bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MT10 zkušenosti
Ahoj, chci si pořídít MT10 r.v. 2016,2017, do teď jsem měl MT09. Chci se zeptat, jak jsou na tom motory a spolehlivost. Prošel jsem několik fór a pár jich tam zaklepalo. Řada lidí mě zrazuje a doporučuje Speeda. Bohužel, Speed se mi nelíbí nebo ještě Bmw S1000r. Měl jsem obě motorky půjčené a přišlo mi, že na BMW je daleko horši pocit větru než MT10. A MT mi sedlo více...

Děkuji za názory.

Naposledy editováno 27.03.2020 23:06:28

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2020 v 02:38 | Nahoru | #1
Ahoj. Dobrý výběr
Řešil jsem to samé. MT 10 se mi zalíbilo a chtěl jsem ho. Pročetl jsem ty samé recenze. Obeslal zastoupení Yamahy v ČR a zjistil že se řešil oficiálně jeden případ v záruce a dva mimo. Šlo o šedivý dovoz. Všeobecně se dá říci že jde o desetinu procenta co se poškození motoru týká. Hodně záleží na tom jak je motorka zajetá. Prvních tisíc km je do šesti tisíc otáček a to opravdu není bůh ví jaká zábava. Když na to někdo prdí, může se stát cokoliv. Zcela výjimečně se to může stát i když to je zajetý jak má. Ale to se může stát i u Hondy, Kawy, bawa apod. Pokud půjdeš do ojetý, koukej spíš po kouskách s prvním majitelem, který si to sám zajížděl. Ne dovoz s x majiteli.... Být tebou koukám spíš rok 2017 a výš. První se nedělali s QS, ten přišel až potom. Co se ochrany větru týká, ten malý štítek funguje skvěle do rychlosti okolo 150 km/hod. Sedíš příjemně vzpřímený, něco jako na Tuonu V4 RR, můžeš jet na pohodu a nebo jako magor..... Ten motor je úžasnej. Má křížový hřídel, což způsobuje že má projev a charakter motoru jako V4 a skutečně se tak i chová. Pak taky záleží jestli si chceš nechat motorku dýl nebo jí mít třeba jednu sezónu a pustit jí dál. Např. já si jí chci nechat dýl a tak jsem šel radši do nový. Mám "jistotu", vím co s ní je apod. MT sedne myslím hodně lidem. Je fakt povedená. O BMW S 1000R jsem chvilku uvažoval taky, ale tam mě odradil klasickej čtyřválec.... Točit, točit a točit... Jede asi pěkně, ale známej z toho byl docela zklamanej. Pořád ho to nutilo jezdit rychle... Koupil taky MT 10 ve výbavě SP a nemůže si to vynachválit. SP má semiaktivni podvozek, TFT displej a Ohlinsi. Já se nakonec rozhodl, že to nepotřebuju a zůstal u obyč. verze. Která má mimochodem stejnou možnost nastavení, akorát to neděláš přes displej, ale klíčem a imbusem. Tlumiče jsou od KYB takže taky dobrý.
Za mě ti můžu MT doporučit, skvělá volba
S Triumphem zkušenosti nemám, ale mě se ani nějak nelíbí. Pojede to asi pěkně, to jo, no ale..... nevím no. Je to na tobě Jinak pokud chceš ještě něco vědět k MT, napiš. Pokud to bude v mých možnostech, poradím

(reakce na) MT10 zkušenosti

28.3.2020 v 06:41 | Nahoru | #2

miki83 píše: Ahoj...


Ahoj miki83, moc děkuji za odpověď. O nové motorce jsem přemýšlel,ale neplánuji si motorku nechat dlouho, tak se mi to nevyplatí, protože na prodeji bych prodělal kalhoty . Přemýšlel jsem také o klasické verzi, protože SP je pro mě zbytečnost. S BMW máš pravdu, proti MT byl průběh motoru trošku zklamání. Na MT09 jsem také dával štítek a do 150 v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

28.3.2020 v 07:42 | Nahoru | #3
No stačí úplně ten štítek co tam je z výroby. Naopak ten větší říkají že paradoxně má horší vlastnosti než ten malý co tam je. Pokud jí chceš během dvou let prodat, tak to se ti opravdu nová vevyplati. Mám pro tebe tip. Koukni na tuhle...
https://www.motorkar...dstupne-1454940.html
Ta má prvního majitele, perfektní kluk, uprimnej motorku jsem viděl, nemá chybu. Je to v plný palbě. Sám si to zajížděl.
Pak taky tahle...
https://www.motorkar...a-mt-10-1533242.html
To je prakticky nová mašina. Není teda ČR, ale prodejci se dá věřit.
Obě jsem chtěl. Tu první SP, jsem už málem vzal, ale pak se rozhodl pro funglovku...
Obě jsou v top stavu

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2020 v 17:34 | Nahoru | #4
nekupuj to, jsou to krapy. Kuka to na ojnicnim lozisku, spojka je krupava a uz z vyroby je to tak chudy, ze se podpaluji ventily. Nehlede na další euro restrikce zakotvene v ECU
tak a ted trochu seriozneji. No kuka to. R1 kuka logicky vic. Zajeti na to nemá vliv, jednomu Slovakovi to odeslo ve velice nizkych km, prakticky po zajeti. Kanaly v klice nepousteji dostatecny tlak, lozisko se hreje, hreje, az se jednou zadre a ve vetsine pripadu to konci destrukci bloku. Proto taky k zadreni doslo vesmes při delší ustalene jizde, třeba na dalnici. Jako pricina se uvadi chyba při vyrobe (obrabeni kliky). Tady at si každý udela svůj názor sam, nakolik jde o konstrukcni vadu. Muzu ještě prilozit pod kotel tim, ze Yamaha nevyrabi tyhle motory navíc. Tzn, v zaruce ti smontuji novy z dilu. Z velke casti se tahle parada odehraje po 20k, takze po zaruce.
Je neodiskutovatelna pravda, ze většina motoru fici hromady kilaku bez problemu a to i v okruhovem rezimu, ale tahle konkretni zavada tu proste je.

4valcovy crossplane motor je naprosty klenot, unikát, který nedela nikdo jiny,a je na kazdem, zda je schopny akceptovat toto riziko. Potom si snad dokáže užít zřejmě nejširší univerzalnost mezi nahaci. Samozrejme az po zkousnuti designu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

Skvělá odpověď, děkuji! 28.3.2020 v 19:48 | Nahoru | #5
Gonzo> Jo, kuká to a kukací téma tu bylo nedávno. Crossplane nebrat.
https://www.motorkar...mp;pgr=3#goto9910353

Naposledy editováno 28.03.2020 19:49:24

MT10 zkušenosti

28.3.2020 v 20:19 | Nahoru | #6
Právě, venku na fórech jsem četl, že je ta závada neopravitelná ( finančně se nevyplatí) a v 99% procentech případů se motorka prodá na ND. Většina bazarovek je s nájezdem okolo 15-20.000 km a proto se bojím, abych nevyhodil cca 300k a za chvílí neřešil, co s tím dále.....

Naposledy editováno 28.03.2020 21:05:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

29.3.2020 v 09:44 | Nahoru | #7
Kohlstein> to je jeden z těch případů o kterých jsem říkal. Rozhodně nejde o pravidelnou závadu. Je to desetina procenta.... Nemusíš se bát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

29.3.2020 v 10:21 | Nahoru | #8
miki83> pokud jen v Česku řešili tři případy, to by tu muselo jezdit 3000 MT-10 a R1, aby to byla desetina procenta...

(reakce na) MT10 zkušenosti

29.3.2020 v 10:30 | Nahoru | #9
JohnnyS08> desetinu jsem myslel všechno v ČR jeden ofiko a ten co je tu zmíněný je z šedého dovozu....

MT10 zkušenosti

30.3.2020 v 12:01 | Nahoru | #10
Na dalsi nazor se zkus zeptat partaka Michallla.

Na MT10 lita velke trasy (Albanie atp.) a zadny problem.

2 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

30.3.2020 v 12:47 | Nahoru | #11
Poruchovost MT10 je jen tady na fóru, nikde ofiko nic co by se sralo....je to pár případů z x tisích a pak z toho tady dělají vlastnost :D jediný co na na tom na hovno je, že od výrobce máš předepsaný servisní intervaly, které stojí za hovno....to tak má bohužel dnes skoro každá motorka KTM 15tis a pak děláš olej...pičovina, pokud chceš aby Ti MT10 přežila určitě Ti doporučím dělat oleje častěji než je ofiko uvedeno, nic tím nezkurvíš a motoru to udělá leda dobře. Takže se ničeho neboj a klidně kup MT10 :)
Já jsem taky na ni koukal, měl jsem před tím FZ1 s udělaným motorem a moc bych si krom možná ergonomie nepomohl...tak jsem sehnat DUKA a pecka :D
BMW jsem okukoval, ale je to prostě 4V inline a já chtěl něco jiného, ale věřím že to jede fakt parádně + nejlepší podovozek mezi nakedama krom RSV.

(reakce na) MT10 zkušenosti

30.3.2020 v 13:20 | Nahoru | #12
Sonicek> Mimo tema, ale jen vsuvka k tem olejum. Pro S1000RR se doporucuje vymena oleje po 3tis km (dodrzuju), kdyz chces, aby ti motor v klidisu vydrzel a to se nebavim o okruhovce.

(reakce na) MT10 zkušenosti

30.3.2020 v 16:33 | Nahoru | #13

Sonicek píše: Poruchovost MT10 je jen tady na fóru, nikde ofiko nic co by se sralo....je to pár případů z x tisích a pak z toho tady dělají vlastnost :D



přesně, to tady říkám furt

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

31.3.2020 v 09:36 | Nahoru | #14
Děkuji všem za rady, nakonec to risknu a bude MT a uvidíme. Já měním olej a filtry vždy po 5000 km.

Naposledy editováno 31.03.2020 09:37:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

31.3.2020 v 17:35 | Nahoru | #15
slejir>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

31.3.2020 v 17:46 | Nahoru | #16

miki83 píše: slejir>


Díky a nakonec to bude funglovka .

(reakce na) MT10 zkušenosti

31.3.2020 v 18:13 | Nahoru | #17
slejir> tak se pochlub

1 reakcí na tento příspěvek MT10 zkušenosti

31.3.2020 v 20:39 | Nahoru | #18
Zatím se není čím chlubit. Motorka je v Německu, takže to bude chvilku trvat....

(reakce na) MT10 zkušenosti

1.5.2020 v 01:01 | Nahoru | #19
slejir> uz mas asinu doma?

MT10 zkušenosti

3.7.2020 v 12:58 | Nahoru | #20
Koupil jsem novou desítku loni v dubnu a teď na ní mám 22000km. Měl jsem na ní za tu dobu patery gumy, vyměnil jsem v 20000km řetězovku, a měl jsem s ní přesně 0 problémů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

27.3.2021 v 21:59 | Nahoru | #21
miki83> zdravím mám mt10 sp potreboval bi som poradiť koľko mám predpružit zadnú stranu pre dvoch ja mám 90kg manželka 60 a aby to bolo dobré ajked pôjdem sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MT10 zkušenosti

28.3.2021 v 09:47 | Nahoru | #22
pichliac26> U sp to jde přehazovat na displeji, má semiaktivni podvozek. Tak musíš zkusit

(reakce na) MT10 zkušenosti

28.3.2021 v 21:12 | Nahoru | #23
miki83> pozdravujem keď bolo mi povedané že malbisom pritvrdiť aj strunu ale aj tak ti ďakujem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
[pomoc] Yamaha MT10SP - úprava Yamaha MT-10 Veverkaris 29 15.6.2023 v 16:41 Maxipes_Fík
Yamaha MT - 10 2021 Deflektory vzdu... Yamaha MT-10 MiraKobe 0 10.1.2023 v 11:49 MiraKobe
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... djpajovka 11 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo
Bouraná MT 10 [1, 2] Yamaha MT-10 Kryšoun 52 26.10.2021 v 21:35 Ozzy_


TOPlist