Téma: Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
25.3.2020 v 11:05
Zdar lidi, potřebuju nakopnout správným směrem
. Kupuju první moto na každodenní dojíždění práce. Celkem 60Km denně tam i zpět (40 okresky, 20 centrum Prahy) plus výlety o víkendu. Rozhoduju se mezi Leoncinem Trail a Guzzi V7 Stone. Kdybych neviděl letos na motosalonu Guzzinu, tak mám rozhodnuto. Na obou jsem jel. Leoncino mi okamžitě sedlo, hravý, pěkný zvuk, pěkně se nechá vytáčet a výkonově mi bohatě postačuje. Pak ale ta Guzzina . Zkušební jízda byla na fungl nový nezajetý moto, byl jsem první kdo s tím jel, takže zkušební jízda byla spíš se staženým zadkem a rozhodně jsem si ji neužil tak jako Leoncino. Guzina je taková kochací vybrující lokomotiva, ale nějak jí nemůžu vyhnat z hlavy
. Tak si říkám, jestli koupit Leoncino, který mi ihned sedlo, ale jak dlouho mi to nadšení vydrží? Nebo jít do Guzziny?
Díky za názory


Díky za názory
1 reakcí na tento příspěvek Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Leoncino trail celkom pochvalil borec z jednoustopu. Za tie peniaze to vyzera fakt pekne. No a 30 tisic rozdiel v prospech Leoncina bude asi dost argument u moto do 200 000kc. Na primarne jazdenie do prace by som sa asi ja osobne rozhodol pre ten Trail. Vykonovo su si dost podobne, ta Guzzina je paradoxne o dost tazsia. Co sa divim, pretoze vsetky Benneli mi pripadali hrozne tazke v rukach
Komorerth> Výkonově, co se týká kW možná jo. Ale objem nenahradíš a na projevu motoru poznáš každé Nm. V těchto parametrech je Guzzi někde jinde.
Tím nehlasuju pro V7. Chtělo by pořádně projet obě motorky a vybrat si podle pocitu. Takže bych si půjčil ještě jednou tu V7 a projel ji tak jako to Leoncino. A pak si vybral.
Naposledy editováno 25.03.2020 11:40:01
Tím nehlasuju pro V7. Chtělo by pořádně projet obě motorky a vybrat si podle pocitu. Takže bych si půjčil ještě jednou tu V7 a projel ji tak jako to Leoncino. A pak si vybral.
Naposledy editováno 25.03.2020 11:40:01
No rozumem mě to taky spíš táhne k Leoncinu. Ale na tý Guzzi to byl takovej intenzivnější zážitek
, víc to brblá, v určitejch otáčkách to vybruje, pří přeřazení se to tak zvláštně zvlní, na špatný silnici je zadek dost tvrdej a kope.... a to budu při každodenním používání buď milovat nebo mě to bude neškutečně srát
A to je to co potřebuju nějak rozlousknout



1 reakcí na tento příspěvek Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
řekl bych že guzina nebude na každodení dojíždění do prace a zvlašt přes ucpanou prahu

Původ u těhle dvou mám vyřešenej. Seru na něj
Spíš mi šlo to, jestli koupit Leoncino, který mi sedí a bavilo mě (ale jak dlouho), nebo koupit Guzzinu s větším obsahem, větším "faktorem různejch vjemů", ale zase ta dennodenní použitelnost v Praze...


je to traktor , jednička je malo a dvojka už moc , takže do ucpanýho města ne . Nejsou to moje slova , někde v nějaké diskuzi to zaznělo , ale utkvělo mi to v paměti , protože mam bulldoga a je to stejný , a taky hmotnost že je to při tom poskakovaní dost znat
Na obou si jel, proč chceš rady od někoho, kdo tu zkušenost nemá ? Benelli má kolega v práci a to TRK 500, nebo pětsetněco 502? Na první pohled jsem tipoval, že to je litr. Jezdí poměrně dost a zatím jsem ho neslyšel nadávat.
Pokud Tě baví, není důvod, proč by měla přestat. Jako víc by mohla jet každá, ale větší rychlost není nutně větší zábava.
Pokud Tě baví, není důvod, proč by měla přestat. Jako víc by mohla jet každá, ale větší rychlost není nutně větší zábava.
Měl jsem V7 a fun factor obrovskej. Troufám si říct, že v kategorii do 35kW (i když nová V7 má asi už malinko víc) budeš mít problém sehnat zábavnější motorku, Do města je to takový na štíru. Není úplně neohrabaná, ale proplítat se zácpou není žádná slast na ní.
Leoncino jsem nejel, tak porovnání úplně nemám.
Leoncino jsem nejel, tak porovnání úplně nemám.
1 reakcí na tento příspěvek Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Nechceš vložit anketu?

1 reakcí na tento příspěvek Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Leoncino jsem nejel, tak jen pár postřehů k tomu, co tu zaznělo. Tvrdost Guzziny dělají především Pirelli Sport Demon. Po výměně jsem koukal, jak motorka začala žehlit nerovnosti, kde dříve skákala a kopala jako koza.
S největší pravděpodobností si ji necháš, i když si pořídíš nějakou druhou. Prostě ten nenucený uvolněný jízdní styl (kochačka s možností přitvrdit muziku, podpořená zvukem, správným vibrátem a jednoduchou samodoma údržbou + KARDAN tě pojme...).
S největší pravděpodobností si ji necháš, i když si pořídíš nějakou druhou. Prostě ten nenucený uvolněný jízdní styl (kochačka s možností přitvrdit muziku, podpořená zvukem, správným vibrátem a jednoduchou samodoma údržbou + KARDAN tě pojme...).
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Koudy01> ..jako ze mu odhlasujeme motorku, kterou si pak pujde koupit?
..jako delnika na dojizdeni do prace bych vzal Benelli ... ... na paradu ale zase spis Guzzinu.....
Naposledy editováno 26.03.2020 09:49:27

Naposledy editováno 26.03.2020 09:49:27
Díky pánové, ještě jednou tu Guzzinu pořádně projedu a uvidím jak nám to spolu půjde napodruhé a pak se rozhodnu. Kdybych ji měl jenom na víkendový vyjížďky, tak ji vezmu hned, ale šlo mi spíš i o jaký to bude ve městě. Ta Benelka mi přišla do města taková obratnější a i živější a lip filtrovala třeba kostky. No Rozhodnu se až po další projížďce.
Jinak tyhle dvě už jsou finalisti. Od podzimu neřeším nic jinýho
a těšil jsem se na jaro. Tak teď už snad doufám výběr rozšiřovat nebudu. Začal jsem u CB500X přes MT07, RE Himalayan, RE Inteceptor, málem jsem koupil starou Hondu Transalp 650... takže tak.
- rousini za ten postřeh s těma gumama, to je dobrý vědět.
Jinak tyhle dvě už jsou finalisti. Od podzimu neřeším nic jinýho

- rousini za ten postřeh s těma gumama, to je dobrý vědět.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Bubak-z-Nemecka> přesně takhle to teď mám.... takže mam koupit obě?


Na V7 jsem jel několikrát, a musím říct, že je to jako kolo, po přesednutí ze Stelvia. Takže proplétání ve městě bych se nebál
Ale to je jen pocit po přesednutí z velký na malou.
Edit: Navíc Guzzi bude určitě hodnotněji zpracovaná a je to motorka s tradicí, což si taky někdo cení. Taky někdo psal kardan, na to si člověk rychle zvykne. Žádné mazání a šponování řetězu.
Naposledy editováno 26.03.2020 10:30:45

Edit: Navíc Guzzi bude určitě hodnotněji zpracovaná a je to motorka s tradicí, což si taky někdo cení. Taky někdo psal kardan, na to si člověk rychle zvykne. Žádné mazání a šponování řetězu.
Naposledy editováno 26.03.2020 10:30:45
1 reakcí na tento příspěvek Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
Mám tu Guzzi a jezdím s ní do práce. Sem-tam. Není to problém, i po starý, a nakonec i po té dálnici se to chvíli dá. Kdybych jezdil jenom po Praze, koupím skůtr Kymco 400, variátor je do města lepší. Ale ta "Koza" to je nemoc... Jinak ano, zadní pružiny jsou dost tuhé, i na mých 100kg. Sport Demony jsem měl i na Kawě 500 a ta byla houpavější, paradox, co? Na Koze mi ta hmotnost nepřijde, plně natankovaná pod 200kg má, není to supersport. Ale já sesedal z Baworáka 1100. Spojka a poměrně dlouhé převody a přeskoky dole nejsou opravdu tak ideální na popojíždění v kolonách, ale okresky to je vončo. Na postávání v kolonách si tu motku ale nechceš pořizovat, viď? Motor je na těch 35kW celkem tahavý, byť i přes nízký litrový výkon se rád nechává točit, dole spí. Podvozek je takový maskovaný sportovec. Rozpočtový, ale nemá problém, když se splaší v jezdci hormony. Čekal jsem ho měkčí než je. Ve spojení s těma Sport Demonama se dá docela blbnout a furt to drží. Motorka není moc velká, napohled čouhají výfuky, ale když si člověk uvědomí kde má nohy a ruce, do města - kromě popojíždění v kolonách - super mašinka. A i ty sériové laufy tak pěkně brblaj...
Ano, a ten kardan, čistá práce! Motor čouhá do stran, základní servis s kávičkou v ruce doma. Benelka bude určitě hravější, ale V7 je univerzál, když budeš chtít dále než jenom do práce je větší objem a točivý moment níže výhodou.
MarioV2> Díky. Na ježdění čistě po Praze bych si jí určitě nekupoval, bydlím v Jílovém a jezdím na Letnou a o víkendu mě do Prahy nikdo nedostane. Kardan u V7 je další velký + , když vím jak se starám o řetěz na mým kole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benelli Leoncino 500 trail vs Moto Guzzi V7
wazan> Zvaž ještě V9 od Guzzi. Cena není zas o tolik vyšší, výkon téměř stejný, ale větší motor. Občas na ní jedu do Prahy do práce a jde to, ale mimo město na tom je víc zábavy. Ale jak někdo tady psal skůtr je skůtr. Variator je po Praze strašně návykovej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motorka na dojíždění do práce i výl... [1, 2, 3, 4] Suzuki SV 650, Kawasaki Versys 650, Yamaha MT-07, Be... | jincom | 107 | Včera v 22:31 Sylver |
Moto Guzzi Centenario modely Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V9 Bobber, Moto Guzz... | geloš | 20 | 23.1.2021 v 11:14 Metal_Heart |
moto guzzi-hlavní stojan Moto Guzzi V7 Stone | kerby | 0 | 7.12.2020 v 20:36 kerby |
Honda H'Ness CB350 Kawasaki W 800, Royal Enfield Interceptor, Moto Guzz... | Geodet | 18 | 31.10.2020 v 06:30 SuperSic58 |
Zkrácený zadek na Moto guzzi V7 Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Café, Moto Guzz... | matesxxx | 0 | 26.2.2020 v 11:00 chibi88 |