globalmoto_duben_nolan





Téma: Píchlá pneu - příprava
 
21.4.2020 v 19:57
Ahojte, hledal jsem diskuse na tohle téma, je jich tu dost, ale všude jenom co s tím, kam s tím, atd.
Mě by spíš zajímalo, jak to řešíte Vy, co máte motorku, na kterou se nevleze žádná opravná sada. Nemůžete s sebou vozit kompresor a jiný věci, který Vám pomůžou opravit píchlou pneu.
Máte:
- pojištění s asistencí (jestli vůbec je)?
- někoho v záloze s vozíkem?
- kašlete na to? Až se to stane budu to nějak řešit?
- ???

Sám přemýšlím, co proto můžu udělat, ale nic mě nenapadá a nechci zůstat někde trčet.
Valník co bych měl k dispozici není vhodnej pro přepravu motorky a gumu si na cestě nevyměním.

Leda si tu opravnou sadu koupit domu a v případě potřeby mi žena udělá servisní vůz

Díky za Vaše zkušenosti.
Jsem zvědav, jak to řeší kluci na supersportech a tak
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 20:06 | Nahoru | #1
Čau, nepanikár , na súčasných moto pneu sa dá jazdiť aj na prázdnych, teda po defekte. Majú hrubšie bočnice, nie ako niekedy pred sto rokmi. Dokonca aj crosové pneu, ak sú schválené na cestnú prevádzku, čo už je väčšina c gúm, majú tie bočnice pevné. Normálne na tom sa dá jazdiť, dôjdeš do pneuservisu, alebo domov. trčať nebudeš nikde, síce naložený a s botôžkom neviem som neskúšal ale sólo bez problémov.

Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 20:07 | Nahoru | #2
Mám sadu s knoty a bombičkou a vozím to ve stehenní brašně, případně batohu.

1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 21:16 | Nahoru | #3
Záleží dušové nebo bezdušové pneu, vozím sprej a knoty.
www.novelmoto.cz/Opravna-moto-sada-bezdusovych-pneu-kompletni-knoty-bombicky-prislusenstvi-d8443.htm
www.novelmoto.cz/Antipich-Sprej-na-opravu-pneu-Motul-P3-300ml-d2061.htm
Za posledních 10 roků jednou vrták na lesní cestě, dojel jsem s tím domů a zjisti to až příští den.

Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 21:29 | Nahoru | #4
je to otazka priestoru - mam opravnu sadu slime s knotmi a dvoma bombickami. zatial som nevyuzil (bombicky) ale mali by stacit na znovu nafuknutie pneu na 1,5 atm. spolu s nahradnym lankom je to obal 10x10x2cm, u mna sa v poho vmesti pod sedadlo. na dlhsie cesty nosim v kufri cyklopumpicku

Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 21:38 | Nahoru | #5
Taky pod sedlem,knoty a bombičky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 22:07 | Nahoru | #6

kratkej01 píše: Za posledních 10 roků jednou vrták na lesní cestě, dojel jsem s tím domů a zjisti to až příští den.



Zbytecne me nerozciluj. Ja, kurva, kazdej rok. Letos jsem zacal opravdu brzo.

https://i.imgur.com/puK2Do4.jpg

Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 22:21 | Nahoru | #7
Pojistka moto od UAMK, do hodiny přijela odtahovka a odvezli mě do servisu.

(reakce na) Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 22:39 | Nahoru | #8
[quote=Baldric]Zbytecne me nerozciluj. Ja, kurva, kazdej rok. Letos jsem zacal opravdu brzo.

Za mlada na Javě 6x za den.

Píchlá pneu - příprava

21.4.2020 v 22:43 | Nahoru | #9
Dušové pneu, takže asistence k povinnému ručení, již využito 2x

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 07:17 | Nahoru | #10
co mas za motorku na kterou se nevejde vetsi penezenka?

je to uz davno... v Taskentu vymysleli tasku, pak v prubehu let ji povysili na batoh.

s klicema od baraku a tvoji penezenkou za tebou taky jezdi manzelka v servisnim voze?

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 07:45 | Nahoru | #11
Já jsem vozil sprej do doby, než se mi pod sedlem vystříkal a oblil vše kolem

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 07:46 | Nahoru | #12
Já mám k pov. ručení (Generali) odtah. Zatím jsem ho využil 1x, když mi chcípla baterka - přijeli ani ne za 40 min.

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 07:56 | Nahoru | #13
Nějaká asistence je dnes u každého povinného ručení. Já bych to řešil nějakou kapsou na zadní sedadlo.když bych to chtěl mít jóóó pěkný a chtěl do toho vrazit Kč. Kdybych chtěl šetřit,tak dám lepení do igelitky,zamotám a síťkou přichytl opět na zadní sedadlo. Jestli jezdíš ve dvou,tak tankvak. Je jich na výběr tři prdele
Já to mám na Stromovi kam dát,takže pod sedadlem vozím knoty s bombičkou stále,když jedem někam dál,tak beru ještě kompresor s tou tekutinou a celoročně mám asistenční služby pro sichr. Páč je člověk může potřebovat nejen kvůli defektu

1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 08:50 | Nahoru | #14
No ty vole, motorkáři v 21 století....
Jako, na co odtah? Sada s knoty na bezdušáky nebo lepení nebo duše vždycky uveze. Na větší moto se uveze i kompresor 12V, ale stačí i pumpička větší na kola, přivázaná k podsedlovce zevnitř páskama, komu se nevleze, spolu s montpákama pokud mám duši. .

Ty bombičky se moc neoplatí, protože když se to jednou nepovede, skončíš na prázdné a nemáš čím to zopakovat.

Bezdušák zazátkuješ a nafoukneš i tou pumpou tak za 20 minut, v klidu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 09:54 | Nahoru | #15
Kafoholik> A kam bych ty montpáky, duše a kompresory dal? Než bych to někde třeba v odstavným pruhu na dálnici pižlal, tak už mě dávno odtahovka odveze do servisu.
Navíc u mě například nejde zadní kolo kvůli velkému blatníku vyndat bez toho, aby se motorka zvedla do vysky nebo postavila u nějaký ďoury. Opravdu nic, s čím bych se chtěl srát někde venku bez zázemí.

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 10:04 | Nahoru | #16
knoty a bobičky , je to velký jak peněženka takže to narveš i na MT kamkoliv

1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 10:14 | Nahoru | #17
OK. Takze vyhralo reseni s knoty a bombickou. Neznal jsem. Tak diky za radu. Zkusim to jeste narvat pod sedlo.
Ještě jednou diky za normalni odpovedi... Většině z Vas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 12:58 | Nahoru | #18
Redguy> No, na třiapůle co byla podobně řešená jsem to míval uvázaný pod sedlem na těch trubkách, zamotaný v hadře a igelitu. Tehdy byly takový ty pásky s dírama. A lepení nebo duše se někam narvala, nějaký kastlík nebo místo se najde, když se chce.

Z tohoto pohledu je bezduš jednoduší, ta sada vejde do kapsy, pokud tedy nemáš ten kompresorek, což není vyloženě nutný. Já to mám narvaný vzadu ve škvíře mezi podsedlovkou a plastama.

A jinak, vidím krásnou nádhernou motorku

Ten trend všechno řešit odtahem je všude, i u cyklistů, takže nic neříkám, jen mi přijde divnej no.... A prakticky, když píchnu někde v maďarsku , tak mi přijde snazší tam dát knot a za 20 minut pokračovat v kochání, než se někde zlobit s telefonováním a čekat dobu než se někdo pohne a tak... Partička si zatím dá cigáro a jede se.

(reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 13:12 | Nahoru | #19
Wlnic> Zcela upřímně si myslím, že buď lékárnička nebo sada. Jestli se Ti to přece jen povede, prosím o fotku, jak to tam nacpals...

2 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 13:37 | Nahoru | #20
Jinak, já sice vozím sadu knotů za 150 z mototechny a pumpičku z lidlu... Ale tohle si asi koupím : https://www.mxtech-...l-anchor-description

Líbí se mi na tom, že oprava těmi hříbky je trvalá, ne jen na dojetí. A kompresor se dá použít i normálně, když je potřeba, má i budík. Což se třeba může hodit, když v Rumunsku do terénu trochu upustíš kola, aby to líp fungovalo, a pak to chceš dofouknout.

Bombičky moc nemusím, pokud se ti nepovede oprava a trochu ti to uchází, nebo to prostě blbě použiješ ( neděláš to denně ), tak dojdou a hotovo... Pumpička nebo kompresor je jistota.

Mlíko ve spreji je jen na chvíli a ne vždy to zafunguje, navíc pak je to hrozně zasviněný vevnitř. A kolo je nevyvážené , většinou. Moc mu nevěřím, a ten sprej se snadno prorazí a pak ten bordel je veselej, viděl jsem to v kufru jednoho auta, to nechceš...

Klasický knoty s jehlou jsou lepší, ale i u nich se píše že jsou jen na dojetí a pak nechat v servisu nahradit hříbkem ( což nedělám, zatím to vždy vydrželo, ale neměl jsem větší díru) .

Naposledy editováno 22.04.2020 13:40:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 13:40 | Nahoru | #21
Kafoholik> Hříbek se ale dává zevnitř kola na bedušáky, je potřeba plášť zout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 13:42 | Nahoru | #22
grooll> Tenhle právě ne, narveš ho tam takovou věcí... Jako, ještě jsem viděl lepší sadu, bylo u toho i pěkný video, ale zaboha to nemůžu teď najít.
Tady , akorát bez kompresoru, s bombičkou:

Naposledy editováno 22.04.2020 15:06:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 15:06 | Nahoru | #23
Kafoholik> čumím na to jak to tím opravuje... Hříbek dá do přípravku, zašroubuje nad něj úzkou jehlu a s ohnutým kloboukem vzhůru ho zatlačí šroubováním dovnitř. Nevšiml jsem si žádnýho lepidla, to jde na sucho? Myslím že výdrž to bude mít stejnou jako knot - bez možnosti obrousit vnitřní stranu kolem díry.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 15:56 | Nahoru | #24
Kafoholik> Díky

Mě na dušových pneu hlavně sere, že furt ucházej. Obě motorky, zahradní kolečko, kočárek. Všechno, co má duše, musím tak jednou za měsíc dofukovat, zatímco bezdušovku jednou za rok zkontroluješ, výmrd.

A v kastlíku vozím sadu na opravu lanek bowdenu. Pneuservis je na každým rohu, pokud zrovna není víkend, ale prdlý lanko spojky, plynu, brzdy, to je větší průser. Už mě dvakrát zachránila (spojka a přední brzda).

(reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 16:06 | Nahoru | #25
grooll> Tak, když o tom mluvíme, rovnou jsem to objednal
Čili uvidíme.
Přibalit si k tomu tubičku s lepidlem na knoty asi nebude problém, kdyby se zdálo že to chce. Ale podle všeho co jsem vyčetl to není potřeba...

(reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 16:28 | Nahoru | #26

Redguy píše: Kafoholik> Díky

Mě na dušových pneu hlavně sere, že furt ucházej. Obě motorky, zahradní kolečko, kočárek. Všechno, co má duše, musím tak jednou za měsíc dofukovat, zatímco bezdušovku jednou za rok zkontroluješ, výmrd.

A v kastlíku vozím sadu na opravu lanek bowdenu. Pneuservis je na každým rohu, pokud zrovna není víkend, ale prdlý lanko spojky, plynu, brzdy, to je větší průser. Už mě dvakrát zachránila (spojka a přední brzda).



Nojo, ty duše jsou takový. Je s nima někdy pakárna, hned to skřípneš, nebo nipl projde páskou, zouvat se to musí, fleky drží jak kdy... Ale to k těm starým strojům patří. A nebo endurům. Chce to zkusit nějakou značkovou duši na tu motorku, protože to dneska dělá kdekdo a je to jak píšeš. Kvalita je všelijaká a uchází to. Dělám ve fabrice na kola a to je krásně vidět, drží jen Continental nebo Schwalbe, zbytek je za čtvrt roku prázdnej na ráfky, když to je ve skladě.

A ty lanka, to je taky sranda. Na to jsme používali M6 matku. Ne kalenou, měkkou. Strčit lanko a rozklepat ji kladívkem do tvaru... Případně to štípačkama zapucovat, aby se to vešlo do páčky. Protože ty válečky se šroubkem rády klouzaly a moc to nedrželo... A plynový mě jeden mazák starej kdysi ukázal totéž, akorát že měl kousek trubičky z brzdy od auta.
Ale zas vozit kladívko, nebo Knipex kleště na matice - ty jsou ale fajn i na matky kol a podobně. Až na tu cenu

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 16:41 | Nahoru | #27
Hříbky bez komprezoru pro toho gdo už komprezór má.
www.bohemiabike.cz/e-shop/garaz-a-dilna+c37/sada-na-opravu-defektu-pneumatiky-stop-go+p11143.htm
Taky komprezór.

1 reakcí na tento příspěvek Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 16:47 | Nahoru | #28
Já jsem teda ještě opravárenskou sadu také nepotřeboval,ale byl jsem s borcem,který chytl do zadní gumy hřebík a místo knotů jsme to spravili samořezným šroubkem ,dojeli do pneuservisu a nechali to spravit hříbkem. Takže ne pokaždé jsou potřeba knoty,sračky v lahvičce,zázračné hříbky a různé forychtungy za X set korun
V nějaké debatě někdo psal,že vozí samořezky různých rozměrů a kompresor. Když píchne,narve tam samořezku a dojede si do pneuservisu Jó co by né...taky je to řešení
Knoty i sračka ve flašce jsou stejně jen provizorní opravy na dojetí do servisu. Někdo ty knoty nechá jako hotovou opravu,ale já bych měl strach. Podlepený,zavulkanizovaný hříbek je jistota

(reakce na) Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 17:32 | Nahoru | #29

krokoš píše: Čau, nepanikár , na súčasných moto pneu sa dá jazdiť aj na prázdnych, teda po defekte. Majú hrubšie bočnice, nie ako niekedy pred sto rokmi. Dokonca aj crosové pneu, ak sú schválené na cestnú prevádzku, čo už je väčšina c gúm, majú tie bočnice pevné. Normálne na tom sa dá jazdiť, dôjdeš do pneuservisu, alebo domov. trčať nebudeš nikde, síce naložený a s botôžkom neviem som neskúšal ale sólo bez problémov.



Absolutní nesmysl.

Píchlá pneu - příprava

22.4.2020 v 17:54 | Nahoru | #30
Knotovou sadu někam narveš. Přinejhorším do batohu, do nějaký postranní kapsy na gatích, nebo někam do motorky, to není tak velký. Horší je to s dofukem. Tam je to na prd, to opravdu není kam dát, pokud nemáš prostor. Já vozím velkej autosprej. Na dojetí stačí. Osobně vyzkoušeno.

Jo a na knotu mám najeto asi 3000 km a drží jako bejk. Gumy jsou ale už jen na cca 30% životnosti, tak to už dojezdim. U zánovní gumy bych to nechal opravit v servisu pořádně.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist