bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přímé filtry Kawa Z 650 a jejich odladění
30.4.2020 v 10:17
Ahoj, potřebuji radu ohledně seřízení Kawy Z 650 s přímými filtry místo airboxu. Přitáhl jsem ji už upravenou z Německa a začal jsem se v tom trochu hrabat. Po první projížďce jsem zjistil, že nejde do otáček a od půlky plynu "tarokuje". Vyndal jsem svíčky a byly celé od sazí. Zjistil jsem, že jsou hlavní trysky v karburátorech 127,5 místo továrních 100. Koupil jsem tedy trysky 110, nové svíčky a po projetí už jede o něco lépe, ale přesto to není ono. Po vyndání svíček to vypadá, že svíčka vpravo (4. válec) skoro nepálí (ikdyž hází jiskru) a svíčka 2. válce je skoro bílá (chudá směs). Jinak svíčky na válci 1 a 3 sice vypadají černě, ale jsou částečně cihlové barvy. Zapalovací cívky jsou nové. Jde mi hlavně o to zjistit, proč je to na každém válci jinak. Pomůže seřízení podtlaků karburátorů nebo něco jiného? Díky za rady

přímé filtry Kawa Z 650 a jejich odladění

30.4.2020 v 10:45 | Nahoru | #1
tak zacal bych zmerenim komprese ve valcich.... pak teprve resil neco dalsiho.

Pokud budou komprese OK a chces neco "ladit" tak by bylo zahodno seridit ventilove vule, pote teprve udelat synchronizaci karburatoru a dal pouzit COLORTUNE a aspon budes vedet jestli to mas chude nebo bohate. Takze budes vedet ze mas koupit vetsi nebo mensi trysky. Nicmene presnou hodnotu ti nikdo nerekne.
Pri kazdem vytahnuti karburatoru a nasazeni zpatky je potreba synchronizaci zopakovat, protoze karburatory usadis pokazde jinak a tim jak je tahas ven se synchro muze nepatrne rozhodit.
U nekterych motorek vsak nedocilis uspokojiveho prubehu vykonu a pouha vymena trysek mnohdy nestaci a je treba resit i jehlu Coz uz je v beznych podminkach temer neresitele. Proto se prodavaji cele prestavbose karburatorove sety (Dynojet) a ty docela funguji.

přímé filtry Kawa Z 650 a jejich odladění

1.5.2020 v 08:48 | Nahoru | #2
Cihlovou barvu si představuju asi trochu jinak, ty dvě jsou hrozně bohatý, to že to nejde do otáček to i potvrzuje, jinak před tím, než budeš něco ladit bych si nastudoval teorii, začínáš správně od bohatého, ale chce to předtim dát dokupy motorku. Proměřit tlaky, kompletně seřídit karburaci a mít pokupě elektriku je prostě základ. Je potřeba několik sad trysek. Jestli to chceš mít pořádně, tak jedině navrtat kolena a odladit na brzdě, což bych taky doporučoval.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Youngtimer na menší cestování Yamaha XJ 550, Kawasaki Z 650, Yamaha XS 400 Animals21 24 20.10.2016 v 18:19 Jekub
Trajekt Chorvatsko - Itálie Kawasaki Z 650 Smradson 5 29.3.2016 v 19:41 alzheimer


TOPlist