Je to přesně stejný problém jako na videu
Ale nejde mi to do hlavy,všichni to popisují jako častý problém Triumphů,ze to dela regulátor dobíjení nebo stator,ale nechápu jak to ovlivňuje startér- a i kdyby jak mám vyloučit regulátor nebo stator?
Jen pro info-baterie je skoro nova -testována ve Vartě-absolutně ok...
Ještě poznatek, nyní jsem nastartoval motorku přes kabely normálně dobíjí 14,05V.
Měřil jsem odběr při zapnutém klíčku-než se nastaví klapka ve výfuku, vstřikovací čerpadlo, světla,apod. cca 8,5A
Po tomto procesu jen světla a palubka cca 4,5A, při tomto proudu je napětí na baterce po 10V-což logicky starterem neotočí, baterka je prostě měkka dle mě....jen nevím, zda ten odběr 4,5A je ok...?
Naposledy editováno 21.04.2020 16:19:54
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35270 | Včera v 23:06 CBRlitrRR |
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 | TheCorpse | 2 | 7.4.2023 v 14:35 eda |
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 | tonyyzf125 | 15 | 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58 |
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 | nicooo | 8 | 27.5.2020 v 14:53 nicooo |
Pneu na Daytonu Triumph Daytona 675 | nicooo | 23 | 18.11.2019 v 12:56 malda67 |