Mě by spíš zajímalo, jak to řešíte Vy, co máte motorku, na kterou se nevleze žádná opravná sada. Nemůžete s sebou vozit kompresor a jiný věci, který Vám pomůžou opravit píchlou pneu.
Máte:
- pojištění s asistencí (jestli vůbec je)?
- někoho v záloze s vozíkem?
- kašlete na to? Až se to stane budu to nějak řešit?
- ???
Sám přemýšlím, co proto můžu udělat, ale nic mě nenapadá a nechci zůstat někde trčet.
Valník co bych měl k dispozici není vhodnej pro přepravu motorky a gumu si na cestě nevyměním.
Leda si tu opravnou sadu koupit domu a v případě potřeby mi žena udělá servisní vůz
Díky za Vaše zkušenosti.
Jsem zvědav, jak to řeší kluci na supersportech a tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Z tohoto pohledu je bezduš jednoduší, ta sada vejde do kapsy, pokud tedy nemáš ten kompresorek, což není vyloženě nutný. Já to mám narvaný vzadu ve škvíře mezi podsedlovkou a plastama.
A jinak, vidím krásnou nádhernou motorku
Ten trend všechno řešit odtahem je všude, i u cyklistů, takže nic neříkám, jen mi přijde divnej no.... A prakticky, když píchnu někde v maďarsku , tak mi přijde snazší tam dát knot a za 20 minut pokračovat v kochání, než se někde zlobit s telefonováním a čekat dobu než se někdo pohne a tak... Partička si zatím dá cigáro a jede se.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava
Mě na dušových pneu hlavně sere, že furt ucházej. Obě motorky, zahradní kolečko, kočárek. Všechno, co má duše, musím tak jednou za měsíc dofukovat, zatímco bezdušovku jednou za rok zkontroluješ, výmrd.
A v kastlíku vozím sadu na opravu lanek bowdenu. Pneuservis je na každým rohu, pokud zrovna není víkend, ale prdlý lanko spojky, plynu, brzdy, to je větší průser. Už mě dvakrát zachránila (spojka a přední brzda).