Z toho pohledu, že jsem enduro nováček, má smysl nová motorka ? Všude se tu píše, že vždycky radši novou a svým způsobem, je to i mnohem snadnější kup pro mně. Nejsem žádnej mechanik...
Ale očekávám, že moto bude padat. A to asi dost často. Sice budu spíš ten opatrnější jezdec a nebudou to snad nějaký šílený havárie, ale na moto to asi bude dost vidět a tudíž nevim, za kolik to půjde třeba pak střelit dál. To, že si můžu dovolit novou, za cca nyní inzerovaných 230tis je sice fajn, ale nerad bych ji třeba za rok dva prodával za půl, aby ji někdo vůbec chtěl, chápete kam mířím? Není z toho pohledu lepší šáhnout spíš po nečem už “zajetém” ? O moto se mile rád budu starat, jak jen to půjde, co se běžné údržby týče, ale do výměny pístu bych se hned na poprvé asi zbytečně nehrnul a nějaké horší úkony by musel asi už pořešit servis. Technicky si myslím, že bych na to měl, ale zkušenosti 0.
Jaký by byl váš postup v tomto případě ? Jak velký je ze zkušenosti případný cenový propad při prodeji nové ? Stojí provoz starší motorky opravdu tolik, že se to skoro vyrovná nákladům na provoz nové ? Dá se na tyhle motorky vyhandlovat nějaká bezkonkurenční cena, že se všichni hrnou do nových ?
Samozřejmě, že pocit nové (aktuální) motorky je super, to nechme stranou.
Plus taková podotázečka: Jak to děláte, že vám ty stroje nikdo “na cestách” neukradne? Vždyt´ to musí být snadný jak facka, když to nemá ani klíček. Vlastním pouze auto a vozík a dodávka by mi byla jinak k ničemu, navíc čorky se do těch starých pleček asi dostanou i ramínkem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) EXC nové, nebo bazar
krokoš píše: Johnny83> ako ti ten väz ooperovali? dávali ti tam ten štep z druhej nohy zo šľachy? Lebo ten väz po operácii má nosnosť po roku len asi 5%. Tak, že žiadna záťaž. Ono to vlastne zvŕtajú obe kosti, čiže stehennú aj holennú v prípravku a do tých dier navlečú štep zo šľachy z kolena zpredu čo ho odoperujú z druhej nohy. to sa hojí stráááášne dlho. Ono to funguje , ale nie na záťaž,( Plná záťaž po dvoch rokoch.) Mne sa na tie väzy vyprdeli,, lebo že už som bol starý. Jeden doktor čo operuje svetových futbalistov to chcel robiť, lebo ako hovoril takých prípadov ako môj je málo ( obidva väzy uthnuté) a chcel si potrénovať na mne, ale mal som to zaplatiť. teda, keď si si ten štep vytrhol tak budeš už bez toho predného väzu. On tam síce je , ale nefunkčný.
Sorry že to tu teď s tim ještě zamrdám mimo téma, štěp mi dali z holeně tý samý nohy, naštěstí se to za ty dva roky dostatečně zahojilo a šlo to použít znova, pak už prej jen zezadu z hamstringů, teď regenerace tak rok, údajně by to mělo bejt tak 80% když budu počas rehabilitace zodpovědnej, ale ten psychickej blok tam už stejně bude, ten by tam ostatně byl i po první operaci...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 4 | 18.3.2024 v 14:44 Stříbo |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |