Motor má byť ešte vodorovnejší, ešte kompaktnejší (aj vďaka Unicam rozvodom, ktoré šetria miesto v hlave oproti DOHC) - napriek tomu to celkom nevyzerá, že by sa vošiel do súčasných rámov, takže asi uvidíme aj zmeny v tejto oblasti. Možnosť použitia normálnej a DCT prevodovky má ostať.
Kvôli tomu je otázka, aké modely bude nová NC 850 (alebo 800?) ponúkať - naháč S i skútre Integra sa vraj predávali dobre, moderne vyzerajúci cruiser CTX bol vraj tiež úspešný, aspoň v Amerike, takže by sme asi mohli vidieť v novej rade podobné modely. Možno aj niečo divoké ako bola NM4. A nezabúdajme na cestovné enduro - to sa tiež predávalo dobre -, v posledných mesiacoch sa roja rôzne rendery novej Afriky Twin 850, takže to vyzerá, že už do nej máme aj motor. Čo vy na to? Bude nová rada NC podobným obchodným úspechom, akým nepochybne boli 700 a 750-ky?
3 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
No a to ostatní: proč ne. NC je stroj nenáročný, spolehlivý a pokud si tyto vlastnosti zachová..... nemám nic proti inovaci.
Spíš mě zajímá ta Afra 850. Mám v plánu příští rok své NC prodat a chci jít do Guzzi V85TT. Ale jestli se objeví (jak naznačují už nějakou dobu) malá Afrika a bude cenově vyrovnaná s Guzzi, to budu mít ještě těžkou hlavu.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Yura píše: Ať jdou s těmi idiotskými euro-normami do prdele.
No a to ostatní: proč ne. NC je stroj nenáročný, spolehlivý a pokud si tyto vlastnosti zachová..... nemám nic proti inovaci.
Spíš mě zajímá ta Afra 850. Mám v plánu příští rok své NC prodat a chci jít do Guzzi V85TT. Ale jestli se objeví (jak naznačují už nějakou dobu) malá Afrika a bude cenově vyrovnaná s Guzzi, to budu mít ještě těžkou hlavu.....
Srdcem volíš Guzzi, hlavou Hondu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Metric píše: Yura> Ja som myslel, že Ťa Guzzi chytila za srdce, nešpekuluj...
Jo, to jo. To je můj nynější sen.
Ale víš jak: nikdy neříkej nikdy protože nikdy není tak jasno, aby nemohlo být ještě jasněji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Yura píše: Jo, to jo. To je můj nynější sen.
Ale víš jak: nikdy neříkej nikdy protože nikdy není tak jasno, aby nemohlo být ještě jasněji.
Myslíš jako, že "jenom blbec nemění názory"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
FILODENDRON píše: Myslíš jako, že "jenom blbec nemění názory"?
Názor? Já nemám názor. Názor mám v politice. Ale tady? Líbí se mi guzzina, ale jestli vymysleji tu malou afriku, rád se podívám i svezu. A porovnám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Yura píše: Názor? Já nemám názor. Názor mám v politice. Ale tady? Líbí se mi guzzina, ale jestli vymysleji tu malou afriku, rád se podívám i svezu. A porovnám.
To byla jenom parafráze na jeden výrok našeho prezidenta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
Sklon číslic může znamenat, že počítají se zástavbou s válci vodorovně, třeba do maxiskútru. Na výstupu z převodovky je řemenice.
Do NC to asi nedají, i když to tak prezentovali, nebo alespoň ne v této podobě, na to je ten motor příliš hnusný.
Edit - Promazávám svoje úvahy o motoru divně vůči čepu vidlice, je to asi OK. 71 primární kolo na klice, 72 vstupní hřídel převodovky, výstupní hřídel není vidět. 76 je vyvažovací hřídel.
A možná to není úplná novinka, nebo je to webovýma stránkama, odkud jsem ty obrázky stahoval? Obrázky motoru jsou datované 01/2020, motorka s motorem 07/2018.
Naposledy editováno 01.05.2020 22:06:30
Kohlstein píše: Otázkou je, co tím Honda sleduje, že si nechává všechno "patentovat". Samotný patent u Japan Patent Office jsem nenašel. Může se jednat jen o nějaký průmyslový vzor, ochranu proti Číňanům, nevím.
Príde mi to ako bežná prax v Amerike.EDIT: Plus je pravdepodobné, že sa zmení šasi, pretože do toho súčasného to nepasuje.
Naposledy editováno 01.05.2020 16:22:02
1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Ta první cena při uvedení na trh tomu dávala víc smyslu, než následný zdražení o třetinu...
ALE! Posez na mych 183cm a na tento typ motorky, kterazto je v podstate cestak, hrozny. Pripomina mi to Horneta, jezdec vahou spocia hodne na prednim kole, posez tedy udelali sportovni jak na nejakem nahacovi, ackoliv je to cestak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
Někdo tu zmínil pochybnost nad ležatým motorem - já tomu sice nerozumím, ale proč ne? Čistě teoreticky: dát do NC 850 motor a stroj upravit na cenduro - vyšší zdvihy, nádrž kam patří, drátový kola s 19" vepředu....a pokud si zachová svoje vlastnosti, jako je rozumná cena, spolehlivost a nenáročnost, lidi to budou furt kupovat a přitom se jí zvýší užitná hodnota a zvětší okruh potenciálních zájemců.
V čem je nevýhoda ležatýho motoru pro cenduro? Samozřejmě uvažuju s předpokladem, že cílovka zde nejsou tvrdě zaměření offroad piloti, dobývající pouště a pralesy (těm je určena velká Afrika) ale takový český yurové jako já, co se budou celou životnost motorky plácat po Čechách a okolí a vrchol terénu pro ně je polňačka mezi kukuřicí a řepkou
Yura píše: Můj názor: jo, máte pravdu - několik z vás současně. Nc nejsou endura. To je fakt. Je to jen pozlátko. V segmentu střední třídy silničního cendura (kolem 700 - 800 ccm) má honda díru.
Někdo tu zmínil pochybnost nad ležatým motorem - já tomu sice nerozumím, ale proč ne? Čistě teoreticky: dát do NC 850 motor a stroj upravit na cenduro - vyšší zdvihy, nádrž kam patří, drátový kola s 19" vepředu....a pokud si zachová svoje vlastnosti, jako je rozumná cena, spolehlivost a nenáročnost, lidi to budou furt kupovat a přitom se jí zvýší užitná hodnota a zvětší okruh potenciálních zájemců.
V čem je nevýhoda ležatýho motoru pro cenduro? Samozřejmě uvažuju s předpokladem, že cílovka zde nejsou tvrdě zaměření offroad piloti, dobývající pouště a pralesy (těm je určena velká Afrika) ale takový český yurové jako já, co se budou celou životnost motorky plácat po Čechách a okolí a vrchol terénu pro ně je polňačka mezi kukuřicí a řepkou
ono by asi záleželo, jak by to enduro postavili. Celá NC řada (+Integra, Vultus, CTX) sdílí i dost podstatnou část rámu, kterej jednak není nejlehčí a kdoví, jak by umožňoval zvýšit zdvihy kol. Možná lehce přiostřený X-ko (rozměry kol, o fous vyšší zdvihy) bude asi maximum na tomhle základu.
Hlavně ten koncept byl od počátku stavěnej s cílem nabídnout středněobjemovou motorku s co nejnižší cenou. Už jen postupný zvednutí cen o víc jak třetinu týhle motorce kurví její místo na trhu a zbytečně jí staví do soubojů s motorkama s úplně jiným účelem, což je pro NC škoda, protože v tom, k čemu byla postavená, je výborná.
NCčka mi s trochou nadsázky připomínají Jawy z devadesátejch, kdy na stejným podvozku i motoru se lehkýma modifikacema stavěl cesťák, kapotovanej "sporťák" s nízkejma řídítkama, do endura laděnej Tramp a dokonce Chopper...a furt vlastně jedna motorka
1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
1 reakcí na tento příspěvek Nový motor do rady NC
Rozhodně to podle mě není nutné celé od základu překopat. Možná bych si i troufnul tvrdit, že by se to dalo udělat jen v rámci faceliftů stávající řady X
Edit: já samozřejmě pořád mluvím o motorce, která je určena pro malé české silnice a polňačky, bez nějakých obrovských ambicí. A nárůst ceny třeba o 30 - 40 tkč je podle mého furt akceptovatelný, v normě.
Naposledy editováno 19.06.2020 12:26:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nový motor do rady NC
Codo> Mě by naopak NC-čko s 21/17" oslovilo, pokud by bylo uděláno jednoduše a bytelně jako stará XRV.
Umím si NC představit jako cenduro 21(19)/17 pro mrdali jako já, kteří vteřinky moc nehoní, většinu času motorku používají jako dopravní prostředek, ale občas si do terénu odskočí...Teď na to používám TA 600 a docela vyhovuje..I když se rychlostí na KTM moc nechytá (hlavní chyba je teda za řidítky), projede to samý...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabíjačka na lítiovú batériu Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | Viator | 5 | 16.9.2024 v 20:25 Smog_Phantom |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |