Pokud budou komprese OK a chces neco "ladit" tak by bylo zahodno seridit ventilove vule, pote teprve udelat synchronizaci karburatoru a dal pouzit COLORTUNE a aspon budes vedet jestli to mas chude nebo bohate. Takze budes vedet ze mas koupit vetsi nebo mensi trysky. Nicmene presnou hodnotu ti nikdo nerekne.
Pri kazdem vytahnuti karburatoru a nasazeni zpatky je potreba synchronizaci zopakovat, protoze karburatory usadis pokazde jinak a tim jak je tahas ven se synchro muze nepatrne rozhodit.
U nekterych motorek vsak nedocilis uspokojiveho prubehu vykonu a pouha vymena trysek mnohdy nestaci a je treba resit i jehlu Coz uz je v beznych podminkach temer neresitele. Proto se prodavaji cele prestavbose karburatorove sety (Dynojet) a ty docela funguji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Youngtimer na menší cestování Yamaha XJ 550, Kawasaki Z 650, Yamaha XS 400 | Animals21 | 24 | 20.10.2016 v 18:19 Jekub |
Trajekt Chorvatsko - Itálie Kawasaki Z 650 | Smradson | 5 | 29.3.2016 v 19:41 alzheimer |