globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nový motor do rady NC
Pri "brouzdaní" Internetu som narazil na zaujímavú informáciu: Honda plánuje nový motor do svojej rady NC. Stávajúci zjavne nebude plniť nové Euro normy.

Motor má byť ešte vodorovnejší, ešte kompaktnejší (aj vďaka Unicam rozvodom, ktoré šetria miesto v hlave oproti DOHC) - napriek tomu to celkom nevyzerá, že by sa vošiel do súčasných rámov, takže asi uvidíme aj zmeny v tejto oblasti. Možnosť použitia normálnej a DCT prevodovky má ostať.

Kvôli tomu je otázka, aké modely bude nová NC 850 (alebo 800?) ponúkať - naháč S i skútre Integra sa vraj predávali dobre, moderne vyzerajúci cruiser CTX bol vraj tiež úspešný, aspoň v Amerike, takže by sme asi mohli vidieť v novej rade podobné modely. Možno aj niečo divoké ako bola NM4. A nezabúdajme na cestovné enduro - to sa tiež predávalo dobre -, v posledných mesiacoch sa roja rôzne rendery novej Afriky Twin 850, takže to vyzerá, že už do nej máme aj motor. Čo vy na to? Bude nová rada NC podobným obchodným úspechom, akým nepochybne boli 700 a 750-ky?

1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC

19.6.2020 v 12:23 | Nahoru | #1
21" je už hodně off vyhraněná velikost, na české podmínky si myslím úplně dostačuje 19", teda samozřejmě pokud s tím někdo nechce jezdit na hranici motokrosu. Váha - no, to asi jo, i když by to podle mě nehrálo zásadní roli - zas tak moc by to podle mě nenarostlo, pokud by se kubatura zvedla na 850 ccm. A nádrž nad motorem dá silničnímu cenduru jednu z největších deviz - ohromný dojezd. NC má mizivou spotřebu, takže třeba 20 l (+-) nádrž místo te současné 14 l pod prdelí, by z něj udělala malý letadlo, pokud jde o akční rádius. A to i za předpokladu, že by ztěžkla díky zpevnění rámu a trochu víc se rozežrala kvůli větší kubatuře.
Rozhodně to podle mě není nutné celé od základu překopat. Možná bych si i troufnul tvrdit, že by se to dalo udělat jen v rámci faceliftů stávající řady X

Edit: já samozřejmě pořád mluvím o motorce, která je určena pro malé české silnice a polňačky, bez nějakých obrovských ambicí. A nárůst ceny třeba o 30 - 40 tkč je podle mého furt akceptovatelný, v normě.

Naposledy editováno 19.06.2020 12:26:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC

19.6.2020 v 13:59 | Nahoru | #2
Yura> Vzhledem k tomu procentu velkých nových Afrik s 21/18 koly jezdících výhradně asfalt si nemyslím, že 21" je vyhraněná záležitost. To samé 600/650 Transalp. Jakmile 700 přešla na 19", celý projekt Transalp šel do kopru. Zájemci se porozhlédli po konkurentech s 19 " a rozutekli se.Dalším důvodem byla samozřejmě zastaralost a naopak sílící konkurence .

Codo> Mě by naopak NC-čko s 21/17" oslovilo, pokud by bylo uděláno jednoduše a bytelně jako stará XRV.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 Dnes v 20:44 stafler
CRF1000 kódy poruchy - diagnostika Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports Mayk 4 1.4.2024 v 10:30 Mayk
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X 0Storm1 7 12.3.2024 v 10:25 0Storm1
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0


TOPlist