bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kotouče NG
7.4.2020 v 17:10
Ahoj, má někdo zkušenosti s kotouči značky NG? Co jsem zatím dohledal, tak prodejci je označují za kvalitu, která se dodává i do prvovýroby. A taky jsem si počítal fóra a našel jsem i názory,že jsou to sračky. Nerad bych je za pár tisíc km opět měnil. Nové desky jsem koupil značky Brenta. Tak snad půjdou dohromady a nebudou je žrát bleskovou rychlostí.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

7.4.2020 v 17:13 | Nahoru | #1
Zeptej se bubráka, ten je drtí na ninje už docela dlouho. Já je měl jen chvíli (motorku jsem prodal) v kombinaci s AP racing deskama. Za mě byly super, už proto že byly na nejtech se ségrovkou, čili z nich šly za pár minut udělat fullfloatery (jo, je to fakt znát) a v případě potřeby nechat vyrobit jen obruč bez nutnosti nechávat to přenýtovat.

(reakce na) Kotouče NG

7.4.2020 v 17:16 | Nahoru | #2
FiZzeR> Já myslel v cenový relaci do 5 tis.kč. to co píšeš (fullfloatery) ani nevím co znamená

Kotouče NG

7.4.2020 v 17:28 | Nahoru | #3

Kotouče NG

7.4.2020 v 19:12 | Nahoru | #4
Hustý, jen to překonat a začít s tim brzdit a věřit tomu.

Kotouče NG

7.4.2020 v 22:36 | Nahoru | #5
osobni skušenost - špatna,,,, i po montaži novýcjh kotouču NG za 300 € mi stále pri brždeni třasl předek....nasledoval rok servisovani a výměna všeho možneho ,,,,asi za 700,€...až sem se nastral fest a koupil nove originalni kotoče za 550 - €.......a najednou byl klid ...jeden NG kotouč byl od výroby špatný ..nebyl křivý ,,byl nejak špatne zabroušeny,,,cela sranda s NG mé stala strašný prachy, čas, a nervy....nechci nikdy vidět něco co jse menuje NG -,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, motorka honda CBR 600F

Naposledy editováno 07.04.2020 22:40:57

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

8.4.2020 v 10:27 | Nahoru | #6
Já mám zkušenosti jednoznačně kladné. Používal jsem je na několika typech motorky a žádný problém nebo nadměrné opotřebení.

To Dinosaurus: Vyjadřuješ ultimativní soudy jako zkušený mechanik, ale pobavil mě tvůj popis závady "nějak špatně zabroušený"
Kmitání předku může být způsobeno souhrou celé řady věcí. Sám píšeš, že jsi s tím laboroval rok.....

Kotouče NG

8.4.2020 v 10:53 | Nahoru | #7
Mám je na motorce vpředu i vzadu už asi 70 tis. km a pohoda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 11:02 | Nahoru | #8
docent> ja nejsem žadny mechanik - ja sem za mechaniky chodil . ... a prosím pojmenuj mne odborne to - že kotouč nemněl po celem obvode nebo ploše... nevim jak to nazvat - stejnou tloušťku ....jj. ty budeš ten generál po vojne howg

Naposledy editováno 08.04.2020 11:07:01

Kotouče NG

8.4.2020 v 11:15 | Nahoru | #9
Mel jsem pevny NG na jedny motorce a zadnej problem. Stejny jak origo.

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 13:08 | Nahoru | #10
dinosaurus>
Dobrá, generál po bitvě odpovídá:
Rovinnost přebroušení kotouče nebyla v přípustných tolerancích.

Dík za objasnění pojmu "nějak špatně zabroušený".
Kdybys napsal hned, že kotouč neměl všude stejnou tloušťku, tak bych se tak provokativně neptal

Naposledy editováno 08.04.2020 13:10:53

Kotouče NG

8.4.2020 v 13:38 | Nahoru | #11
Mám NG na motorce od cca 73 tis. km. Nyní mám najeto 112 tis. a neměl jsem s nima žádný problém a stále jsou v super kondici. (desky Brembo)

Naposledy editováno 08.04.2020 13:39:53

4 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

8.4.2020 v 18:06 | Nahoru | #12
Ok, dík za reakce. Ptám se protože na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. Dal jsem nové desky, kapalinu, dost těžce odvzdušnil ( pořád jsem domáčknul páčku až k hevtu). Zkusil projed a po chvíli páčka totálně ztvrdla a desky se nevracely, kotouče se hřály až se kolo zablokovalo. To se opakovalo při každé zkoušce. Koupil jsem orig. opravnou sadu pístku a od trw nové o-kroužky do třmenú. Odvzdušnil, opět to šlo zmáčknout až k hevtu a jel projed. Páčka opět ztvrdla a já myslel, že dobrý. Zase se to zakouslo. Po odvzdušnění pumpy šla moto tlačit zlehka. Tak mě napadaj už jen ty kotouče. Jestli třeba nepumpujou do pístkú a to tlakuje brzdy. Jinak žádné vibrace nejsou cítit. Brzdové hadice jdou profouknout oběma směry.

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 18:10 | Nahoru | #13
Susu550> Mas ABS?

Kotouče NG

8.4.2020 v 18:13 | Nahoru | #14
Ne, naprosto jednoduchý systém. Nechápu, snad ještě ty kotouče.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 18:47 | Nahoru | #15
Susu550> Nedávals tam neorigo páčky?

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

8.4.2020 v 18:47 | Nahoru | #16
Máš v háji pumpu, kotouče na tohle nemají vliv.
Jinak s NG jen pozitivní zkušenost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 19:09 | Nahoru | #17

Susu550 píše: ... na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. ....



Tvůj problém to asi neřeší, ale při tomto opotřebení by nebylo na škodu dát kotouče nové. Zvláště když už tam máš nové destičky. Není to zase taková investice a když už se v tom vrtáš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 20:23 | Nahoru | #18

Susu550 píše: Ok, dík za reakce. Ptám se protože na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. Dal jsem nové desky, kapalinu, dost těžce odvzdušnil ( pořád jsem domáčknul páčku až k hevtu). Zkusil projed a po chvíli páčka totálně ztvrdla a desky se nevracely, kotouče se hřály až se kolo zablokovalo. To se opakovalo při každé zkoušce. Koupil jsem orig. opravnou sadu pístku a od trw nové o-kroužky do třmenú. Odvzdušnil, opět to šlo zmáčknout až k hevtu a jel projed. Páčka opět ztvrdla a já myslel, že dobrý. Zase se to zakouslo. Po odvzdušnění pumpy šla moto tlačit zlehka. Tak mě napadaj už jen ty kotouče. Jestli třeba nepumpujou do pístkú a to tlakuje brzdy. Jinak žádné vibrace nejsou cítit. Brzdové hadice jdou profouknout oběma směry.

tam máš jiný problém, buď máš moc kapaliny nebo ti nechodí trmen dobře po těch vodicích kolicich nebo máš zarezle pistky, rozebrat vyčistit trmeny tam bych začal

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 20:52 | Nahoru | #19
FiZzeR> páčky jsou origo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 20:55 | Nahoru | #20
ynzha> koupil jsem komplet nový vnitřek. Tělo pumpy je odlitek s dirkama. Vše komplet rozebrané a vyčištěné.

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 20:55 | Nahoru | #21
docent> kotouče určitě koupím jen nevím jaké. Asi ty ng

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 20:57 | Nahoru | #22
foxdive> jsou to čtyřpístky radiální a vše komplet rozebrané a vyčištěné.

(reakce na) Kotouče NG

8.4.2020 v 21:35 | Nahoru | #23
Susu550> brzdovka se nemůže vrátit zpátky do nádobky, jinak by se to nemohlo stát. Bránit tomu může poloha páčky, blbej rozměr nebo sestavení pístku pumpy, nějakej bordel v kanálku..

Kotouče NG

8.4.2020 v 22:21 | Nahoru | #24
...nebo starý hadice

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

8.4.2020 v 22:25 | Nahoru | #25
Problem je podle me v pumpe. Spatne otvira ten kanalek do nadobky s kapalinou. Nebo je nadobka moc plna resp ucpana dirka nad membranou. S kotoucema to nebude mit souvislost.

Jo a "chlopen" v hadice nejspis taky existuje

Naposledy editováno 08.04.2020 22:26:56

Kotouče NG

9.4.2020 v 15:31 | Nahoru | #26
Tohle mi delala zadni brzda na SV650S. Stacilo koupit nove gumicky do trmenu. Podle oka nebylo tem starym nic (dvakrat jsem to rozebiral do sroubku a cistil). Ale prestalo to.

(reakce na) Kotouče NG

9.4.2020 v 19:27 | Nahoru | #27
assassin> jakou dirku nad membranou myslíš? ta gumová membrána má mít dirku jako třeba víčka nádrže? Hadice jsou origo pancířky, jdou profouknout z obou stran a zvenku jsou v pohodě. Včera jsem to opět odvzdušňoval, žádný vzduch páčka jde až k hevtu, ale jen se jí dotknu tak brzdí. Ovšem když roztočí kolo,tak udělá tak 2 otočky a zastaví se. S deskama se nedá hnout. Na pumpě se nedá nic špatně poskládat. Pumpu jsem čistil jen vzduchem a čističem brzd. Asi jí znova rozeberu a protáhnu každou dírku drátkem jestli tam něco není.

1 reakcí na tento příspěvek Kotouče NG

10.4.2020 v 10:41 | Nahoru | #28
Tak asi hotovo. Tenhle bazmekt při montáži páčky (dvakrát !) nevlezl správně do stavítka páčky a byl tudíž o kousíček vystrčený no a pořád lehce tlačil na písek.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kotouče NG

10.4.2020 v 19:07 | Nahoru | #29
Susu550 píše: ... na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. ....

docent píše: Tvůj problém to asi neřeší, ale při tomto opotřebení by nebylo na škodu dát kotouče nové. Zvláště když už tam máš nové destičky. Není to zase taková investice a když už se v tom vrtáš....



Čo je toto zasa za blbosť? Pri moto-kotúčoch je bežné, že rozdiel v hrúbke medzi novým kotúčom a limitom opotrebovania je 0,5mm. To tie jeho nie sú ešte ani z polovice opotrebované tak prečo by ich mal už meniť?

Naposledy editováno 10.04.2020 19:08:41

(reakce na) Kotouče NG

10.4.2020 v 22:46 | Nahoru | #30

lecomondo píše: Susu550 píše: ... na mých jsem naměřil cca 3,8 mm. Min je 3,5 mm. Na kraji maj kolem 4 mm. ....

Čo je toto zasa za blbosť? Pri moto-kotúčoch je bežné, že rozdiel v hrúbke medzi novým kotúčom a limitom opotrebovania je 0,5mm. To tie jeho nie sú ešte ani z polovice opotrebované tak prečo by ich mal už meniť?


Třeba proto ze na limit se muže dostat v půlce sezóny nebo klidně i dřív ....to není úplně blbost, jsem měl kotouče při koupi 3,8 a po 5t km pod limitem a výměna ....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph street triple 675 R Triumph Street Triple R gsrx 27 25.3.2024 v 11:15 Koudy01
Street Triple Quickshifter problém Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R LeifCZ 9 13.12.2023 v 12:50 Cipeace
Koupě Triumph Street triple nebo jiné Triumph Street Triple, Triumph Street Triple R Josef142 6 4.8.2023 v 08:23 Josef142
Zavazadla Triumph Street Triple 765 Triumph Street Triple R Iantaris 4 8.6.2023 v 19:53 Roubi_R1
Vypnutí ABS u street triple 675 Rx ... Triumph Street Triple R pavelkawa 0 31.7.2022 v 18:48 pavelkawa


TOPlist