Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...
Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.
Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.
Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.
2 reakcí na tento příspěvek EXC nové, nebo bazar
a 2t vs 4t - srovnaval jsem te410 se seriovym vyfukem a te300 (2t) a ten dvoutakt ma takhle na blizko takovej agresivni zvuk co taha za usi, ale byl slyset na mnohem mensi vzdalenost. U ostrych 4t byl hezky tichej Enduro akrap s tlumitkem, rekl bych ze byl min hlucnej nez serie.
ale uplne nejvic byl elektrickej freeride bohuzel ma jeste mouchy, jinak uz bych ho mel...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
Ti co skutečně umí projedou 99% terénu aniž by potřebovali dežet vytočenej motor
assassin píše: krokos> rekl bych ze ostra se seriovym vyfukem je slyset vic nez tupa - treba ty wr250x/r jsou fakt krasne tichoucky…
a 2t vs 4t - srovnaval jsem te410 se seriovym vyfukem a te300 (2t) a ten dvoutakt ma takhle na blizko takovej agresivni zvuk co taha za usi, ale byl slyset na mnohem mensi vzdalenost. U ostrych 4t byl hezky tichej Enduro akrap s tlumitkem, rekl bych ze byl min hlucnej nez serie.
ale uplne nejvic byl elektrickej freeride bohuzel ma jeste mouchy, jinak uz bych ho mel...
No hlučností jsem se právě taky ještě před výběrem zabýval a proto se přiklonil i k tomu 2T, který se míň nese. Opravdu nechci aby to řvalo a rušilo lidi 5km daleko..ani kdyby to bylo legal. Ale mám dojem, že tady není moc na výběr.. snad jen ten akrap, jak zmiňuješ, ale to bud stát zlatý prase e Freeride jsem zavrhnul taky velmi rychle, taky nejsem nejmensi...asi 187cm
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |