Téma: KMX125 S oilmasterem nebo BEZ oilmasteru
1.4.2020 v 20:12
Ahojte prosím vás, je lepší mit zapojeny oilmaster nebo odpojeny? Celou dobu jsem jezdil s odpojenym a raději jsem lil do nádrže, ale neustále se to přidírá.. Tak nevím co a jak, víte si rady? (přidírá se to na ojnici dole) +je možné že se mi rozbily přepážky mezi tyčinkami na ložisku ojnice ve spodní části? Předem děkuji za rozumné odpovědi.
Přepážkám se říká klec a tyčinkám jehly.
V jakém poměru mažeš?
Jestli už se to jednou na tom ložisku kouslo, budeš to muset stejně nechat opravit, přelisovat novou ojniční sadu. Z Otrokovic to máš dobře k Oulehlovi do Uničova. oulehla.cz
Naposledy editováno 01.04.2020 20:20:36
V jakém poměru mažeš?
Jestli už se to jednou na tom ložisku kouslo, budeš to muset stejně nechat opravit, přelisovat novou ojniční sadu. Z Otrokovic to máš dobře k Oulehlovi do Uničova. oulehla.cz
Naposledy editováno 01.04.2020 20:20:36
1 reakcí na tento příspěvek KMX125 S oilmasterem nebo BEZ oilmasteru
1:50 jsem mazal, nekdy i o něco víc a jo nejspíš to vypadá bledě no.. Ja mam problém se tam hlavně dostat (rozpůlit celý motor). Na videích jsem viděl, že tam lidi měli stahovák, uchytili to na 3 stranách a uprostřed začali šroubovat a motor se da se říct rozpůlil sám, ještě se mrknu na nějaké videa na netu.
Vklidu2T> Ještě záleží, čím jsi to mazal, ale 1:50 je málo, zvlášť, jestli to byl olej do oilmasteru. 1:33 beru jako slušný poměr, aby se to na silnici nepřidřelo. Oilmaster dává zhruba v poměru od 1:50 pro nízké zatížení a nižší otáčky, až po 1:20 při plném plynu.
1 reakcí na tento příspěvek KMX125 S oilmasterem nebo BEZ oilmasteru
Vklidu2T> jestli se ti jednou přidřelo ojniční ložisko, tak ti nic jinýho, než jeho výměna nezbejvá. Žádným zvyšováním poměru oleje to nezachráníš. A když už budeš to budeš mít rozhozený, tak doporučuju udělat i ložiska na klice.
Kohlstein> Ty poměry, co uvádíš, platí možná tak pro nějakou vylítanou čízu. Pro "moderní" dvoutakt je 1:50 do nádrže úplně v pohodě. V Cagivě C12 mi oilmaster mazal průměrně poměrem cca 1:75
Kohlstein> Ty poměry, co uvádíš, platí možná tak pro nějakou vylítanou čízu. Pro "moderní" dvoutakt je 1:50 do nádrže úplně v pohodě. V Cagivě C12 mi oilmaster mazal průměrně poměrem cca 1:75
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KMX125 S oilmasterem nebo BEZ oilmasteru
JohnnyS08> Každý svého štěstí strůjcem. Já jsem pro změnu potkal Cagivu, která původnímu majiteli na cestách do práce a zpět taky mazala takhle úsporně mnoho tisíc kilometrů. Pak to koupil kluk od nás a spojil se mu píst s válcem v prvním delším kopci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KMX125 S oilmasterem nebo BEZ oilmasteru
Kohlstein> asi to bude i záležet na kvalitě a stavu nikasilu popřípadě vložky, těžko říct, jinak jsem se chtěl zeptat, jestli neznáte odpověď na můj další dotaz ohledně půlení motoru, děkuji,
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
chybějící informace k pístu Vortex ... Kawasaki KMX 125 | Honzas1350 | 28 | 1.1.2024 v 11:20 Kohlstein |
Jak zajet nový píst . Kawasaki KMX 125 | Filtem | 7 | 7.10.2023 v 12:46 džondalegenda |
když zařadím motorka chcípne Kawasaki KMX 125 | džondalegenda | 4 | 5.10.2023 v 22:05 FatBoy105th. |
kmx 125 jiný karburátor Kawasaki KMX 125 | Filip116 | 4 | 2.10.2023 v 19:03 Filip116 |
Malá maximální rychlost [1, 2] Kawasaki KMX 125 | fifipiro | 32 | 1.3.2023 v 19:02 Filip116 |