímo na tel: 728 073 903, nebo navštívit naše webové stránky https://dongma.cz/ kde najdete i kontaktní formulář.

(reakce na) dongma r1

21.10.2020 v 23:17 | Nahoru | #6
DONGMA>
Upřesním: Super Soco TC MAX má taktéž motor umístěný uprostřed a pohon zadního kola je přenášen ozubeným řemenem. Tenhle stroj je parametry rovnocenný se slabou konfirací Dongmy R1.
Dále si dovolím si tvrdit, že existují jiné motorky s centrálním motorem, které nechají Dongmu za sebou.
Umístění motoru v kole nebo centrálně nehraje přílišnou roli ve zrychlení, jelikož rozsah otáček je poměrovně shodný. Vyššího výkonu se dosáhne vřazením vícestupňové převodovky, z důvodu optimálního (menšího) rozsahu otáček motoru, a tím menších ztrát, i když hmota a ztráty v převodovce jsou vždy přítomny.
Jednoznačně svezení na Dogmě doporučuji každému Jen Vám nedoporučuju hanit všeobecně cizí značky motocyklů
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek


TOPlist