globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reťazu
6.5.2020 v 18:44
Zdravím všetkých priaznivcov dualšportov. Mal by som otázku ohľadom kvality sekundárneho reťazu (dodaného od výroby) na Honde CRF 250L. Ja mám rok výroby 2019 a reťaz označenú ako DID 520VF. Koľko kilometrov ste na reťazi nabehali? Moja odišla relatívne skoro v 9.000km, bola nepravidelne vyťahaná. Aj keď dodávam, že hneď po zakúpení sa mi zdala reťaz dosť napnutá a povolenie som neriešil hneď. To sa zrejme podpísalo na nepravidelnom vyťahaní relatívne skoro. Pozeral som aj na stránku výrobcu reťazí DID, kôli zisteniu parametrov reťaze ale túto reťaz tento výrobca nikdy nevyrábal. Zistil som, že je táto reťaz dodávaná výrobcom v Ázii, ktorého vraj 100% vlastníkom je DID Japan. Tento Ázijský výrobca dodáva len zopár typov reťazí hlavne na malé objemy pre tento trh. Vraj sú aj dosť chabej kvality. Preto ma zaujímajú vaše skúsenosti s uvedenou reťazou. Ďakujem pekne za odpovede. Peter

Naposledy editováno 06.05.2020 18:54:15

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

6.5.2020 v 20:20 | Nahoru | #1
Mrkni na téma "Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty"

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

6.5.2020 v 20:29 | Nahoru | #2
Provovýroba od HONDY je největší ksindl jakej jsem kdy viděl
Na crf 250L jsem to pozoroval méně protože nemá koně, ale dost se natahoval.
U 450 jsem ho napínal po jedné projíždce a v 2000km byl v pr...
Po výměně za obyč ČZ drží !!


Naposledy editováno 06.05.2020 20:29:59

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

6.5.2020 v 21:10 | Nahoru | #3
HondaOK: pozeral som ale nenašiel som nič kolo toho, možno som prehliadol, je tam 117 stran k dnešku :)
Nokia321: Fuuu, tak 2000km je sakra málo. Zrejme sa šetrí, kde sa dá a vidno to aj na reťazi. Keďže išlo o reťaz DID tak som myslel, že niečo by mala vydržať. Ale po bližšom preskúmaní, kto to vlastne vyrába som pochopil. Škoda, mám už objednaný DID 520VX2 aj s kolečkami tak uvidím, čo to vydrží.
Každopádne ďakujem za odpovede, samozrejme budem rád, keď ešte niekto napíše svoje postrehy s touto reťazou.

(reakce na) Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

6.5.2020 v 21:36 | Nahoru | #4
Peko32> Stačí na tu poslední stránku.
DID 520VX2 50.000km

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

11.5.2020 v 14:06 | Nahoru | #5
Myslel som postrehy k pôvodne dodanej reťazi DID520VF. Ten príspevok od Erbeho k DID520VX2 som postrehol. Ale ďakujem aj tak. Na nejakej nemeckej stránke sa na tu pôvodne dodanú reťaz dosť ľudí sťažuje. Som zvedavý, na ďalšie príspevky s km nájazdom.

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

11.5.2020 v 19:58 | Nahoru | #6
Ten OEM řetez je divnej. Jednotlivý články hned ze začátku jaksi "ztuhly", ale stav je setrvalej a žádnou neplechu nepozoruji. Aktuální nájezd cca. 13tkm a dle servisu je řetězovka v polovině životnosti. Budu ale měnit viz téma výš.

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

25.6.2020 v 06:27 | Nahoru | #7
Jo nějakej zatuhlejší, to je pravda. Když se kouknu do lajny, jsou různě cik cak Jinak vytahání po necelých 11 tis minimální. Ale třeba na pitbiku mam už druhej DID řetěz a oba se musej šponovat po každý jízdě.

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

1.7.2020 v 21:08 | Nahoru | #8
Mně zatím původní řetěz přijde ok. I co se hybnosti týče. Mažu teda obyčejným prevodovym olejem, nějakým pp80 nebo 90, kterého jsem našel nějaké prastaré lahve kdesi po dědovi :). Na silnici to moc není, protože je to relativně řidší proti mazání na řetězy, ale na enduro mi nějak nevadí že ti trochu zasere okolí.

Honda CRF 250L, kvalita továrensky dodaného sekundárneho reť...

26.7.2020 v 09:51 | Nahoru | #9
Ja jsem moto koupil s najezdem 7,5tis a na moto byl origo retez ze strany v motorce hodne orezlej, asi ho nekdo umyl vodou a nenamazal. Tak jsem ho vycistil poradne promazal a celej retez se vzpamatoval krome jednoho clanku kterej byl dost zatuhlej. Tak jsem s nim tak dlouho bojoval az jsem nakonec koupil novej retez Cz o krouzek pri najezdu cca 11tis.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 274, 275] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8249 19.4.2024 v 07:49 Ozzy_
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist