bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Triumph Daytona startovaní
21.4.2020 v 15:44
Zdravim ,potykam se s problémem na svém Triumphu Daytona 675 r.v.2006,poprvé je start ok,ale jakmile chcipnu motor a zkusím nastartovat znovu,tak jen cvaka stykač ale netoci startér .
Je to přesně stejný problém jako na videu


Ale nejde mi to do hlavy,všichni to popisují jako častý problém Triumphů,ze to dela regulátor dobíjení nebo stator,ale nechápu jak to ovlivňuje startér- a i kdyby jak mám vyloučit regulátor nebo stator?
Jen pro info-baterie je skoro nova -testována ve Vartě-absolutně ok...
Ještě poznatek, nyní jsem nastartoval motorku přes kabely normálně dobíjí 14,05V.
Měřil jsem odběr při zapnutém klíčku-než se nastaví klapka ve výfuku, vstřikovací čerpadlo, světla,apod. cca 8,5A
Po tomto procesu jen světla a palubka cca 4,5A, při tomto proudu je napětí na baterce po 10V-což logicky starterem neotočí, baterka je prostě měkka dle mě....jen nevím, zda ten odběr 4,5A je ok...?

Naposledy editováno 21.04.2020 16:19:54

Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 17:09 | Nahoru | #1
při startovaní by ti nemělo napětí na baterce spadnout pod 12V , pokud ano má to problém otočit startérem a ještě živit zapalko na mym SV jak mi to padlo pod 11,5 tak už to neotočilo motorem

Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 17:19 | Nahoru | #2
Teď je otázka ,zda je odběr 4,5A se světly a palubkou ok,ale to se dá spočítat podle výkonu žárovek...takže mě ve Vartě jen lakuji a nechtějí uznat reklamaci když baterie při tomto odběru padá pod 10V

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 17:54 | Nahoru | #3
Buď máš někde studenák, nebo je baterka k. O. Skousel jsi ti přes kabely? Ten druhý start. To že "kontroloval" vartaservis neznamená že je baterka dobrá..

(reakce na) Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 18:04 | Nahoru | #4
karavanista> Přes kabely pokaždé ok,tudíž by tam nemusel být studeňák.
Já byl přesvědčen,že se jedná o vadnou baterii,vyvedl mě z toho až ten servis Varta-ale je fakt,že to startuji přes kabely z druhé moto, kde je také Varta a vždy na drc.
SDnes jsem to zkoušel znovu a i první start se nepodařil-3x to otočilo s motorem a pak kleslo napětí pod určitou mez kdy se restartovala i palubka a to pak na další otočení už nezbylo nic, po připojení kabelů z druhé moto-opět na drc...
Jinak proud 4,5A přesně odpovídá žárovce 55W+něco okolo jako zadní ledky,palubka....

Naposledy editováno 21.04.2020 18:34:19

Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 20:42 | Nahoru | #5
takže baterie KO a opět varta , nic si ztoho nedělej nejsi první , mě umřela ze dne na den , v patek sem to odstavil a po tejdnu tam nebyl ani volt

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 20:52 | Nahoru | #6
Baterka je skoro nová, testovaná ve VARTĚ... Zřejmě slusnej oddíl..

(reakce na) Triumph Daytona startovaní

21.4.2020 v 20:56 | Nahoru | #7
karavanista> jj pokoušel jsem se o reklamaci.....

Triumph Daytona startovaní

22.4.2020 v 09:36 | Nahoru | #8
Reklamovat znovu, pohrozit soudním znalcem.

Kdysi jsem reklamoval pracovní boty v Canisu, po čtrnácti dnech nošení se prodřela podšívka v oblasti paty, boty odeslali z prodejny v Olomouci do Ostravy, po necelém měsíci se vrátily s přípisem nějakého ostravského kokota, že je chyba na straně zákazníka, že se neumí obouvat a podšívku tím prodřel. Tak jsem boty zabalil a odeslal do Zlína, je tam, pokud si to dobře pamatuji nějaký výzkumný ústav obuvnický, asi za týden přišly boty nazpět s dvojmo vyhotoveným znaleckým posudkem, který říkal, že je podšívka nahovno, z úplně nevhodného materiálu. Posudek stál 1200 Kč (zhruba před dvaceti lety), boty asi necelou pětistovku, v Canisu zacvakali úplně všechno i s poštovným do Zlína a zpět a kupní cenou těch bot, samozřejmě i ten posudek, na dotaz, jestli s dalšíma botama, které jsem si byl nucen koupit abych měl v čem chodit, budeme postupovat stejně (stejná závada) mi okamžitě vrátili peníze a boty si nechali, od té doby jsem tam nenakupoval.

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní

23.4.2020 v 09:53 | Nahoru | #9
No jo no. Elektrika u Triumphu nepatří mezi ty bez problémové.

Altík a regulátor si ozkoušíš dle tohoto návodu: https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432

Co se týče napětí na baterce při startu do 10,5 - 11 V je ok, níž už nee.

Studeňák v kabeláži můžeš jednoduše změřit rozdílem napětí na baterce a startéru. Vezmi multimetr, jeden konec na plus baterky a druhej na kontakt starteru. Naprázdo by si tam měl měřit stejné napětí jako na baterce. Při startu ti to ukáže jaký je rozdíl napětí .... měl by si naměřit něco kolem 0,7-0,8 V hodnoty přes 1 V značí problém v kabeláži.

Já měl třeba povolenou kostru, a za tepla se sotva točil startér ... ale cvakající relátko spíš ukazuje na baterku.

Co se týče baterky, vezmi 55W žárovku z předního světla a připoj ji na plně nabitou baterku, měl by si tam mít 6Ah baterii ta by měla vydržet než padne pod 10,5 V nějakých 90 minut = 100% kapacity. Pokud padne pod 10,5 V dřív, jednoduše si už dopočítáš reálnou kapacitu.

(já ted měřil baterku na Speedu, a mám nějakých 70% kapacity a docela to dává bez větších problémů)

(reakce na) Triumph Daytona startovaní

24.4.2020 v 09:47 | Nahoru | #10

MaraVFR píše: No jo no. Elektrika u Triumphu nepatří mezi ty bez problémové.

Altík a regulátor si ozkoušíš dle tohoto návodu: https://www.motorkari.cz/tema/?t=124432

Co se týče napětí na baterce při startu do 10,5 - 11 V je ok, níž už nee.

Studeňák v kabeláži můžeš jednoduše změřit rozdílem napětí na baterce a startéru. Vezmi multimetr, jeden konec na plus baterky a druhej na kontakt starteru. Naprázdo by si tam měl měřit stejné napětí jako na baterce. Při startu ti to ukáže jaký je rozdíl napětí .... měl by si naměřit něco kolem 0,7-0,8 V hodnoty přes 1 V značí problém v kabeláži.

Já měl třeba povolenou kostru, a za tepla se sotva točil startér ... ale cvakající relátko spíš ukazuje na baterku.

Co se týče baterky, vezmi 55W žárovku z předního světla a připoj ji na plně nabitou baterku, měl by si tam mít 6Ah baterii ta by měla vydržet než padne pod 10,5 V nějakých 90 minut = 100% kapacity. Pokud padne pod 10,5 V dřív, jednoduše si už dopočítáš reálnou kapacitu.

(já ted měřil baterku na Speedu, a mám nějakých 70% kapacity a docela to dává bez větších problémů)



Ty nečteš předchozí příspěvky?, když píše, že při připojení druhé baterky to chytá na drc, tak je asi zbytek motorky, až na baterku, v pořádku a když při zatížení baterky proudem 4,5 A na ní klesne napětí na 10 V, tak na to skutečně nemusí mít Nobelovu cenu za fyziku, aby správně usoudil, že je baterka v hajzlu (pokud není vybitá).

1 reakcí na tento příspěvek Triumph Daytona startovaní

26.4.2020 v 17:43 | Nahoru | #11
Vyřešeno,byla to baterie, všem děkuji za pomoc a pro mě platí fuck off Varta support, ještě mi propdavač říkal,že Varta si nyní nevarábí baterie sama ale dělá ji pro ni Yuasa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Daytona startovaní

26.4.2020 v 21:25 | Nahoru | #12

djgas píše: Vyřešeno,byla to baterie, všem děkuji za pomoc a pro mě platí fuck off Varta support, ještě mi propdavač říkal,že Varta si nyní nevarábí baterie sama ale dělá ji pro ni Yuasa



To je škoda, že je Yuasa nevyrábí pořád stejně (ze stejného materiálu, jeho množství a stejnými postupy), jako tu, co mám v Tenerce už 11 let, pořád startuje, i v zimě (v té parodii na zimu, co byla posledních pár let).

(reakce na) Triumph Daytona startovaní

26.4.2020 v 21:55 | Nahoru | #13
Maxipes_Fík> Koukali sme do katalogu a rozdíl ve váhách byl myslím kolem 200g ale ve prospěch Varty-tzn.silnější desky uvnitř. To stejné mi říkal např.o originálních bateriích do auta-prý m,ají o 0,8mm silnější desky, proto vydrží klidně á a více let. Tyhle druhovýroby prý 5 let max.co je navíc je bonus...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35270 Včera v 23:06 CBRlitrRR
Těsnění pod víčkem nádrže Triumph Daytona 675 TheCorpse 2 7.4.2023 v 14:35 eda
Potřebuji poradit Triumph Daytona 675 tonyyzf125 15 21.8.2020 v 19:56 SuperSic58
Elektronické odvzušnění brz Triumph Daytona 675 nicooo 8 27.5.2020 v 14:53 nicooo
Pneu na Daytonu Triumph Daytona 675 nicooo 23 18.11.2019 v 12:56 malda67


TOPlist