Nejdřív se rozmysli, o čem je vlastně řeč. Jestli 125 nebo 250-300ccm. Je to dost velký rozdíl v délce servisních intervalů a také je rozdíl, jestli je někdo letec na úrovni a nebo začátečník, který bude jezdit 3/4 tratě pod přívěrou. U tebe spíš teda ta 2. varianta předpokládám. Kdysi jsem koupil 125 EXC po Patriku Markvartovi, měla 90 mth, dal jsem píst + nikasil a jelo se dalších 60mth bez problému. U 250 EXC jsem dělal výměnu pístu v 90 hodinách a bylo to zbytečné, válec měl nulové opotřebení a ovalitu, píst bez njakých vetších známek opotřebení. Dal jsem pro jistotu nový a jelo se dál. 125 musíš držet pořád, jak a trati, tak i jinde v terénu, na tratě jsem jezdil trénovat, k tomu cca 3-4 závody CC do roka...