bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vynechává, málo táhne + zvuk čerpadla
10.5.2020 v 18:03
Ahojte.Tak se mi na mojí hondě objevil další problém.Včera na dálnici při asi 120km/h začal cukat motor, otáčky nespadli.Zastavil jsem na benzince.Nechal moto schládnout na 20min a sjel sem hnedka z dálnice.Chvílku to jelo v pohodě ale pak se to zase začlo dusit když jsem chtěl předjíždět auto a do kopce motorka měla slabý tah, že sem myslel že to už nevyjedu.Tak nějak jsem jel dalších 80km domů.Dnes ráno motorka jela naprosto v pohodě.Opět krásný tah a i do maxímálky to šlo v pohodě, ona taky byla docela kosa ráno.No dnes odpoledne jsem vyndal svíčky, mají takovou nějakou bílo barvu, viz.foto.Tak jsem je očistil, než mi v úterý dojdou nové.Pak že vyčistím nádrž a i se podívu na palivový filtr.Nádrž byla čistá a filtr jsem profoukal.Tak jsem to složil, jel jsem natankovat do 3/4 nádrže.Po asi 5km jsem cítil že motorka nemá takovy tah jako obvykle, ale nebylo to tak hrozné jako včera že by se to uplně dusilo.Dalších 20km bylo tak nějak furt stejné, ale co mě zarazilo byl zvuk toho čerpadla.Všiml jsem si, že když otočím klíčem tak z čerpadla jde někdy takový divny zvuk, né ten bzučící co to dělá normálně no a při jízdě to čerpadlo tak nějak "píská" dřív to teda nedělalo.Ještě jsem to stihl natočit ten zvuk, jde slyšet pouze při prvním sepnutí, pak to spínalo už normálně.Nicméně to co sem stihl natočit bylo ještě slabé oproti tomu jaké zvuky to vydávalo předtím.Má někdo prosím nějaký typ na co se popřípadě zaměřit dál když nepomuže výměna svíček?


1 reakcí na tento příspěvek Vynechává, málo táhne + zvuk čerpadla

11.5.2020 v 20:33 | Nahoru | #1
Neporadím, ale napíšu svoji zkušenost. Stalo se mi prakticky to stejné na Transalpovi 700. V podstatě, zničeho nic, ztráta výkonu. Chvílema to jelo, ale bylo to čím dál horší. V konečné fázi se to projevovalo tak, že víc jak na 1/2 plynu se motor dusil a nejel. Maximální rychlost klesla na 110km/h. Docela oser. V podstatě bylo jasné že je něco s čerpadlem, na elektriku, svíčky, fajfky, cívky atd. to nevypadalo. Hadice skříplá nebyla. Záhada byla že, čerpadlo jelo potichu - žádné zvláštní zvuky.
Jak už zde bylo zmíněno, ani mě se nechtělo dávat 15tis. za nové komplet čerpadlo. Variantu z ali (číny) jsem vypustil s ohledem na spolehlivost. Po troše bádání a prohledání fóra jsem dospěl k závěru, že tam narvu čerpadlo Bosch (někdo to už přejemnou úspěšně zkoušel). Začal jsem tím co je v manuálu. Měření tlaku paliva + min průtoku. Tlak byl na volnoběh OK, ale po přidání plynu to chvílema padalo. Těsnění tedy nikde ruplé nebylo... to by dávalo malý tlak stále. Při měření min. průtoku jsem byl ale pod normálem. Takže rozborka čerpadla, vyčištění filtrů, a výměna starého čerpadla za nové + složení. ... Následovala testovací jízda a prvních 50km ok a pak to přišlo znovu. Situace úplně stejná. Měření na výstupu z nádrže, za čerpadlem (tlak ok, průtok KO). Zase jsem prohledal fora a narazil jsem na jednom (brazilském/špaňelském) jak to řeší místní domácí kutilové.....tady sem trochu váhal zda do toho jít
no pokud to zkrátím.....rozborka....

a tentokráte fakt komplet..... ten plastovej díl byl prostě ucpanej sračkama... nechápu odkud, proč a jak (napadá mě jestli třeba odcházející čerpadlo neposlalo nějakoj humus....)

takže podle brazilského rezeptu.. sem ten plastovej díl hodil do hrnce, trochu jaru.... (asi nemusí bejt, ale kečupem podle Babici bych tonenahrazoval) a nechal bublat na sporáku 20-30 min na bodu varu.....

Bordelu se z toho vyvalilo tolik, že by jeden blil. Pak proplach vodou, proplach tech. benzínem a vysušení. (jde to fakt blbě).

Nic se tomu nestalo. Pak teda opět skládačka,testování tlaku, OK stabilní. Testování průtoku....to co předtím teklo slabým proudem, teď z toho benál stříkal po celý koupelně .

Složil jsem to, dal sem to do mašiny a od jara cca 3tis. km to šlape úplně perfektně. Pokud to teda zhrnu, čerpadlo bylo možná ok a možná ne, každopádně ten plastovej díl (ve kterém je prý i filtr) byl zasranej a neprůchozí. Ještě dodám, že nádrž fakt zevnitř rezavá není.

Proč to tak je, mi hlava nebere . Každopádně Honda prodává buď komplet sestavu čerpadla (cca 15tis), nebo jen pumpu + plastovej díl (cca 9tis - problém sehnat).

Každopádně... cena moje problému - nové čerpadlo (1 tis. Kč) + nějaký kraviny k tomu v řádech 10-tikorun

Tak snad to třeba někomu pomůže :)

Naposledy editováno 11.05.2020 20:34:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vynechává, málo táhne + zvuk čerpadla

12.5.2020 v 20:39 | Nahoru | #2
Laco_Cz> Díky za radu.Ve čtvrtek by mi mělo dojít to čerpadlo z ebaye..odesláno z polska a už je na ceště ...raději jsem ho koupil už jen kvuli tomu jak divně hučí.Jinak to čerpadlo preventivně taky rozeberu a vyčistím když to už bude dole
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Seřízení ventilů - nové, nebo použí... Honda NT 700V Deauville fotopetrnovy 25 2.9.2023 v 21:52 OldCrow
Honda NT 700 nestartuje Honda NT 700V Deauville motogp46 11 2.9.2023 v 09:34 kuzmič
Honda NT 700 deauville jde na 1 válec Honda NT 700V Deauville M4rť4s 5 15.10.2021 v 20:07 grizzlion
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville Milda_059 3 24.6.2021 v 17:56 fotopetrnovy
zvuky při 3500 otáčkách Honda NT 700V Deauville Milda_059 0 10.5.2021 v 09:49 Milda_059


TOPlist