globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Neoprávněný Malus u pojištovny
 
23.3.2020 v 18:11
Nazdar Chlapi, Končí mi pojištění a tak jsem řešil přechod k jiné pojištovně, ptž Allianzka po mě chce majland, Pojištovak mi řekl že jednim z důvodů proč je to pojištění tak drahý je žemám údajně malus z nehody 1.4 2018. Ta nehoda se sice stala, ale ja nebyl viník. Má někdo z vás zkušenosti s tím jak to řešit? Česká Kancelář Polozmrdů mi potvrdila že u nich vedenej malus mám, ale že oni s tim nic dělat nemůžou, Na allianzku jsem volal a ty mě jen přepojujou tak dlouho dokud nenajdou někoho komu se mi nepodaří dovolat, a můj současnej pojištovák u Allianzky, Jistý Petr "chcanka" Žák se odmítá bavit o čemkoliv pokud to nejsou prachy. Budu vděčnej za každou radu
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 18:57 | Nahoru | #1
To bude mít možná souvislost s GDPR. Já měl loni tukanec-moje vína. A za nějaký čas jsem si říkal, že mi nic nepřišlo od pojišťovny co se týká vyplacené částky nebo něco. Na pobočce mi řekly že to z důvodu GDPR nesdeluji.tsk možná něco u tebe proběhlo a ani o tom nevíš..Že prý na vyžádání by údaje asi sdělili. Dal jsem to neřešil, jen mě to zajímalo.

Naposledy editováno 23.03.2020 18:58:50

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 18:59 | Nahoru | #2
Po telefonu nic s kecálkama nevyřídíš, banda čkp je tady k ničemu, pojišťovák je jen lovec duší. Takže si s nima doporučeně dopisuj, požaduj vysvětlení s náhradou uhrazeného pojištění s malusem a nejlépe doložit tu DN nějakým důkazem. Nejsem právník.

Naposledy editováno 23.03.2020 19:00:20

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 19:15 | Nahoru | #3
kazda normalna poistovna ta kontaktuje ked si udajny vinnik. mna jontaktovala moja poistovna ze ci som si vedomy, ze som pred Freeport Hate navural niekoho. kedze viem, ze 100% nie tak som to odmietol. po tyzdni som pisal mail a dostal som odpoved ze udajny poskodeny sa uz neozval. takze to zmetek skusal. ziadne strkanie hlavy do piesku

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 22:47 | Nahoru | #4
karavanista> To určitě nebude ten případ, Napsanou na sebe mám jen motorku a kazdou bouračku si moje kosti moc dobře pamatujou. Navíc mi mi bylo sděleno že je to z 1.4 2018, což znamená že to musela bejt ta nehoda na níž mě slepá píča na stopce málem poslala na kolečkový křeslo, A v tý jsem viník nebyl.

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 22:49 | Nahoru | #5
cmiral> To zní jako dobrá ráda. Za pokus nic nedáš, a doporučenej dopis se špatně ignoruje to je pravda.

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 22:54 | Nahoru | #6
Komorerth> Hele ona mě kontaktovala onehdá, ta děvka si po tom co mě málem zabila a policie jí uznala viníkem ještě dovolila nahlásit na moji pojištovnu že jsem jí bouchnul auto, pojištovna mi volala, já jim dal číslo pojistný události a protokol od policie že nejsem viník, pojištovna to uznala, Jí nic nevyplatila, a tim jsem to měl za skončený, dokonce mi jedna z těch babizen v callcentru dneska řekla že tam mám napsaný že pojištovna neplnila ptž jsem nebyl viník, ale malus tam stejně je a nikdo neni sto to přepsat, Doufám že nejsem jedinej v republice kterymu se něco takovýho stalo.

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

23.3.2020 v 22:58 | Nahoru | #7
Mám úplně stejný problém. Vedou u mě nehodu,kterou jsem nezavinil a proto mě zdražují pojistku s odvoláním na pojistnou událost. Nevím co s tím dělat. ČKP jak píšeš jsou obyčejní zmrdi,kteří z nás umí tahat peníze,ale jinak na tebe serou zvysoka. Volal jsem tam a jedna nervózní,nerudná píča na mě štěkala do telefonu,že ONI s tím nemají nic společného a že se musím obrátit na tu pojišťovnu,která to tam vede. A prásk s telefonem. Volal jsem na Českou pojišťovnu a po chvíli přepojování a keců,že to musí řešit ten a ten a další přepojení....zkrátka jsem to zatím vzdal,že POTOM to zkusím vyřešit. Potom už je a nějak jsme se na to vysral. Až budu měnit zase pojišťovnu,tak to na mě vykoukne a bude mě to srát,že jsem v tom nic neudělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 07:09 | Nahoru | #8
dafikk> Chápu že většina lidí by raději kloktala průjem než s nima cokoliv řešit, ale to co se dějej je krádež, a co mě rozčiluje nejvíc, aby mě moje pojištovna který platim akoro 10 000 za povinný na posranou mašinu ignorovala jak kdybych byl její bejvalej, tak to si snad dělaj prdel, Musí bejt nějakej orgán kterej nad nina dozoruje ne? Kdo dělá pojištovnám policajta?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 07:27 | Nahoru | #9
Špendis> ČKP nebo asociace pojišťoven...

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 07:36 | Nahoru | #10
Každá pojišťovna háže úsměvy když jim platíš, když mají platit oni kopou. Nespadají pod i ministerstvo financí? Čkp a asociace kopou za ně.

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 08:36 | Nahoru | #11
no este sem napisem toto - mame dve auta a obe moto u Directu. Dva roky dozadu mi z voziku odletel kybl a skrabol naraznik autu iducemu za mnou, vyplatilo ho. Poistku mi ale nijak dramaticky nezdrazeli (take to bezne rocne zdrazovanie o cca 5%). Takze asi zalezi aj od poistovne

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 09:00 | Nahoru | #12
soccer> ČKP jsem zkoušel, Ale ty prej nic dělat nemůžou. Asociaci pojištoven zkusim, díky za radu

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 09:02 | Nahoru | #13
cmiral> Minosterstvo financí mě pravděpodobně odkáže na Asociaci pojistoven a ČKP, který jak říkáš kopou za ně, ale pokud vyčerpám ostatní možnosti obrátím se na ně.

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 09:14 | Nahoru | #14
Komorerth> 5 procent z desítky už neni tak zanedbatelná částka. Ale i kdyby byla. Moje pointa je v tom že se neoprávněně obohacují na tom že maj bordel ve svém systému. A na to nebudu čumět i kdyby to byla jenom koruna. Maj štěstí že s jednou pojištovnou už se soudim a nechci bojovat na dvou frontách takže tohle řešení je zatim u ledu. Ale všechny ostatní možnosti vyčerpám dokud to nenapravěj. Hlavně to chci rozlousknout aby ostatní který mají stejnej problém věděli do budoucna jak to řešit, protože když budou všichni krčit rameny. Ptž nevědi co maj dělat, budeš jim za chvíly platit za to aby ti vojeli holku.

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 11:17 | Nahoru | #15
Torochu mě zarazilo, že je to rozšířená zlodějna z jejich strany. Pak dej vědět jak to dopadlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 11:29 | Nahoru | #16
cmiral> Jestli se mi podaří to rozlousknout napíšu o tom novej článek s postupem jak to řešit pro všechny co budou tenhle problém řešit po mě, Z callcentra Allianz jsem se dovolal na buchtu která slíbila poslat potvrzení o bezeškodném průběhu pojištění a to zašlu na ČKP. Uvidíme co z toho bude, ale je to každopádně rozšířená i když zatím dost neznámá finta jak vytáhnout z lidí peníze. A Ještě se tvářit že je to vlastně omylem.

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 12:15 | Nahoru | #17
Mám podobný problém, ale jen u Kooperativy, u které jsem - tvrdí, že po nehodě z r. 2018 nemám nárok na bonus, ale ostatní pojišťovny mi do nabídky bonus bez problému zahrnuly. Tak držím palce. Podle mě bude vyloženě chyba v databázi pojistníků a pojišťovny s tím nic neudělají, ale jen ten, kdo má tu databázi na starosti.

Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 12:21 | Nahoru | #18
Ale *urva jaka chyba, to už je snad systémová zlodějna.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 12:22 | Nahoru | #19
Špendis> dohled v pojistovnictví vykonává ČNB, nejdrive bych se pisemne obratil na pojistovnu ktera v te dobe spravovala pojisteni, se zadosti o upravu údajú v informačním systému, ze kterého pak ostatni pojstovny tahaji ten malus....podle vseho jde o centralni informacni system CKP, do ktereho predavaji data vsechny komercni pojistovny...komercni pojistovna ktera tam nepravdivou informaci, poskozujici klienta vlozila, musi ji opravit...respektive bych chtel take vyjadreni, na zklade ceho tam byla informace vlozena, a pokud zadny podkald nemaji, jde o neci chybu a tu musí nekdo napravit......v pripade apatie bych se s duverou obratil na CNB, upozornuji ze jakemukoliv jednani s temito komercnimi zmrdy musi predchazet dukladne studium prislusne legislativy...ti lide z pojistoven musi pochopit ze nejednaji s prostackem ktereho odpalkuje nejake call centrum obsazene narychlo proskolenym personalem ktery tam vydrzi 3 mesice a jde jinam...

Je nutné dát jim slušně, ale důrazně najevo, ze svým jednáním POŠKOZUJÍ KLIENTA

neo se objednej na pobočku k ústnímu jednání, domluv si vedoucí a požaduj nápravu

Naposledy editováno 24.03.2020 12:28:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 12:27 | Nahoru | #20
MEK0TA> databáze pojistníků nemá ručicky ani nozičky, tvoje pojistovna, konkrétní pracovnice tam ty údaje vkládá...pokud jsi nezavinil dopravní nehodu, je v podstate nezákonné vepisovat nekam lživé informace o tom, že jsi neco zavinil...dovolávej se svých práv

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 12:38 | Nahoru | #21
CRF1000> Však se dovolávám , psal jsem babě do Kooperativy, že mám výhodnější nabídky při obdobných podmínkách od jiných pojišťoven, a jestli mi nebude schopná nabídnout něco normálního, tak jdu jinam. Poslala mi v podstatě "výsměch" - limity plnění jen 35 milionů, spoluúčast při nehodě 25 tisíc a sleva nějakých 15 %. Půjdu prostě jinam a ať si Kooperativa dělá třeba suché vrby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 13:06 | Nahoru | #22
CRF1000> díky moc, snažím se od nich vyloudit potvrzení o bezdlužném průběhu pojištění a jestli mi ho nedaj, pošlu tam kopii policejního protokolu a dále pojedu podle toho co jsi psal, máš pravdu že v callcentru nic nevyřešíš, když mě po šesté přepojily na hluchou linku, automat řekl že mi zavolaji zpět, dneska rano mi zabzučel telefon tak na pul sekundy a když jsem volal zpatky byla to zase allianzka ty mrdky si normálně dělaj prdel. Myslim že tady pomůže jen psaní. Nejsem si jistej jak moc je realný domluvit si osobní zchůzku s těmahle zmrdama. Jak by jsi na to šel ty? Zavolat neni kam, emaily ignorujou. A jít upřimně taky neni kam, pobočka tě pošle za tvym pojištovakem, ten tě pošle na pobočku, pobočka na callcentrum atd. Každopádně díky za dobrou radu

Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 14:37 | Nahoru | #23
Ty jsi tam ještě neposlal tu kopii policejního protokolu?
A na co čekáš, když ho máš?
Přece když Ti píšou malus za konkrétní nehodu, ale Ty nejsi viník, a máš na to potvrzení od Policie, tak není nic jednoduššího, než jim to poslat písemně, nebo emailem by stačilo.
A žádat o zpětnou reakci, jak to bylo vyřešené.
Já měl taky bordel v bonusech, asi tři roky mi vedli tak, že jsem neměl pojištěné žádné vozidlo.
A nenaskočil mi bonus. Já přitom měl auto i motorku.
Napsal jsem email na konkrétní pojišťovny (Direct a Slavia) s dokladem, že jsem to u nich měl pojištěné.
Do pár dnů vyřešené, navedené do ČKP.
Prostě když máš důkazy, tak je použij.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 14:43 | Nahoru | #24
Špendis> nevím, kde mají pobočky, nevylučuji že jsou zavřené, napsal bych jim písemnou výzvu k opravě údajů, které o mé osobě někdo z konkrétní pojištovny protiprávně vložil do informačního systému, ze kterého pak čerpají i jiné pojistovny...současně bych požadoval písemné vysvětlení, kdo a z jakého důvodu tam zadal informaci o tom že jsem viníkem dopravní nehody... a na zaver bych požadoval podani informace o tom, že nesprávná a nepravdivá infomace o mé osobe byla ze systému odstraněna...poslal bych to doporucene, uvidis jak zareaguji, nekdo se tim dopisem bude muset zabyvat, nekdo to proveri a odepise, podle toho se zaridis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 14:57 | Nahoru | #25
CRF1000>
...současně bych požadoval písemné vysvětlení, kdo a z jakého důvodu tam zadal informaci o tom že jsem viníkem dopravní nehody...

Toto je úplně zbytečné a ničemu to nepomůže.
Spíš se to zesložití a zdrží.
Každý se na to vykašle, něco zdůvodňovat.
Prostě se někdo spletl. Ty se v práci nespleteš? To se jich nezastávám, tak to je všude.
Prostě jen napíšou, že to opravili. Tečka.

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 15:00 | Nahoru | #26
To jsem mu psal už včera 18:59

1 reakcí na tento příspěvek Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 15:10 | Nahoru | #27
Co si dělal že platíš 10k za povinný? Naboural si na ní klenotnictví?

Já platím asi 1780,- u Allianz
(ale pravda mám tam bonus za bezškodní průběh asi 80 měs. u PR na auto, a je to na 9 měsíců z 12)

A jinak - zkoušel sis udělat kalkulaci povinného u jiných pojišťoven?

(i když jestli tam máš tu nehodu v registru, tak to asi uvidí všechny pojišťovny...)

Naposledy editováno 24.03.2020 15:11:12

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 15:56 | Nahoru | #28
VladaM> jak se to vezme, pokud ti vinou jejich chyby vznikla hmotná škoda, na nějaký "sorry už je to opravený" nejseš zvědavej.

(reakce na) Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 15:58 | Nahoru | #29
cmiral> Teď to řešim, hned co bude víc info budu psát update. posílat jim můžeš co chceš ale když tě ignorujou tak tě ignorujou.

Naposledy editováno 24.03.2020 16:02:24

Neoprávněný Malus u pojištovny

24.3.2020 v 15:58 | Nahoru | #30
Já jsem rok odmítal nabídky po telefonu od Čsob u auta, zrovna mi volali když jsem kupoval nový a nevěřil jsem oproti generali, kde jsem byl 10+ let a pravidelně "snižoval" na přepážce u "známýho". Jsem 50+, bydliště Prdel světa, hektar bonusů a na 3 autech jsem pošetřil cca 1200. Motorky mám jen v kategorii veterán za par korun.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist