Ahojte.Tak se mi na mojí hondě objevil další problém.Včera na dálnici při asi 120km/h začal cukat motor, otáčky nespadli.Zastavil jsem na benzince.Nechal moto schládnout na 20min a sjel sem hnedka z dálnice.Chvílku to jelo v pohodě ale pak se to zase začlo dusit když jsem chtěl předjíždět auto a do kopce motorka měla slabý tah, že sem myslel že to už nevyjedu.Tak nějak jsem jel dalších 80km domů.Dnes ráno motorka jela naprosto v pohodě.Opět krásný tah a i do maxímálky to šlo v pohodě, ona taky byla docela kosa ráno.No dnes odpoledne jsem vyndal svíčky, mají takovou nějakou bílo barvu, viz.foto.Tak jsem je očistil, než mi v úterý dojdou nové.Pak že vyčistím nádrž a i se podívu na palivový filtr.Nádrž byla čistá a filtr jsem profoukal.Tak jsem to složil, jel jsem natankovat do 3/4 nádrže.Po asi 5km jsem cítil že motorka nemá takovy tah jako obvykle, ale nebylo to tak hrozné jako včera že by se to uplně dusilo.Dalších 20km bylo tak nějak furt stejné, ale co mě zarazilo byl zvuk toho čerpadla.Všiml jsem si, že když otočím klíčem tak z čerpadla jde někdy takový divny zvuk, né ten bzučící co to dělá normálně
no a při jízdě to čerpadlo tak nějak "píská" dřív to teda nedělalo.Ještě jsem to stihl natočit ten zvuk, jde slyšet pouze při prvním sepnutí, pak to spínalo už normálně.Nicméně to co sem stihl natočit bylo ještě slabé oproti tomu jaké zvuky to vydávalo předtím.Má někdo prosím nějaký typ na co se popřípadě zaměřit dál když nepomuže výměna svíček?