globalmoto_duben_nolan





Téma: Charakteristika / značení pružin
 
29.4.2020 v 19:59
Fakt jsem se snažil guglit, ale nenašel jsem. Mohl by mi někdo poradit, jak se značí pružiny, charakteristika?

Vybírám alternativu pro zadní tlumiče a standardní osazení pružin tam je 46-17-25-200, nebo případně jen 17-25. Co je těch 46 a 200 vím, vnitřní průměr a délka. Ale těch 17-25? Předpokládám, že to má něco společnýho se zátěží, resp. charakteristikou při určitém zatížení. Ale netuším, co ty dvě čísla vyjadřujou...
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 16:04 | Nahoru | #31
sardel> Že by Číňani? Ti mívají takové argumenty. Mohli by ti teda poslat výkres, který bude potvrzovat, že ten vakl je konstrukční záměr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 17:37 | Nahoru | #32
Kohlstein> podepsáno Matt Milburn z Newcastle, to nezní moc čínsky.

Mno, mohu s ním se svojí chabou angličtinou debatovat na téma jemných nuancí motocyklových tlumičů, ale obávám se, že to nikam nepovede a výkres mi taky nepošle.

Mohl bych ty TEC tlumiče kuchnout, ale zas na druhou stranu přistoupili na vrácení peněz. Jenže bez proplacení poštovnýho, což do Anglie je bratru 1400 Kč... Ale aspoň něco by se mi vrátilo.

2 reakcí na tento příspěvek Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 17:43 | Nahoru | #33
me by to plovouci pouzdro/tesneni docela zajimalo

(reakce na) Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 17:46 | Nahoru | #34
sardel> Zbav se jich, když to ještě jde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 17:53 | Nahoru | #35
assassin> Já měl vakl na Peugeotu 106. Přední tlumič - vzpěra - je tam jako cartridge v trubce s přítužnou matkou. Matka se povolila a tlumič v tom kvedlal. Tak jestli to neudělali podobně, uvnitř je nějaká levná cartridge a zbytek je designová atrapa, včetně toho nafukovacího prasátka


Edit - není ten piggyback zásobník nějaký moc obří k objemu tlumiče?

Naposledy editováno 11.05.2020 17:57:04

Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 18:15 | Nahoru | #36
"If you are not satisfied with the product, we would accept it for a refund but as the part is not at fault, we would not refund for the postage."

Zkusím teda ještě zaprudit a chtít vysvětlit plovoucí futro. Jen abych je nenasral a nakonec mi neposlali vůbec nic. Což tak může dopadlout stejně, bo korona aj.

Nejvtipnější na tom je, že čék nenakoupí někde noname v Alliexpresu, ale od britského specialisty a výsledek je horší než u toho Číňana. A když to tak vezmu kolem dokola, tak já vlastně nikdy problém s Číňanem nebo Indem neměl.

(reakce na) Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 18:25 | Nahoru | #37
Kohlstein> vzhledem k tomu ze to tam vytlacuje objem pistnice, tak je ten zasobnik obri. tazko rict jak vypada konstrukce toho tlumice, ale tvrdit,ze tohle neni fault mi prijde hodne odvazne. namahani pistnice na ohyb maji prece vyloucit kulova loziska na koncich tlumice - pripadne gumove silenty, coz je myslim i na tom TEC.

kazdopadne, jestli stoji 100-150liber tak tezko uvnitr ocekavat raketovou vedu.

je to podle me cina nejhrubsiho razeni, viz konstrukcni reseni jejich tlumice rizeni za 100liber...



Naposledy editováno 11.05.2020 18:35:28

Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 19:04 | Nahoru | #38
Jsem přesvědčen, že když jsem je namontoval, tahle vůle tam nebyla. Několikrát jsem kontroloval, jak sedí, jestli se neuvolnily, nepříčí - toho bych si určitě všiml. Takže to nemůže být "funkce".

Jj, jsou tam silentbloky, v podstatě stejný, jako na originálu RE.

E: raketovou techniku pro Enfielda ani nepředpokládám. Stačí, když to bude funkční (což popravdě celkem bylo) a když se to nerozpadne (což už je horší).

Naposledy editováno 11.05.2020 20:49:04

Charakteristika / značení pružin

11.5.2020 v 19:10 | Nahoru | #39
návod:

(reakce na) Charakteristika / značení pružin

12.5.2020 v 15:19 | Nahoru | #40

assassin píše: me by to plovouci pouzdro/tesneni docela zajimalo



Takže tady máš vysvětlení. V podstatě to všichni dělaj blbě a oni jsou nejlepší.

"This is a special bush that as barrel shaped outer sides to allow a small amount of side play and is mounted in a cartridge with the seals. as I said this is to prevent side forces on the rod either bending it or premature bush/rod wear.
The reason for this is in most applications the top and bottom bush may not be aligned exactly and a lot of makers use large rubber mounts to allow for some movement. but this can impact on damping efficiency. We use mounts with a lot less free play for better damping control, so the possibility of mounting alignment tolerances must be taken into account with a bush that allows a small amount of side play."

Charakteristika / značení pružin

12.5.2020 v 15:39 | Nahoru | #41
to je dobrej blabol

Charakteristika / značení pružin

16.5.2020 v 22:47 | Nahoru | #42
Malé doplnění, úprava originálního tlumiče RE , kdyby to teda někoho zajímalo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist