globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Plachta na moto
28.3.2020 v 17:47
Zdar mám prosbu jakou plachtu pořídit na moto

28.3.2020 v 17:53 | Nahoru | #1
Mam tu co je aktualne v nabidce Lidlu a doporucuji. Tezka a festovni.

28.3.2020 v 20:54 | Nahoru | #2
Taky mám z Lidlu a je fajn.

28.3.2020 v 21:09 | Nahoru | #3
mam som tu z lidlu. moto 3 roky von. teraz mam garaz a plachta zakryvala miesacku na beton cez jesen a zimu. uz ma cosi za sebou, ale stale plni funkciu

28.3.2020 v 21:20 | Nahoru | #4
Borci dikes za info

29.3.2020 v 00:08 | Nahoru | #5
Také považuji za mínus, pokud je plachta sama o sobě ve složeném stavu dost velká.
Plus je, dle mého, když rychle uschne. A že je to ráno vždy mokré.
Lídl plachty také kupuju a většinu toho splňují a fungují. Poměr cena výkon je dobrá.
Mám z gumy do tepláků a koncovek ze šlí (šráků) udělaný popruh, kterým konce plachty pod motorkou stáhnu, aby mi to neuletělo při větru a funguje to.
Některé plachty mají ještě u předního kola oka pro protažení nějakého zámku (lakna/řetězu), tak pokud to někdo využije?
Nazdar.

30.3.2020 v 16:31 | Nahoru | #6
tisíckrat založené vlakno

30.3.2020 v 22:43 | Nahoru | #7
Díky za tip, ještě jsem jí v lidlu našel

Když už jsme v lidlu, měli tam i funkční triko vedle tý plachty, obecně mají celkem dobrý věci, má někdo zkušenost?

Naposledy editováno 31.03.2020 07:05:10

31.3.2020 v 01:28 | Nahoru | #8
Já mám plachtu RSA a je dobrá že se dá zespodu zacvaknout ať neuletí. (Nevím jestli to mají všechny)

31.3.2020 v 07:14 | Nahoru | #9

milonovo píše: Díky za tip, ještě jsem jí v lidlu našel

Lidl funkcni triko pouzivam a spokojenost.... pomer cena/vykon vynikajici
Mam jeste jedno za cca dvojnasobek odjinud a po pravde nepoznam rozdil

edit: Jinak plachtu pouzivam Moto plachta NOX Aquatex na obe motorky a taky dobry. (sponu vespod ma taky - i kdyz to by mely mit vsechny kvuli vetru )

Naposledy editováno 31.03.2020 07:20:30

31.3.2020 v 08:24 | Nahoru | #10

Sogeth píše: Lidl funkcni triko pouzivam a spokojenost.... pomer cena/vykon vynikajici
Mam jeste jedno za cca dvojnasobek odjinud a po pravde nepoznam rozdil

Nutno předem podotknout,že v Lídlu nakupuji také a nemám nic proti Lídlu,jejich značce a slevám. Funkční triko Crivit docela hrůza. Jak jsem se spotil,tak to kousalo jak sviňa. Triko letělo a vrátil jsem se k osvědčeným bavlněným tričkům (v létě s pořádnýma koláčama ). Jednu plachtu mám z Lidla a jednu co máš i ty. Musím říct,že ta z Lidlu je lepší!! Lídlovská placta je z lepšího materiálu,silnějšího. Ta plachta NOX je strašně tenká a taková lagricová. Špatně se s ní manipuluje,protože ten tenký materiál pořád plave ve vzduchu,když to nahazuji na motorku. Beru si ji někdy na cesty,protože tím že je tenčí,zabere o chlup méně místa a dá se víc zmáčknout.

31.3.2020 v 08:38 | Nahoru | #11

Krleš70 píše: Velikost by měla být adekvátní velikosti mašiny. Zbytečně velká plachta, zabírá místo při cestování. A že je to kus hebla.

Docela pomáhá s sebou na cesty plachtu nevozit Ušetříš si místo a odpadá každodenní ranní sušení. Stejně motorka jede celé den ve sračkách, ve vodě, v prachu, pere na ni slunko. Nějaké svit měsíčku nebo večerní deštík tomu fakt na tom výletu neublíží.

Já kupuju plachty z Bikerscrownu. Ty jejich nejlevnější. Jsou to vnitřní plachy, pod který motorky schovávám v garáži, aby se na ně neprášilo, když tam nějakou dobu stojí.

Naposledy editováno 31.03.2020 08:53:26

31.3.2020 v 09:21 | Nahoru | #12
Já právě taky používám bavlněný s koláčema
Trochu mám z toho plastovýho obavy, že to nebude příjemný... Proto se ptám

31.3.2020 v 10:57 | Nahoru | #13

milonovo píše: Já právě taky používám bavlněný s koláčema
Trochu mám z toho plastovýho obavy, že to nebude příjemný... Proto se ptám

Já už byl rozhodnutý,že dám 1500,-Kč za nějaký značkový funkční triko,ale když jsem to ohmatal a vyzkoušel,tak jsem se na to vyprdnul a zůstanu u bavlněnýho trika. Mě vadí,že je to takové umělé a taky že je to obtažený přes tělo. Což být musí,aby to plnilo funkci. Já mám trochu vanu a tu zrovna nemusím vystavovat v obtaženým triku

31.3.2020 v 12:01 | Nahoru | #14
Mě by snad ani nevadilo, že je to elastický, byť mám taky vanu to stejně prozradí kombinéza. Jen mám radši bavlnu co hodím do pračky. Teď jsem si tak vzpomněl, že jsem si když jsem byl v 4SR pro rukavice zkoušel kuklu, která byla z něčeho podobnýho a nakonec vzal obyč. bavlněnou, prostě mi to bylo nepříjemný... Tak asi nic.
Jinak plachta z bikerscrown ta za 300 nebo kolik jak někdo zmiňoval je fakt tak dovnitř. Venku na léto a nesmí moc foukat vítr, protože jí roztrhá.

8.4.2020 v 08:24 | Nahoru | #15
dafikk> Co se tyce "tenkosti" plachty od NOX mas pravdu - pri vetru je to celkem sranda :)
jinak co se tyce kousavosti funkcnich veci - to bude asi u kazdeho jinak. Jezdil jsem i v bavlnenych vecech ale kolace mne zacaly neskutecne stvat.... kdyz uz mam membranu v bunde a pod tim jsem stejne zpocenej kvuli triku, tak to tam ta blana byt vubec nemusi. Funkcni triko na druhou stranu "suche"

Asi to bude kazdy pes jina ves :)

8.4.2020 v 09:25 | Nahoru | #16
Sogeth> Dříve mě ty propocené koláče,které byly vidět obzvláště na tmavších tričkách,hrozně srali. Tak jsem chtěl nějaké funkční triko. Ceny za triko docela vysoké,tak jsme to načas uložil k ledu. Další léto opět koláče,tak jsem se kousl,že investuji do funkčního trika. Zkusil jsem jak kvalitní trika za ceny kolem 800-1500,-Kč,ale ta umělotina mě fakt neseděla. Pak jsem zkusil jedno triko z Lidlu. Taky hrůza. Vzal jsem si ho na vyjížďku na víkend a v Maďarsku jsem ho musel sundat,protože se mě obracel úplně žaludek jak mě to kousalo a bylo mě nepříjemný na tělo to PVC. Než jsem to sundal,tak jsem se nedokázal soustředit ani na jízdu. Od té doby jen bavlněné triko s koláčema a jsem v pohodě. Hodně pomohla nová bunda,která má dobré větrání a když se někde při cukání městem zpotím,tak za městem se to mokré triko chová jako chladící vesta. Naštěstí teda nijak extremě nesmrdím když se zpotím,takže mám 2 dny jedno triko a nelétají okolo mě masařky
Kamoš má docela výrazný pižmo a opět smrdí než přejde z koupelny do kuchyně
Ale je fakt,že propocený koláče na 50ti letým chlapovi s vanou a pleší,nejsou zrovna atributy,na kterých zálibně spočine oko dalších turistů

9.4.2020 v 08:04 | Nahoru | #17
dafikk> jak rikam kazdy pes jina ves :) mne ty solne mapy na tricku strasne sraly :D s materialem funkcnich veci osobne problem nemam, nicmene dokazu pochopit, ze to nemusi vyhovovat vsem. Nejdulezitejsi zcela urcite bude stara znama poucka, ze ridic se musi citit komfortne (v ramci moznosti - vetru desti holt uz neporoucime), takze bych to uzavrel s tim, at si kazdy jezdi v tom, co je mu pohodlne. Urcite neni dobry napad jezdit v materialu, ktery kouse, svedi a proste nevyhovuje jenom proto, ze ho vozi ostatni

Ted koukam, ze se to opet zvrhlo uplne nekam jinam :D puvodni dotaz byl na plachtu na moto :))))

720102> takze shrnuto podtrzeno: pokud chces kvalitni plachtu na moto, tak si kup funkcni triko, a nebo vlastne ne

Naposledy editováno 09.04.2020 08:04:43

9.4.2020 v 08:17 | Nahoru | #18
Sogeth> Také jsem chtěl říct že to krapet uhnulo. V plachtách jsou rozdíly,ovšem jako ve všem. Já třeba objednal 2 plachty z Aliexpresu v rozmezí asi půl roku (obě vnkovní) a jedna je úplně tenoučká jak pavučina a druhá o něco silnější. Plachta z Lídlu (stříbrno-černo-červená) je na ven z festovního materiálu oproti těm dvoum.
Ale pořád platí,že jestli chceš mít dobrou plachtu,musíš jezdit v tričku

Naposledy editováno 09.04.2020 08:18:18

9.4.2020 v 08:24 | Nahoru | #19
Používám obyčejnou obdélníkovou plachtu...sice není tak krásně členěná, jako přímo na moto, ale zase se dá použít na zakrytí moto i mě/stanu

Naposledy editováno 09.04.2020 08:25:46
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič na BMW co nestojí 15 000kč BMW F 650 GS RAMIR 28 10.4.2024 v 11:09 ja1
Vymena sedla BMW F 650 GS 720102 9 3.4.2024 v 06:51 Gahan37
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... tigerhareram 10 3.3.2024 v 13:33 karavanista
Expedice za Drákulou [1, 2] BMW F 650 GS BMW 1150 GS BMW 1150 GS sakal01 35 30.1.2024 v 07:23 Radek2107
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... RockStar1666 20 12.1.2024 v 11:08 docent