motozem_cervenec





Téma: Pémiové "Závodní" díly
Dobrý den koupil jsem Hondu CBR 600 F4 a chtěl bych si ji trochu poladit, ale nikde nemůžu najít fajn eshop kde by měli rozumně vše, zatím se mi pozdává www.wemoto.cz ale jinak jsem extra nic nenašel kde nakupujete díly na okruh? děkuji za odpověď.

Naposledy editováno 27.04.2020 10:00:19
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 10:30 | Nahoru | #1
co si představuješ pod pojmem prémiové závodní díly >>>

Přepáčko ?
QS?
Chaldič?
Podvozek?
Carbon kola ?

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 10:33 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 10:35 | Nahoru | #3
Kamikadze-Ace> Yes, a taky běžný servisní věci jako olej, olej filtr, vzduchový filtr, kotouče, brzdové hadičky, atd..

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 12:00 | Nahoru | #4
Švéd96> olej tam leju co je po ruce v příslušné specifikaci, u okruhovky ho měním stejně každých pár(2-4) okruhových dnů :)

vzduch filt ... věčná diskuze zda originál papír nebo KN či BMC ..... , hadice třeb Hell nebo PP

Kotouče ... EBC, Brembo ...Aliexpres čajna ... je to na člověku co tam chce nasadit .....

přepáčko PP, ARP,
chladič FEBUR třeba
Podvozek třeba K-tech nebo Öhlins, Showa, Kayaba ......
QS - cornoda nebo rollinger

stačí hledat po netu najdeš toho mraky :)

ps.: hlavně mít pořádnou kupu zlaťáků pak jde všechno :))

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 12:29 | Nahoru | #5
Bral bych to asi v tomto pořadí:
Nešetřit na gumách, ale to "nejlepší" nemusí být to nejvhodnější, podle počasí, teploty, určení. S tlakem se dá čarovat.
Podvozek - věnovat trochu času údržbě, měnit olej v předku, repasovat občas zadek. Lepší vidlice a zadní tlumič se dají sehnat, ale pořád je mít v 1A stavu.
Brzdy - na silnici budou seriové brzdy stačit, spíš bude problém se naučit pořádně brzdit. A zase údržba - měnit brzdovku, nemít to zavzdušněné, rovné desky a kotouče, atd.
Tahat po rovince za plyn umí každý bezmozek. Otázka je, co pak, když je rovinky konec (a nebo třeba srnec )

Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 13:02 | Nahoru | #6
Taky rozhodne vyjde levneji ( a I to bude lip fungovat) přihodit tech 50-100tis co by padlo na dily a koupit misto cbr-F třeba nejakou novějsi r6r

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 14:05 | Nahoru | #7
Nechci tě srážet v rozletu, ale pro začátky na okruhu v podstatě nepotřebuješ žádné zvláštní úpravy. Správné gumy a kvalitně udržovanou motorku nejlépe hozenou do laminátů. Okruhové ježdění stojí prachy. Začít cpát prachy hned od začátku do tunungových dílů je myslím zbytečné.
Tunit začni až tě bude moto limitovat (a to už budeš vědět kde se co dá sehnat).

Pokud chceš "tunit" jen pro ježdění na silnici, tak ode mne no-comment

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 27.4.2020 v 15:24 | Nahoru | #8
No, my jsme kdysi nakupovali matroš a gumy na okruhy zde :

https://www.tss.cz/c...cing-parts/tss-parts

A kapoty : https://www.motofor...ze/-2?offsetcount=12

Dobrý bylo, že když se něco rozjebalo v Brně a nebylo to v base, tak to není daleko

Naposledy editováno 27.04.2020 15:26:17

Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 16:03 | Nahoru | #9
Dost dobrých věcí koupíš tady https://www.pptuning.cz/
kapoty a nějaký drobnosti jak psal kolega výše u Motoforzy.

Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 16:44 | Nahoru | #10
Kapoty jsme brali zde:
Moto Forza

edit: aha, s křížkem po funuse

Naposledy editováno 27.04.2020 16:45:32

1 reakcí na tento příspěvek Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 19:00 | Nahoru | #11

A i já bych to videl jako docent:
Stačí když se použije jen to nutný, tedy sériová motorka a na ní:
Gumy
Kapoty okruhové s vanou a s lehkym lešením.
Brzdový hadice.
Tlumič řízení a dorazy
Pěnu do nádrže??

A ja bych možná doporučil:
indikátor řazení, resp otáčkoměr s indikačním světlem.
Úzký řetěz a nějaký lehký rozety po 3x po 3 zubech.
Relokaci stupaček

A racing certifikovaný komplet obleček, poradit se.

A čas.

V této konfiguraci je to ještě cenově dostupné a přitom plně závodní.
Na dvě sezony stačí.
Jakmile se začne upravovat a zvyšovat výkon, ceny letí nahoru v násobcích. Ne však výsledky.

Naposledy editováno 27.04.2020 19:13:52

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

27.4.2020 v 19:11 | Nahoru | #12
Kafoholik> Možná taky závodní brzdové obložení. To tolik nestojí. Ale to jen v případě, že s tou motorkou nebude jezdit na silnici.

2 reakcí na tento příspěvek Pémiové "Závodní" díly

28.4.2020 v 19:12 | Nahoru | #13
Děkuji borci za odpovědi myslel jsem to převážně s tou již zmíněnou údržbou a nějaký prémiový díly na tu údržbu ať je o holku dobře postaráno. Myslím, že bude trvat hodně času aby mi ve zrychlování bránila technika a ne řidičský umění

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

28.4.2020 v 19:31 | Nahoru | #14

Švéd96 píše: Děkuji borci za odpovědi myslel jsem to převážně s tou již zmíněnou údržbou a nějaký prémiový díly na tu údržbu ať je o holku dobře postaráno. Myslím, že bude trvat hodně času aby mi ve zrychlování bránila technika a ne řidičský umění



Jojo. To co tam je popsané je dobrý základ na okruhy, kdy už to je plně funkční a bezpečný.
V konečným důsledku pokud ti to upadne z ruky, tak i levnější než civilně ustrojena motorka, bo kapoty se polepi a ostatní drahý a těžký krámy jsou v bezpečí garáže. Jako svetlo za desitku, budik za desitku, lešení, krovka....
S civilkou to je na okruh onicem, jedeš abys to nezahodil a když se to povede, rozjebe se vsechno to, co tam ani nemuselo bejt a stoji to balík za nic.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 28.4.2020 v 19:46 | Nahoru | #15
Švéd96>

ps.: ještě je fajn mít na drom dobrý vozík, spaní, nahříváky, prodlužku aj a hlavně dobrou partu pak to jde úplně jinak

Naposledy editováno 28.04.2020 19:47:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

28.4.2020 v 20:02 | Nahoru | #16
Kamikadze-Ace> Souhlas. Ale ja jsem zvolil malej okruh, vyjde to o dost levneji. Nevim, jestli velkej okruh vubec zkoušet, asi je to na me moc rychly
Cigimor racing team, čtvrteční soustředění:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

29.4.2020 v 10:03 | Nahoru | #17
assassin> já když začínal na dormu tak jsem neměl nikoho na malý okruh, nikdo neměl motárda takže proto jsem na velkým ale určitě by jsi to měl na velkým zkusit :)

ps.: pěkná fotka ....takový hezký kladiva na čarodějnice co je to zač uprostřed ..... já jen kvůli tý 13ce .....

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

29.4.2020 v 10:05 | Nahoru | #18

Kamikadze-Ace píše: assassin> já když začínal na dormu tak jsem neměl nikoho na malý okruh, nikdo neměl motárda takže proto jsem na velkým ale určitě by jsi to měl na velkým zkusit :)

ps.: pěkná fotka ....takový hezký kladiva na čarodějnice co je to zač uprostřed ..... já jen kvůli tý 13ce .....



to je naseho krale,cikanovo TM450 - zavodak dotazenej z polska, s 13kou tam jezdil nejakej psonek

Naposledy editováno 29.04.2020 10:05:51

1 reakcí na tento příspěvek Pémiové "Závodní" díly

29.4.2020 v 16:49 | Nahoru | #19
Určitě mě malý okruh neláká já raději ten velký ale chápu, že love jsou love a uvidíme postupem času co pořídím, ale myslím, že to bude nějaká okruhovka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 11:14 | Nahoru | #20
Švéd96> V inzerátech jsou k sehnání i okruhovky. Před tím bych tě ale spíš varoval. Použitou okruhovku bych kupoval jen od známého. Uvědom si, že to jsou motorky, které běžely neznámý počet motohodin v červeném poli otáček. Domnívám se, že lepší je koupit běžnou (lepší) ojetinu a do laminátů ji hodit sám.

P.S. Snad mě zde přítomní okruháři neukamenují, že jim ničím potenciální prodej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 12:31 | Nahoru | #21
docent> to je na delší povídání jestli je lepší hotová okruhovka nebo jít cestou delší a dražší stavby ze série ..... mám za sebou už obě cesty tak můžu porovnat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 13:40 | Nahoru | #22
Kamikadze-Ace> Tak dávej :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 14:55 | Nahoru | #23
Švéd96> Vždyť je to jednoduché. Chceš mít vylepšenou motorku pro normální ježdění? Tak viz. příspěvky nahoře?
Chceš s tím občas na okruh, po ose? Proč ne, ale radši opatrněji, ať tam po tobě nemusí moc uklízet, to taky něco stojí.
Chceš se vozit po okruhách? Kup hotovou, výběr nějaký je , a když to nebude úplně ono, tak ji pošleš dál.
S rozmýšlením ti může pomoct Simon Crafar nebo Life at Lean

Naposledy editováno 30.04.2020 15:01:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 20:32 | Nahoru | #24

Kamikadze-Ace píše: docent> to je na delší povídání jestli je lepší hotová okruhovka nebo jít cestou delší a dražší stavby ze série ..... mám za sebou už obě cesty tak můžu porovnat


Též mám za sebou obě cesty
Řekl bych však, že to není jen na delší povídání - spíš by to byla diskuze typu "kůže nebo textil"
Takže to radši nechme být

Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 20:35 | Nahoru | #25
docent: idealne vzit nasypanou okruhovku protoze ta je za zlomek ceny dilu a k tomu nejetou civilni, samozrejme stejnou. prehazet dily a zbytek nechat na dily, oni se budou hodit

Pémiové "Závodní" díly

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2020 v 22:07 | Nahoru | #26
Jsou na prodej okruhovky co mají najeto pár tisíc, často v nich je nasypáno násobek nové serie. Rozhodně se to vyplatí...protože jen Ohlins podvozek stojí docela dost. Já bych se okruhovek nebál protože dostávají maximální ochranu...nevím jestli je lepší seriovka, s olejem měněným každých 10tis a najeto 30tis, nebo okruhovku najeto 10tis, ale olej měněn každých 500km (a většinou Motul V300 a podobné oleje)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pémiové "Závodní" díly

30.4.2020 v 22:08 | Nahoru | #27
docent> souhlas necháme to

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

1.5.2020 v 14:24 | Nahoru | #28
Kohlstein> Sedí asi to takhle bude nejlepší

(reakce na) Pémiové "Závodní" díly

1.5.2020 v 14:27 | Nahoru | #29
Kamikadze-Ace> Chápu jsou to dvě strany mince jasný, že bych rád si poladil vše podle svého atd.. ale taky záleží zrovna na financích a nedokážu říct do čeho půjdu první mě čeká pár okruhu s normální na cesty a potom se uvidí.

1 reakcí na tento příspěvek Pémiové "Závodní" díly

1.5.2020 v 14:30 | Nahoru | #30
Každopádně přemýšlím jestli pak řešit okruhovku rovnou třeba 600ccm a nebo nějakou slabší? ať to nepošlu hnedka do kytek :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 43 20.6.2020 v 14:26 PerNox
Synchronizacia CBR 600F4 Honda CBR 600F juri23 26 31.5.2020 v 17:48 DawwweX
kožená kombinéza Honda CBR 600F Kuna46 4 31.5.2020 v 14:40 Kuna46
Přední světlo Honda CBR 600 F4 Honda CBR 600F Švéd96 6 21.5.2020 v 08:14 Švéd96
montáž víka alternátoru Honda CBR 6... Honda CBR 600F knihomoll 4 13.5.2020 v 10:48 knihomoll


TOPlist