bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pémiové "Závodní" díly
Dobrý den koupil jsem Hondu CBR 600 F4 a chtěl bych si ji trochu poladit, ale nikde nemůžu najít fajn eshop kde by měli rozumně vše, zatím se mi pozdává www.wemoto.cz ale jinak jsem extra nic nenašel kde nakupujete díly na okruh? děkuji za odpověď.

Naposledy editováno 27.04.2020 10:00:19

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 10:33 | Nahoru | #1

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 12:00 | Nahoru | #2
Švéd96> olej tam leju co je po ruce v příslušné specifikaci, u okruhovky ho měním stejně každých pár(2-4) okruhových dnů :)

vzduch filt ... věčná diskuze zda originál papír nebo KN či BMC ..... , hadice třeb Hell nebo PP

Kotouče ... EBC, Brembo ...Aliexpres čajna ... je to na člověku co tam chce nasadit .....

přepáčko PP, ARP,
chladič FEBUR třeba
Podvozek třeba K-tech nebo Öhlins, Showa, Kayaba ......
QS - cornoda nebo rollinger

stačí hledat po netu najdeš toho mraky :)

ps.: hlavně mít pořádnou kupu zlaťáků pak jde všechno :))

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 12:29 | Nahoru | #3
Bral bych to asi v tomto pořadí:
Nešetřit na gumách, ale to "nejlepší" nemusí být to nejvhodnější, podle počasí, teploty, určení. S tlakem se dá čarovat.
Podvozek - věnovat trochu času údržbě, měnit olej v předku, repasovat občas zadek. Lepší vidlice a zadní tlumič se dají sehnat, ale pořád je mít v 1A stavu.
Brzdy - na silnici budou seriové brzdy stačit, spíš bude problém se naučit pořádně brzdit. A zase údržba - měnit brzdovku, nemít to zavzdušněné, rovné desky a kotouče, atd.
Tahat po rovince za plyn umí každý bezmozek. Otázka je, co pak, když je rovinky konec (a nebo třeba srnec )

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 14:05 | Nahoru | #4
Nechci tě srážet v rozletu, ale pro začátky na okruhu v podstatě nepotřebuješ žádné zvláštní úpravy. Správné gumy a kvalitně udržovanou motorku nejlépe hozenou do laminátů. Okruhové ježdění stojí prachy. Začít cpát prachy hned od začátku do tunungových dílů je myslím zbytečné.
Tunit začni až tě bude moto limitovat (a to už budeš vědět kde se co dá sehnat).

Pokud chceš "tunit" jen pro ježdění na silnici, tak ode mne no-comment

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 15:24 | Nahoru | #5
No, my jsme kdysi nakupovali matroš a gumy na okruhy zde :

https://www.tss.cz/c...cing-parts/tss-parts

A kapoty : https://www.motofor...ze/-2?offsetcount=12

Dobrý bylo, že když se něco rozjebalo v Brně a nebylo to v base, tak to není daleko

Naposledy editováno 27.04.2020 15:26:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2020 v 19:46 | Nahoru | #6
Švéd96>

ps.: ještě je fajn mít na drom dobrý vozík, spaní, nahříváky, prodlužku aj a hlavně dobrou partu pak to jde úplně jinak

Naposledy editováno 28.04.2020 19:47:07

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2020 v 22:07 | Nahoru | #7
Jsou na prodej okruhovky co mají najeto pár tisíc, často v nich je nasypáno násobek nové serie. Rozhodně se to vyplatí...protože jen Ohlins podvozek stojí docela dost. Já bych se okruhovek nebál protože dostávají maximální ochranu...nevím jestli je lepší seriovka, s olejem měněným každých 10tis a najeto 30tis, nebo okruhovku najeto 10tis, ale olej měněn každých 500km (a většinou Motul V300 a podobné oleje)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje Točí ale nechytne Honda CBR 600F Mxbike 6 8.3.2024 v 17:48 Mxbike
Zvýšení CBR600 Honda CBR 600F GaučMaster 7 6.3.2024 v 03:41 kokoška.
honda cbr600f2 2002 Honda CBR 600F tomg 15 15.2.2024 v 08:32 mta
Motoalarm SPY15 Honda CBR 600F aFazol 10 5.2.2024 v 14:52 LiborGSXR
Suchot pri nevypnutej spojke Honda CBR 600F juri23 22 2.2.2024 v 16:16 juri23


TOPlist