Karburátor vyčištěny, jehla na nejpodstatnějším zářezu.
Nějaké rady? Myslíte že by stačilo zvednou volnobezne otáčky?
Jinak styl jízdy byl lehce agresivnější a při brzdění motorem střílela do výfuku.
Ještě na ni je laďák leovince, jezdil jsem bez db Killeru tak jestli by mohlo pomoct ho tam dát.
1 reakcí na tento příspěvek Chudá směs
Myslíš šroubem bohatosti? Dával jsem tam 2,5 otáčky od utahnuti.
přijel jsem z vyjížďky a mohla běžet na volnoběh max 1min. Takže myslím že na hlavni.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs
Arma píše: přijel jsem z vyjížďky a mohla běžet na volnoběh max 1min. Takže myslím že na hlavni.
Po minutě je to dáno hlavně tím volnoběhem. Zvedni jehlu na 2. zářez odshora, kdyžtak povol pilota (#15) o další půl otáčky. Motor musí jít od volnoběhu na neutrál hned za plynem, bez prodlevy. S prodlevou je chudá směs na volnoběh.
Pak proveď zkoušku velikosti hlavní trysky.
Naposledy editováno 03.05.2020 21:07:41
Pilota jsem pootocil o půl otáčky.
Svíčka pořád bílá zda se mi že teďka mnohem víc ale je to asi tím že stala déle na volnoběh před barákem.
Motorka jede úplně v pohodě nedusi se test na hlavní trysku jsem udělal a je OK.
Ale furt mě štve ta barva svíčky, navíc teď při kontrole svíčky jsem koukal do válce a všimnul si že výfukovy ventil je celkem bílý.
Jinak už od začátku má Yamaha horší studené starty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs
Kohlstein píše: Po minutě je to dáno hlavně tím volnoběhem. Zvedni jehlu na 2. zářez odshora, kdyžtak povol pilota (#15) o další půl otáčky. Motor musí jít od volnoběhu na neutrál hned za plynem, bez prodlevy. S prodlevou je chudá směs na volnoběh.
Pak proveď zkoušku velikosti hlavní trysky.
Jak má "zvednout" jehlu, když ji teď má na nejspodnějším zářezu a ty mu doporučuješ 2. odshora, to ji spustí dolu a tím ochudí směs. Jinak proč je ten izolátor tak černej? Dej novou svíčku a po zkoušce ji hodnoť.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs
Arma píše: Kohlstein> akorát ta jehla je pořád na nejnižším zářezu.
Teď jsou dvě možnosti, proč je to na půl plynu chudé. Ta míň pravděpodobná je, že jehla je jiného typu.
Druhá možnost je svinstvo v karburátoru. Vyndej ven atomizer č.18 a pročisti všechny dírky. Někdy je šroubovací, ale tady to vypadá, že je zasunutý pod dutý šroub č.20. K atomizéru vede kanálek se vzdušníkem od vstupního hrdla karburátoru, tak to pročisti taky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chudá směs
Ale koukal jsem jaká tam je hlavní tryska a je tam origo 100.
Jelikož tam je laďák tak by tam měla asi být trošku větší.
105 nebo 110?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha xt125x 150ccm Yamaha XT 125X | tomi28 | 1 | 14.8.2023 v 23:18 Kohlstein |
nefunguje tachometer Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | xt125x2008 | 27 | 1.7.2023 v 17:47 _Justo_ |
příruba karburátoru Yamaha XT 125X | funaky | 6 | 3.8.2022 v 14:45 callowsick |
Enduro na SM legálně Yamaha XT 125R, Yamaha XT 125X | JOEZiFEK | 6 | 13.7.2021 v 23:50 JOEZiFEK |
Pískají tlumiče Yamaha XT 125 X 07 Yamaha XT 125X | MemeHunter | 0 | 14.6.2021 v 08:57 MemeHunter |