globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR650 SE seřízení karburátoru
Dobrý den, měl bych takové delikátní téma na diskuzi, a hlavně potřebuju poradit.
Mám Suzuki DR650 SE r.v. 1997, je na tom laďák Sharon , motorka je skvělá, akorát střílí jak blázen při zavřenym plynu do vejfuku, což jsem vyčetl , že je chudá směs. Další příznak je že když vytočím motor a jedu v těch otáčkách nějakou dobu/cca minutu/, tak to úplně umře na vteřinu , já uberu a hned přidám a za chvilku se to zase chytne. prostě mi to místy udělá , že ta motorka jako na chviličku úplně zeslábne, zaprská a pak se to chytí. Dokážete mi někdo poradit, nebo doporučit člověka, kterej má brzdu a sladil by mi výfuk a laďák ? pod příspěvek dávám ještě odkaz na sportovní karburátor MIKUNI , a ptám se jestli by to neřešilo problém, že bych prostě dal karbec k tomu laďáku . a hotovo. Díky za informace, a váš čas. Martin
KARBURÁTOR :::: https://www.ebay-kl...p46b/1315421573-306-

Motorka :




Suzuki DR650 SE seřízení karburátoru

23.3.2020 v 21:20 | Nahoru | #1
Dej do laufu vlozku a mas po problemu, jinak budes muset pretryskat karbec

Suzuki DR650 SE seřízení karburátoru

Skvělá odpověď, děkuji! 28.5.2020 v 10:02 | Nahoru | #2
Ahoj,
s origo karburátorem (Mikuni BST40) se prskání do výfuku nikdy zcela neubráníš. Nejlepší, ale nejdražší, varianta (výkon, průběh, reakce, ...) je výměna za Keihin FCR (39-41). DR650SE je seškrcena hlavně na sání. Samotný laděný výfuk (s origo svodem) by std karbec měl zvládnout - stačí pouze doladit bohatost směsi. Při problémech s 3/4 až naplno otevřeným plynem můžeš zvětšit hlavní trysku (145) a prskání do výfuku můžeš trošku zredukovat větší pilot tryskou (45), oboje doplněné nastavením bohatosti. Mrkni v jakém stavu máš filtr (vyčistit/vyměnit) a nechat vyprat karbec v ultrazvuku. Pokud budeš otevírat karbec, nezapomeň zkontrolovat výšku hladiny plováku, která u DR může také pozlobit...

Suzuki DR650 SE seřízení karburátoru

21.9.2020 v 16:50 | Nahoru | #3
koupil jsem mikuni TM 40 /abp to značí jako TM7 DR/ od firmy ABP Racing. střílí to už málo a přijatelně do toho laďáku. výkon se zvedl rapidně, zvedá se to plynem na zadní v podstatě jako by nic, což mě úplně udivilo. Motorka jede podstatně líp, žere to podobně . rychlost maximální ze 150km/h s větrem v zádech se zvedla na 160 km/h :D :D na tacháči. ale tolik na tom nejezdim,. doporučuju všem, kdo váhá nebo si chce vylepšit tohle starý kladivo. ten odpich se neomrzí.
Koupil jsem to na ebay kleinanzeigen . cca za 6000 už si to nepamatuju, ale po zkušenosti bych si koupil i novej za 350euro . přikládám odkaz na tu firmu :

https://www.abp-racing.de/vergaser/modelle/

https://www.abp-racing.de/vergaser/

Suzuki DR650 SE seřízení karburátoru

22.9.2020 v 09:58 | Nahoru | #4
Jediný co je na nic, že od výměny karburátoru mi jde v podstatě dost ztuha plyn . Karburátor laděnej jsem totiž zakoupil bez lanek a plynu na řidítkách. proto se ptám, ...má někdo s tímhle zkušenosti? stačí mi odpověď kup k tomu lanka a plyn a je to .... dík za reakci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Převodová kola DR650 Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE Smrči-GSX-F 5 25.12.2023 v 23:51 2stroke
Suzuki DR650 R Spojka Suzuki DR 650, Suzuki DR 650 SE FerryUltra 13 28.10.2022 v 16:12 Drakl
výfuk Leo Vince x3 na čtyřkolku Suzuki DR 650, KTM LC4 640, Kawasaki KLR 650, Suzuki... Perkz 2 24.10.2022 v 14:02 Eddie83
Odstrojení na cross-spínací skřínka... Suzuki DR 650 SE RedBoryys 2 9.2.2022 v 23:24 assassin
Suzuki DR 650 SE chcípe to Suzuki DR 650 SE enduro444 5 8.9.2021 v 23:29 Drakl


TOPlist