bmw_r1300gs_cartec





Téma: 2T
 
3.5.2020 v 22:50
Zdravím, zajimá mě jak často měníte ojnici u 2t co jezdi pouze na trati. díky za odpověd :)

2T

4.5.2020 v 09:10 | Nahoru | #1
U závodní po sezoně. Hobby tak tři...

1 reakcí na tento příspěvek 2T

4.5.2020 v 10:40 | Nahoru | #2
Slyšel jsem že by se měla měnit každy druhý píst a to mi příjde celekm i často.

(reakce na) 2T

4.5.2020 v 11:06 | Nahoru | #3
Kompik21> Tak, asi by měla podle předpisu výrobce. To je počítané na závodní provoz, což se stejně po sezoně repasuje celý.
Ale lidi co na dvoutaktech jedou takové to hobby to moc neřeší, i na pístech jezdí 150 hodin v klidu, to je taky daleko nad doporučení.

2T

8.5.2020 v 00:06 | Nahoru | #4
to je fakt že se dá najezdit tolik hodin na píst ale potom nikasil nic nevydrží, jen nevím jestli to není moc brzo měnit ojnici cca po 50 - 60 mth

2T

8.5.2020 v 07:21 | Nahoru | #5
Nejdřív se rozmysli, o čem je vlastně řeč. Jestli 125 nebo 250-300ccm. Je to dost velký rozdíl v délce servisních intervalů a také je rozdíl, jestli je někdo letec na úrovni a nebo začátečník, který bude jezdit 3/4 tratě pod přívěrou. U tebe spíš teda ta 2. varianta předpokládám. Kdysi jsem koupil 125 EXC po Patriku Markvartovi, měla 90 mth, dal jsem píst + nikasil a jelo se dalších 60mth bez problému. U 250 EXC jsem dělal výměnu pístu v 90 hodinách a bylo to zbytečné, válec měl nulové opotřebení a ovalitu, píst bez njakých vetších známek opotřebení. Dal jsem pro jistotu nový a jelo se dál. 125 musíš držet pořád, jak a trati, tak i jinde v terénu, na tratě jsem jezdil trénovat, k tomu cca 3-4 závody CC do roka...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist