motozem_cervenec





Téma: Tři válce
6.4.2020 v 07:19
Ahoj kamarádi, předem mého dotazu bych se rád omluvil, že jsem dříve nepohledal. Včera jsem musel nezbytně mimo město. Sto kilometrů úplně v pohodě. Najednou jsem začal ztrácet otáčky (na volnoběh) a párkrát mi chcípla. Při startování jsem musel opravdu točit plyn, aby chytla. K tomu se přidalo (na vyřazený neutrál a nevymáčknutou spojku) divné poklepávání. Jako by ta mrcha jela jen na tři válce. Po čem mám jít? Svíčky, cívky? Je něco, na co to trpí? CBRko je z roku 2002, má najeto přes 60 tis. a je po servisu. Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek Tři válce

6.4.2020 v 07:35 | Nahoru | #1
Co znamená "po servisu"? Co se dělalo? Může to na to mít vliv? Dělal jsi to ty nebo servis?

Tři válce

6.4.2020 v 09:56 | Nahoru | #2
první bych zkusil určitě svíčku, i nová může být zmetek

(reakce na) Tři válce

6.4.2020 v 18:03 | Nahoru | #3
panTerek> To bych si nedovolil. Byla v servisu.

Tři válce

8.4.2020 v 15:03 | Nahoru | #4
Určitě bych tady v příspěvku zmínil, jaký rozsah servisních prací byl na motorce proveden. Někdy to může taky souviset s chybou. Na profilu vidím, že jsou kontrolovaný vůle na ventilech, filtry i měněný provozní kapaliny.
A následně bych zkontroloval tyto věci v tomto pořadí:
1. není v benzínu voda? to už jsem zažil a cukalo to jak prase, vůbec to nejelo. pak bych vypustil
2. palivová cesta - musí to volně téct, určitě tam bude hadička podtlaku otvírající benzínový kohout - není zpuchřelá, nenasává falešný vzduch? Další adept proč benzín neteče je ucpanej odvzdušňovák (nebo spíš zavzdušňovák) ve víčku nádrže. Benzín odteče a dělá se tam podtlak, který brání volnému odtoku benzínu. Samozřejmě pak i palivové čerpadlo může blbnout (pokud ho tam máš).
3. pak bych asi zkusil ty svíčky. Někdy odejde sama od sebe. Ve studeným stavu po startu ti teplota svodů ukáže, který válec nejede. Blbý je když se závada projeví jen někdy a svod už je zahřátej.
4. když nepomůže nic z uvedeného, pak už je to na důkladnější inspekci karburace (pokud tam jsou). Například na naší hondici byly naprosto nesmyslně nastavený volnoběžný směsi na karburátorech. Dále spadlá jehla karburátoru dokáže už od "vyššího volnoběhu" udělat taky pěknou neplechu.
Budeme předpokládat, že časování a rozvody jsou v pořádku a není přeskočenej řetěz o zub.
Všechno výše uvedené mě už na motorce během mé krátké kariéry motorkáře potkalo a každá závada dokázala pěkně člověku zatopit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
výběr sport tourer [1, 2] Honda VFR 800, Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ... PerNox 43 20.6.2020 v 14:26 PerNox
Synchronizacia CBR 600F4 Honda CBR 600F juri23 26 31.5.2020 v 17:48 DawwweX
kožená kombinéza Honda CBR 600F Kuna46 4 31.5.2020 v 14:40 Kuna46
Přední světlo Honda CBR 600 F4 Honda CBR 600F Švéd96 6 21.5.2020 v 08:14 Švéd96
montáž víka alternátoru Honda CBR 6... Honda CBR 600F knihomoll 4 13.5.2020 v 10:48 knihomoll


TOPlist