Téma: Budíky originální za digitální
25.3.2020 v 10:07
Ahoj mám problém a potřeboval bych poradit- zapojení
Chci předělat origo budíky na digitální.
Mám verzi replica koso koso FX2N
MOJE VERZE SS182
Dráty co jsou na budikach na digitálních vím vše co kam patří.
Některý jsou plus +
Některý přes zem -
Problém je v motorce.
Fzr 600r 1994
Třeba příklad - neutrál na origo budikach funguje jak má
Z čidla jde drát minus - je k němu plusovy drát aby mohla svítí kontrolka
Jak když dám na digitální budíky drát čidla neutrálů tak mě to nic neukazuje.
Nemáte někdo plánek jak to nainstalovat ??
Na motorce je ještě ke každému cidou-kotrolce +drát a já potřebuju u více jen -drat
Chci předělat origo budíky na digitální.
Mám verzi replica koso koso FX2N
MOJE VERZE SS182
Dráty co jsou na budikach na digitálních vím vše co kam patří.
Některý jsou plus +
Některý přes zem -
Problém je v motorce.
Fzr 600r 1994
Třeba příklad - neutrál na origo budikach funguje jak má
Z čidla jde drát minus - je k němu plusovy drát aby mohla svítí kontrolka
Jak když dám na digitální budíky drát čidla neutrálů tak mě to nic neukazuje.
Nemáte někdo plánek jak to nainstalovat ??
Na motorce je ještě ke každému cidou-kotrolce +drát a já potřebuju u více jen -drat
posli sem obrazek elektro zapojeni tvoji motorky (jsem linej to hledat )
zapojoval jsem si tento tachometr na stary SV650, tak bych ti mohl poradit
..nefunkcni neutral jsem resil taky :)
..stejne tak ti nejspis nepujde otackomer (taky vyreseno )
zapojoval jsem si tento tachometr na stary SV650, tak bych ti mohl poradit
..nefunkcni neutral jsem resil taky :)
..stejne tak ti nejspis nepujde otackomer (taky vyreseno )
1 reakcí na tento příspěvek Budíky originální za digitální
Taaakze...
Neutral si vem z kabelu viz obrazek (cervenej kabel..origio si to bere z toho svetle modryho)
Budes muset natahnout novej drat pres celou motorku. U SV650 to bylo do krabicky, kde je hlavni rele (najdes to u nekde pobliz pojistek).
Krabicku rozpoj a vyzkousej kterej kontakt to je (mej tam neutral a az se ti rozsviti na budiku zelena a zhasne kdyz zaradis, tak ho mas)
Pro otacky si musi sahnout pro kabel od snimace polohy klikove hridele, ktery vede od alternatoru do ridici jednotky.
Z alternatoru by melo jit 5 dratu. 3 jsou faze od civek, ty te nezajimaji. Pak tam jsou dalsi dva a ty te naopak zajimaji. Zase budes muset vest extra kabel. Nejjspis ti totiz otackomer nebude fungovat, pac origo je krmenej primo z ridici jednotky (z toho samyho zdroje, ale signal je upravenej)
Na trase tech dvou dratu nejspis najdes konektor, ale kdyz ho rozpojis, tak nenastartujes (nebude to hazet jiskru). Budes potrebovat spendlik, kterym drat napichnes a zkusis. Jeden z nich bude fungovat. Otackomer se bude hybat, ale nejspis bude ukazovat nesmysl. Musi se to nastavit pak v servisnim menu tachometru.
Dej si jeste pozor na rychlomer. Jestli ti to bere z predniho kola, tak se podivej kolika voltama je ten snimac ted krmenej (najdes v manualu). U SV byl krmenej 5V, ale tachometr ocekava 12V.
Zatim zkus ten neutral a otacky a kdyztak se ozvi
Naposledy editováno 25.03.2020 19:48:19
Neutral si vem z kabelu viz obrazek (cervenej kabel..origio si to bere z toho svetle modryho)
Budes muset natahnout novej drat pres celou motorku. U SV650 to bylo do krabicky, kde je hlavni rele (najdes to u nekde pobliz pojistek).
Krabicku rozpoj a vyzkousej kterej kontakt to je (mej tam neutral a az se ti rozsviti na budiku zelena a zhasne kdyz zaradis, tak ho mas)
Pro otacky si musi sahnout pro kabel od snimace polohy klikove hridele, ktery vede od alternatoru do ridici jednotky.
Z alternatoru by melo jit 5 dratu. 3 jsou faze od civek, ty te nezajimaji. Pak tam jsou dalsi dva a ty te naopak zajimaji. Zase budes muset vest extra kabel. Nejjspis ti totiz otackomer nebude fungovat, pac origo je krmenej primo z ridici jednotky (z toho samyho zdroje, ale signal je upravenej)
Na trase tech dvou dratu nejspis najdes konektor, ale kdyz ho rozpojis, tak nenastartujes (nebude to hazet jiskru). Budes potrebovat spendlik, kterym drat napichnes a zkusis. Jeden z nich bude fungovat. Otackomer se bude hybat, ale nejspis bude ukazovat nesmysl. Musi se to nastavit pak v servisnim menu tachometru.
Dej si jeste pozor na rychlomer. Jestli ti to bere z predniho kola, tak se podivej kolika voltama je ten snimac ted krmenej (najdes v manualu). U SV byl krmenej 5V, ale tachometr ocekava 12V.
Zatim zkus ten neutral a otacky a kdyztak se ozvi
Naposledy editováno 25.03.2020 19:48:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budíky originální za digitální
Jarrinn> Ahoj
Tak se vše natáhlo Jak jsi popsal.
Neutrál i otáčky od kliky. Jak jsi popsal postup špendlíkem tak se zkoušelo a podařilo.
Neutrál jede jak má a jede i otáčkoměr (zatím jsem motorku neprojel,jen na volnoběh atd)
Rychloměr jsem měl přes lanko hnací to jsem dal pryč a musím dodělat na držák na senzor přes magnet co bude na kotouči..
Zatím vše co jsi popsal tak je pozitivní a tím ti moc chci poděkovat,tvé rady pomohly.
Nevíš jen na tu rychlost jak 5o mám nastavit v tom menu?? Senzor? Kolo otáčky? Do toho menu se dostanu i nastavovat to jde jen nevím co tam má být přesně
Tak se vše natáhlo Jak jsi popsal.
Neutrál i otáčky od kliky. Jak jsi popsal postup špendlíkem tak se zkoušelo a podařilo.
Neutrál jede jak má a jede i otáčkoměr (zatím jsem motorku neprojel,jen na volnoběh atd)
Rychloměr jsem měl přes lanko hnací to jsem dal pryč a musím dodělat na držák na senzor přes magnet co bude na kotouči..
Zatím vše co jsi popsal tak je pozitivní a tím ti moc chci poděkovat,tvé rady pomohly.
Nevíš jen na tu rychlost jak 5o mám nastavit v tom menu?? Senzor? Kolo otáčky? Do toho menu se dostanu i nastavovat to jde jen nevím co tam má být přesně
Ride1> nastavuje se tam kolik pulsu (kolik magnetu) to da za jednu otocku kola a obvod kola v milimetrech.
Doladoval jsem to tak, ze jsem jel konstatni rychlosti a pak to srovnal s tim co ukazovala GPS. Pomoci trojclenky doladis obvod.
U otacek se nastavuje jestli je to 2v, 3v nebo 4v, 2takt, 4takt (ale je to takovy cely zmateny)..proste zkus vsechny kombinace a jedna z nich to bude :)
Doladoval jsem to tak, ze jsem jel konstatni rychlosti a pak to srovnal s tim co ukazovala GPS. Pomoci trojclenky doladis obvod.
U otacek se nastavuje jestli je to 2v, 3v nebo 4v, 2takt, 4takt (ale je to takovy cely zmateny)..proste zkus vsechny kombinace a jedna z nich to bude :)
1 reakcí na tento příspěvek Budíky originální za digitální
Ride1> pokud si dobre pamatuju, tak se tim nastavuje palivomer. Ten se mi rozchodit nepovedlo. Po hledani informac ruzne na zahranicnich forechi my vyslo, ze palivover uz SV ma uplne jinou logiku, nez s jakou ten tachometr pocita (uz si to moc nevybavuju). Vyresil jsem to nulovanim "Tripu" po kazdym natankovani a vedel jsem kolik na nadrz ujedu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Manuál FZR 600 R 1994-1995 Yamaha FZR 600 | Ostravak1111 | 4 | 16.2.2022 v 18:06 Ostravak1111 |
Broušení brzdových kotoučů Yamaha FZR 600 | Tikov | 15 | 3.5.2021 v 07:13 SvakoDc |
Fzr 600 na 25kw Yamaha FZR 600 | reNqy | 9 | 14.4.2020 v 19:25 klov |
Nestartuje:proč? Yamaha FZR 600 | SEZAK | 16 | 21.3.2020 v 17:46 zdenysrx6 |
Kartcross /// CBR600RR [1, 2] Yamaha FZR 600, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6,... | Klouczech | 39 | 1.7.2019 v 10:19 Herman17 |