Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Naposledy editováno 15.01.2023 06:39:20
3 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
EDIT> našel jsem na afticatwinforum.com tohle:
New instrument panel
Throttle by wire
Three riding modes (Tour, Urban, Gravel)
Minor intake and exhaust changes
Lighter balancer shafts
Lithium-ion battery
Seven levels of HSTC (traction control)
Wider footpegs with steel brackets
Redesigned passenger pegs
Redesigned LED turn signals
Self Cancelling turn signals
Stainless Spokes
Coated Fork Tubes
New exhaust
Naposledy editováno 19.01.2023 09:41:51
Naposledy editováno 19.01.2023 10:46:57
Naposledy editováno 19.01.2023 13:12:38
4 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu. Musím se s Vámi o to podělit.
Před rokem jsem si ve svých 41 letech udělal papíry na motorku. Neb jsem duší čoprista a jako malej jsem měl plakáty Yamaha Virago a Honda Shadow, tak jsem logicky jakou svojí první motorku pořídil Hondu Shadow 600.
Velice rychle jsem zjistil, že to nebyla nejšťastnější volba, protože mám 191cm a 120kg a ta motorka je na mě prostě malá.
Po ujetí pár stovek kilometrů na Shadow, jsem koupil Dragstara 1100 a odjezdil fantastickou první motorkářskou sezonu v životě.
Přítelkyně jako správná partnerka si také udělala papíry a podědila Shadowku.
Poslední jízda proběhla 20. 12. nebojíme se toho

Přes Vánoce a největší mrazy jsme začali bilancovat a shodli jsme se na tom, že Shadow, není vhodná ani pro přítelkyni. Ta je naopak zase maličká, necítí se na ní bezpečně, jako amatérům chybí ABS, blbý přepákování atd.
Došli jsme k tomu, že potřebujeme pro přítelkyni pořídit něco jiného, modernějšího. Volba padla na Hondu Rebel 500 a musím přiznat, že to byla volba fantastická. Ta motorka je prostě úžasná, zábavná. A přítelkyně se na ní cítí naprosto skvěle.
Takže pecka a problem solved.
No, a jak jsem přivezl Rebela pro ženu, zjistil jsem, že já vlastně taky nejsem úplně nejspokojenější.
Na Dragstaru mě tlačí prdel, šoupe se mi na něm pinďour až to fakt bolí, záda taky vlastně cejtím a celkově mi ta motorka prostě nesedí.
OK, vyberu si něco jiného a logicky jsem rovnou chtěl šáhnout po Rebelovi 1100. A teď to začíná... Rebel 1100 je mi prostě taky malej.
S neskutečným překvapením jsem zjistit, že čopry/cruisery dneska vlastně nikdo nedělá a dostal jsem se do pasti.
Začal jsem zkoušet motorky, který se mi líbí a dokázal bych si představit.
Jako první jsem vyřadil všechny superporty a naháče, pohodlně s na takové motorky nejsem schopnej poskládat a navíc nevyhledávám rychlou, sportovní jízdu.
Pak jsem šel, Indian, HD, nějaký starší cruisery atd. Začalo mě frustrovat, že valná většina prodejců/bazarníků jsou prostě vychcaný šmejdi a koupit ojetou motorku s jasnou historií a ve slušném stavu je takřka nereálné.
Po takové první investigaci jsem zjistil, že pořídit čopra je vlastně mimo. Buď to jsou vraky, nemají ABS, nebo je to stejné jako Dragstar, nebo strašně předražené atd.
Nooo a pak jsem si vzpomněl, že jako malej jsem miloval Africu Twin. I jsem jí v létě měl půjčenou a poježdění bylo vlastně super. Jezdím hodně ve dvou se synem i se ženou a mám velmi kladnej vztah k terénu (půl života jezdím offroad se Samurajem), takže Africa je docela logická volba.
Ale ehjle, ta motorka je sakra drahá, jakože hodně drahá. Nová nesmysl, ojetiny si drží cenu jako prase. Jako fakt si mám koupit takhle drahou motorku, bestii, když nemám žádný zkušenosti? To přeci nejde.
Navíc vlastně nevím, jestli tohle je ta správná cesta. Neumím to, nemám fyzičku, jsem starej, zabiju se..
Ok, udělám úkrok stranou a začal jsem zkoušet nějaké ojetiny, starší na naučení a pak se uvidí.
Takže starší Africy jsou prostě taky drahý a stavy diskutabilní.
Zkusíme starý GS, jako pěkný, ale na mě asi už velkej mastodont.
Versys, motorka mi nic neříká, jako vůbec a jako vůbec.
Velkej V-strom XT, ta motorka vypadá jak levná čína, neslaná nemastná, neseděla mi.
MG VT85 TT, hezká motorka, ale jízdně jsem taky nebyl odvařenej.
Triumph jako zajímavý, ale taky drahý a z trenek mě to nevystřeluje.
Multistrada je úplně mimo.
Honda NT je hnusná.
A pak už si přesně nevybavuju co jsem ještě zkoušel, ale ještě něco to bylo.
Po tomhle martíriu jsem v depresi zjistil, že fakt moc chci Africu a tam mě srdce táhne.
No a tak zkusil nějak pořešit finance a objednal jsem novou Africu Adventure sports s elektrickým podvozkem v manuálu.
A tím se vracím ke své první větě, jsem se regulérně zbláznil a doufám, že jsem neudělal kravinu:-/
Pokud se nezabiju, budu zde sdílet s Vámi svoje dojmy a hledat inspiraci, rady, zkušenosti.
Pokud jste to přečetli až sem, jste ještě větší magoři, než jsem já a děkuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Shodou okolností jsem si včera projel novýho Tigera 1200 GT Pro a je to super stroj, moje volba. Co mne ale překvapilo, že když jsem si dal sedlo hned do o 2 cm vyšší polohy, stále jsem měl nohy pohodlně na zemi celýma šlapkama, popravdě jsem ji čekal větší. V diskuzích ale kluci výšky 175 cm psali, že jim přišla velká, mně ne. Navíc je nový Tiger hodně kompaktní a odlehčený stroj. Co chci ale říct je to, že pokud se ti líbí čopry, řekl bych, že pocitově je PanAmerica asi největší motorka z Andventur, co jsem kdy viděl. Má dlouhej rozvor i řidítka pěkně vysoko a daleko. Měl jsem ji vloni na celý den, tak 370 km. Jezdilo se mi na ní velice dobře, až jsem upřednostnil Tiger, protože má kardan

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti


1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jantov píše: Tak jsem dnes po prvé v letošním roce vyjel na výlet. Po namontovani baterky zhruba po měsíci a půl zase nefunguje displej na dotyk. A to my jej v loni měnili za nový tip.
Afru jsem kupoval loni na jaře. S příchodem podzimu displej ráno nedotykoval, ale během jízdy se zmátořil. Teď už nedotykuje vůbec, tak jsem zvědavý, jestli na jaře ještě ožije, nebo ne. Budu to samo reklamovat, ale jak tak koukám, asi to dlouhodobě nepomůže.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
amos158 píše: Wejsada> Ja som zvedavy ak nahodou pridu s nejakym upgradom, ci tieto veci opravia, alebo sa proste na to vykaslu.
Já mám takový pocit, že to bude to druhé. Ale třeba se pletu. U BMW začali řešit zarezlé kardany na LC 1200 taky až po mnoha letech stížností.
PS: kyvka 1100 je náhodou pěkná, žádnej obyčejnej monolit


1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Kdyby se jen vysral dotyk, tak to přežiju. Mě zatím vše funguje a stejně ovládám motorku jen přes ovladač. Ale kdyby kleknul úplně, tak by se musel vyměnit.
Naposledy editováno 21.02.2023 15:41:31
Je to neskutecne prijemna motorka.
Musim poradne nastudovat navod, jsem z toho displeje takovej nejakej zmatenej a nevim moc co co znamena

Musim upravit radicku, v pevne bote nejsem schopnej zaradit.
Dalsi vec, ktera je mi zahadou je propojeni android telefonu, taky takova vyssi divci

Koukal jsem, ze nas tu je par z okoli Melnika, bychom se mohli nekdy nekde potkat

Chtel jsem dneska pokracovat v jezdeni, ale tady je pekna klada a snezi, tak na to asi nemam koule

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, Moto Guzzi V85 TT, BMW F 8... | Edien | 44 | 21.3.2023 v 10:24 CRF1000 |
Top case africa twin 1100 2022 Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Rasidek | 7 | 7.3.2023 v 11:04 Zdenekkkkk |
blastry na CRF1100 Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Masožravec | 7 | 6.3.2023 v 20:04 Masožravec |
Tiger 1200 či Africa Twin 1100 [1, 2] Triumph Tiger 1200, Honda CRF1100L Africa Twin Adven... | Andrej | 35 | 1.3.2023 v 22:09 Masožravec |
Maroko Duben 2023 BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1200 GS Adventure, KT... | solid_snake | 3 | 25.2.2023 v 16:35 ludmal |