bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Červenec 2023:
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).

Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch .

Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný

Svolávací akce:



Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.

Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.

Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.

Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...


Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44

Blokovaní uživatelé: ThomasDRZ

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

24.8.2020 v 22:32 | Nahoru | #61
dekuji bohužel z tohoto grafu nejsem vubec moudrej

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

25.8.2020 v 08:15 | Nahoru | #62
Grafy ukazuji, jak moc motorka prida plyn, kdyz ty otocis heften na 25, 50, 75 a 100 % v ruznych otackach motoru.

Kdyz das uplne plnej, tak motorka jede stejne, at tam mas jakykoliv jizdni rezim nebo jakekoliv otacky.
Pokud treba nad 5.000 otacek pri Gravelu otocis heft na 75 %, je to stejne, jako kdyz na Tour otocis heft jen do pulky.

Kdyz na Gravel v nizkych otackach otocis heft do pulky, motorka prida stejne, jako kdyz na Tour otocis heftem jen do ctvrtky.

Proste to je prepinatko, jestli kdyz budes rukou tocit do pul otacky heftu, tak chces jet na litrove Africe, 1150 GS, stare Africe, nebo Dominatorovi :)

Naposledy editováno 25.08.2020 18:33:19

(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

25.8.2020 v 18:03 | Nahoru | #63
vilemx> Ano, ty palivový mapy mění hlavně citlivost plynu a bohatě to stačí.

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

31.8.2020 v 21:56 | Nahoru | #64
super a dekuji za vysvetlení

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

1.9.2020 v 19:25 | Nahoru | #65
Pouze informace, kdyby jste sháněli brzdové destičky na 1100ccm Afriku, tak jsou stejný jako u předchozí litrové Afriky.

Jelikož jsem to 100% nevěděl tak jsem si hold objednal přímo v Hondě za raketku. Zkoušel jsem "levnější" NISSIN i přes Bonmoto, ale 13.7.2020 mi na přední odpověděli takto: "Bohužel NISSIN z námi neznámého důvodu vůbec přední brzdové destičky na Africu nenabízí a nedokážeme je tedy objednat."

PS: Kdyby měl někdo dotazy proč řeším brzo brzdy, tak jelikož jsem s tím nějak intenzivně vzádu brzdil... objednal jsem hold destičky nové. Ano oni píší o předních, akorát já mám ze zvyku si vždy do zásoby koupit oboje. případně foto stavu desek

Naposledy editováno 01.09.2020 19:25:17

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

4.9.2020 v 17:21 | Nahoru | #66
Údajná svolávačka na software. Můj servis o ničem neví...

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

5.9.2020 v 06:18 | Nahoru | #67
jj česká klasika, oni věděj, ale nechtěj mít další práci, navic zadara.. Pak ti to budou vymlouvat, že to je jen planej poplach a že tomu nic neni. A nejlepší je klasická hláška: "to psali na internetu ne?, tam píšou hromady nesmyslů" jo taky mam novou Hondu

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

5.9.2020 v 10:32 | Nahoru | #68
Info, hledal jsem 12V po zapnutí klíčku kvůli připojení navigace, tak menší výcuc. každopádně konektory se vůbec neshodují s litrovou Afrikou, takže ty co jsem si koupil mi jsou skoro k ničemu .

Tak na 1100 to teda to samý nebude... pod sedlem je 8-pin a vepředu odhaleny jen 2-piny.

Pod sedlem 8-PIN

Hrubým měřením:
1x kostra
2x stálých 12V
1x 12V po zapnutí zapalování
1x zbývající neměřen
Zbylé tři zdířky jsou prázdné

Na bokách obou kapot, nezapojené postranní 2-PIN

Hrubým měřením:
1x kostra
1x neznámo, modrý vodič, ani na dálkové nereaguje (možná pouze má domněnka, že se to musí softwerově povolit, ale tomu nějak nevěřím)... doplnění, tak ano prý se to diagnostikou aktivuje, min. to, ze pod tlacitkem FN se ukryva i zapnuti mlhovek.

Pro ty co nemají zásuvku a chtěli by jí, foto odpojeného konektoru od zásuvky, pro porovnání s krytkou na modré vodiče - úplně odlišné 2-PIN konektory.


Pro demontáž kapot jsem použil návod "montáž chráničů chladiče".

Naposledy editováno 02.10.2020 21:09:13

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

8.9.2020 v 23:05 | Nahoru | #69
Diky ,A lze zapojit zasuvku aby proud se i po vypnutí klíčku?

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

20.9.2020 v 19:33 | Nahoru | #70
Neznám schéma... neporadím.

Dnes na chvilku na displeji ikona se servisnim klicem a udaj 400km... ani jsem netusil, ze je neco takoveho v manualu uvedene - je to tam? Najeto 12650km.

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

21.9.2020 v 22:09 | Nahoru | #71
Ano je to tam , dokonce myslim ze muzes nastavovat kdy a po kolika kilometrech te to upozorni na servis

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

2.10.2020 v 20:43 | Nahoru | #72
Jen co si to člověk vyzvedne ze servisu po 12tkm, tak mu to nadělí stávkovací obrazovku. Ani na krátko vyplý klíček nepomohl, tak jsem tomu dal do třetice aspoň půl minuty a přešlo to... to je samej kompjůtr a samý hovno hovno.

VIVA MADE IN JAPAN

(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

2.10.2020 v 22:12 | Nahoru | #73
Dušan_Sihelský> Na té přístrojovce vidím jedinou zvláštnost. A to, že dáváš blinkr doleva, když chceš motorku s prázdnou nádrží tlačit bez nastartovaného motoru a přitom máš zapnutý tempomat

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

9.10.2020 v 17:35 | Nahoru | #74
To plexi na Africe funguje úplně jinak, když se chce člověk ochladit, to aby ho dal nahoru a když má míň foukat tak dolu. Osobně bych se na ten mechanismus z plastu vybod, radši bych měl pevný, začíná mi to zcela jistě mlátit jak se v tom začínají objevovat vůle. Snad to do konce záruky upadne .

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

10.10.2020 v 17:53 | Nahoru | #75
Koukám, že ne vždy má ATAS bezdušové ráfky.

Zdroj: YouTube, Unboxing Jakarta

A vepředu má držák ani nevím na co... na nákupní košík

Naposledy editováno 10.10.2020 17:54:36

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

11.10.2020 v 16:41 | Nahoru | #76
Jakarta, že by držák na RZ...

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

12.10.2020 v 03:30 | Nahoru | #77
Tahle rozmazaná fotka je taky zvláštní...


Naposledy editováno 12.10.2020 03:32:22

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

15.10.2020 v 20:38 | Nahoru | #78
A co ti na ní pripadá zvlaštní

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

16.10.2020 v 19:56 | Nahoru | #79
Zaplej tempomat nastavený na 60km/h, krom kontrolky tu už víc nevstřebalo, motorka zpomalovala. Ale to jsou takový záseky hodny značce Renault. Pak se to po nějaký době vzkřísilo a zas to funguje... tohle se mi jinak stalo prvně.

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

16.10.2020 v 20:01 | Nahoru | #80
Něco jsem si pro sebe vyrobil na nastavení podvozku ať nemusím tahat tu velkou knížku s manuálem, ale nevím zda to nemám blbě .

Takže kdyby to chtěl nějaký guru zkontrolovat, může mi říct co vše nesedí .

EXCEL - letecká pošta 30 dní
PNG - letecká pošta 30 dní

2 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

24.10.2020 v 14:13 | Nahoru | #81
Tak dnes na Primě v Autosalonu testoval Pepa Sršeň AT 1100. Docela me to prekvapilo. Málokdy má Pepa tak kritický test...

(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

24.10.2020 v 18:15 | Nahoru | #82
zahadnytajemny> asi honda málo nasypala

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

25.10.2020 v 21:20 | Nahoru | #83
Jak říkal... "rozpočtovka" co by jsme chtěli

Rozpočtovej volnoběh, nějak se s tím v Japanu nesrali.

(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

25.10.2020 v 21:37 | Nahoru | #84

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

26.10.2020 v 22:14 | Nahoru | #85
on je teď zamilovaný do té svojí kačeny

Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

31.10.2020 v 13:26 | Nahoru | #86
Taky Vám to plexi tak chrastí? Asi plexi, pochybuji že by to cvakal krk řízení... možná zkusím přehodit na originální plégo . Ale spíš se mi to zdá vyčochtaný.

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

2.11.2020 v 22:28 | Nahoru | #87
Někde jsem tu psal ze mám větší plégo a ze se klepe-už jsem si zviknul a ani zatím nevidím zadne mechanické poškození

(reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

3.11.2020 v 22:13 | Nahoru | #88
čebus.> A přitom máš plexi nenastavitelné, tam bych to snad ani nečekal. Já když mám plexi ve spodní poloze, jakože odjakživa, tak v něm můžu lomcovat v těch jezdcích, když ho dám do jakékoliv vyšší pozice, kterou nepoužívám, tak to lomcování je daleko nižší. Z toho jsem usoudil, že se ty pojezdy v jednom místě vyklepaly.

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

17.11.2020 v 20:25 | Nahoru | #89
Je toto možné???

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti

17.11.2020 v 22:18 | Nahoru | #90
To je vlastnost dvouválců,většinou to zapříčiní vrkání plynem,mě jednou zdechlo i DCT při rozjezdu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Afrika Twin 2024 Honda CRF1100L Africa Twin JAVR 13 18.4.2024 v 11:02 JAVR
Hrazda navigace Honda CRF1100L Africa Twin Jiřřan 7 17.4.2024 v 08:29 Jiřřan
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 57 3.4.2024 v 20:52 Bigbear
Doplnky na novou 1100 Honda CRF1100L Africa Twin čebus. 20 3.4.2024 v 20:17 vrkocino


TOPlist