globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pneu do terénu a ofík
20.3.2020 v 22:06
Zdravím pánové, řeším teď obutí na 790 Advíka R do terénu. Jezdím převážně ofík a zatím mi dle doporučení každý radí Mitas E09. Jen chci vědět jestli má někdo zkušenosti a doporučil by něco jiného. Otázka je, že nějaký přejezd jedu po silnici, ale to je minimum. Co by jste doporučili ???
Předchozí
1 2
Následující

Pneu do terénu a ofík

24.3.2020 v 16:19 | Nahoru | #31
Moje ráfky trpí nejvíc když na ně vezmu montpáky, úzké pneumatiky jsou jim nejspíš fuk.

Pneu do terénu a ofík

28.3.2020 v 08:23 | Nahoru | #32
Špatná motorka na ofík a ani gumy k tomu nejdou pořídit.

Pneu do terénu a ofík

30.3.2020 v 06:19 | Nahoru | #33
Vím, že už je po diskusi. Ale máte někdo zkušenost s Mitas E -10 DAKAR ? Taky to řeším na 790 a nechce se mi dávat speciál duši, nebo kouzlit s ráfkem.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu do terénu a ofík

30.3.2020 v 10:47 | Nahoru | #34
a co do té gumy chceš? Zadní E-10 jsem v rámci experimentu někde ve slevě koupil na 950 a za mě nic moc - v terénu jen za sucha a na šotolinky - trakce fakt nic moc, na silnici nevydržela moc - takže na silnici jsou jiné lepší a v terénu taky a ani jako kompromis mě nenadchla, ale sto lidí sto chutí někomu může vyhovovat

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

31.3.2020 v 14:43 | Nahoru | #35
Honza-TA950> Dík za info. Je mi jasné že na silnici nic av terénu kompromis. Chci něco do terénu - spíš šotolina, ale může být i bláto a tráva. Když jsem vjel s originální pneumatikou na trávu, tak se předek vůbec nechytal. Na blbnutí mám 250 enduro a to je obuto jinak. Pro mne je to kompromis rozměru 150/70-18 bezdušová.

1 reakcí na tento příspěvek Pneu do terénu a ofík

31.3.2020 v 16:39 | Nahoru | #36
podívej se na diskuze k 950/990 tam se to dost řešilo - pokud chceš 150/18 tak tam zas tak velký výběr není - osobně bych něž E10 vzal raději E09 ale jještě raději Anakee Wild nebo Karoo 3 případně bych vyzkoušel AX41 - o té sice nic nevím, ale docela se mi na 150 líbí tak bys mohl poreferovat

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

1.4.2020 v 19:36 | Nahoru | #37
Honza-TA950> Karoo 3 právě mám a jsou dobrý na silnici a šotolině. Bahno a mokrá tráva ani náhodou.
Na diskusi mrknu. Dík.

2 reakcí na tento příspěvek Pneu do terénu a ofík

25.4.2020 v 23:42 | Nahoru | #38

Tady radí PAN JEZDEC, video čas 1:18, zadek E12.

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

26.4.2020 v 10:23 | Nahoru | #39
Sylver> Už na začátku ti říká, že je sponzorovaný Mitasem od roku 2011 a jeho názor tak není objektivní.

Jinak co jsem od Chrise Birche viděl, tak ten by snad jezdil dobře i na HD s gumou z osobáku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

26.4.2020 v 15:43 | Nahoru | #40
Sylver> Tyhle rady profiku amaterum jsou strasne osidne, protoze kazdy mame jiny styl, cit pro grip, meritko, do jakeho terenu jeste jo a co uz ne a jakou rychlosti. Ve vysledku pak v jedne skupine jede motorka s E-07 jako pribita, zatimco jina na C-kach brusli jako na ledu.

Pneu do terénu a ofík

26.4.2020 v 21:30 | Nahoru | #41

Hoši, abychom tedy nebyli jen u Mitasu, tady borec (SK) v rámci KTM Adventure Rally představuje jak dopadlo TKC 80 po 3 dnech bosenských šotolin. Čas od 0:52.

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

26.4.2020 v 22:31 | Nahoru | #42

vilemx píše: Sylver> Tyhle rady profiku amaterum jsou strasne osidne, protoze kazdy mame jiny styl, cit pro grip, meritko, do jakeho terenu jeste jo a co uz ne a jakou rychlosti. Ve vysledku pak v jedne skupine jede motorka s E-07 jako pribita, zatimco jina na C-kach brusli jako na ledu.



A ještě je až překvapivý rozdíl v podloží, které je na různých místech. Když jedu někam dál, často zírám, jak terén, kde mám kolem domova bezva grip je zrádný a pouští, nebo naopak, to, na čem bych u nás skončil v půlce kopce vyjedu bez problémů, protože motorka je jak přilepená...

Pneu do terénu a ofík

26.4.2020 v 22:39 | Nahoru | #43
V podstatě by to šlo uzavřít konstatováním, že zobecňování v otázce obutí, je z důvodu subjektivizace relativní

Pneu do terénu a ofík

8.4.2021 v 10:43 | Nahoru | #44
Ahoj, pokud řešíš opravdu terén tak já mám dobrou zkušenost s Motoz enduro. Vzadu se neboj dát 140 a musíš dát zesílené duše (excentrický ventilek neřeš, ta duše si to pobere), měl jsem to na zimu, kdy jsem si motorku převážně vozil v dodávce a jezdil jen v terénu s minimálními přejezdy po asfaltu. Fungujou výborně a vydrží i podhuštění na cca 1,2 (na rozdíl od bezdušové, kde ti hrozí že se to odfoukne a máš problém, který vyřešíš až v pneuservisu (nebo stejně duší). Na silnici ale nic moc, takže na léto tuhle kombinaci nedoporučuju, pokud tedy nechceš rezignovat na jízdu po silnici. Protože ty gumy na tak těžký motorce na asfaltu mizej před očima a příšerně hučej a jsou nestabilní. No a na léto jdu laborovat, loni jsem měl Motoz Tractionator a v terénu na suchu dobrý, v blátě už ne tolik ale na silnici jsem se jich bál v zatáčkách dost podkluzují. Myslím, že je to tvrdou směsí aby vydržely větší nájezd. Zvažuju že dám dozadu 140 nevím jestli s duší nebo bez ale třeba u těch motoz je to při stejném modelu a typu úplně jiná guma. Pokud budeš mít nějakou zkušenost cos tam nakonec dal tak dej vědět... Zdarec :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

8.4.2021 v 11:09 | Nahoru | #45
Mr.Dreamer> můžu se zeptat na jaké motorce resp v jakém rozměru máš tu Pirelku? Už jsem na ně slyšel chválu a uvažuji o ní na léto na mojí 790 adv. a přemýšlím jestli 140 nebo 150. předem dík za zprávu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

10.4.2021 v 14:36 | Nahoru | #46

Pitimier píše: Mr.Dreamer> můžu se zeptat na jaké motorce resp v jakém rozměru máš tu Pirelku? Už jsem na ně slyšel chválu a uvažuji o ní na léto na mojí 790 adv. a přemýšlím jestli 140 nebo 150. předem dík za zprávu



KLR 650, ale tuto zimu jsem přezul na MotOZ adventure a odjel na nich Německo, Francii a Španělsko a fungují ještě lépe než ty MT21. Resp, v blátě Pirelly stále vedou, ale nájezd mám na MotOZ 8-10tisíc, na silnici jsem si škrábnul stupačkou, dobře se jelo i v dešti, ale mimo silnici se stále chovají skvěle, dají skálu, písek, bláto, kamení, sníh je už trochu o hubu, tak bych zase měl raději ty MT21. Jel jsem hodně trasy po TET, který je ve Francii a Španělsku někdy docela divoký a poradily si s tím skvěle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

13.4.2021 v 10:12 | Nahoru | #47
Mr.Dreamer>
díky... já měl loni motoz desert a jeli jsme část (cca 3t km) TET Spain a v terénu mi vyhovovaly a přijde mi že mají hodně tvrdou směs (proto ta lepší výdrž) a cítil jsem se v klidu na ostrých šutrech, kterých bylo cestou mraky ale na silnici těm gumám moc nevěřím. Překvapuje mě že na těch adventure to tak nemáš... musím se na ně někde podívat abych je nezavrhl zbytečně, třeba to budou měkčí. BTW starý dobrý KLR jsem měl do loňska a s láskou vzpomínám :))

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

13.4.2021 v 17:27 | Nahoru | #48

Pitimier píše: Mr.Dreamer>
díky... já měl loni motoz desert a jeli jsme část (cca 3t km) TET Spain a v terénu mi vyhovovaly a přijde mi že mají hodně tvrdou směs (proto ta lepší výdrž) a cítil jsem se v klidu na ostrých šutrech, kterých bylo cestou mraky ale na silnici těm gumám moc nevěřím. Překvapuje mě že na těch adventure to tak nemáš... musím se na ně někde podívat abych je nezavrhl zbytečně, třeba to budou měkčí. BTW starý dobrý KLR jsem měl do loňska a s láskou vzpomínám :))



Tvrdé jsou dost, nasazoval jsem je sám a byla to fuška, ale když máš těžší motorku, tak po ufouknutí na těch 1.0, 1.1 (Mám bezdušovky, takže nechci riskovat odskočení od patky) se přizpůsobí povrchu a zase na silnici se docela rychle zahřejí a pak fungují dobře. Já jsem s nimi vrcholně spokojený. Sranda je, že cesta Španělskem končila ve skladu španělského distributoura MotOZ a ten byl z toho, kolik jsem na nich najel a čím vším jsem je protahal tak nadšený, že si je hned šel fotit do kolekce .

Pneu do terénu a ofík

12.5.2021 v 14:15 | Nahoru | #49
TVL asi bych se raději poradil s výrobcem motorky, než tady s tou bandou co jezdí na dvoutaktech. Mitas jsou podle mě nejhorší pneu ze všech výrobců a to video jak tam borec doporučuje mitas je sponzorované a borec to tam říká a ještě se u toho trochu ušklíbnul, takže toto rozhodně není "Tady radí PAN JEZDEC". Mitas je opravdu jen na krosku co jezdí 120 max. osobně jsem si díky mitas několikrát málem rozbil na silnici hubu. Mají v sobě jen plátno a nedají se vyvážit, když je změna teploty, mění tvar a když na nich necháš stát motorku přes zimu, tak tu rovnou plošku od podlahy nikdy nerozjezdíš. Ty máš top enduro a tak kup top pneu, Michelin Desert Race, nebo bych určitě volil prověřenou klasiku. Jo a rockway.cz mě několikrát zklamali s neuvěřitelně dlouhým termínem dodání, samo sebou po tom co člověk zaplatí a ještě hráli mrtvé brouky. Letos jsem objednával pneu na alze a měl jsem je doma do dvou dnů. Jinak já již delší dobu obouvám Continental TKC 80 Twinduro 90/90/21 TL,F 54 T a na zadku Michelin ANAKEE WILD. Lidi co znám na rychlých endurech tak většinou jezdí na Michelin ANAKEE WILD a dávají dost drsný terén bez problémů. Samo sebou do bahenní koupele to úplně není, ale zase nemůžeš chtít, aby ryba šplhala na strom.

Naposledy editováno 12.05.2021 14:42:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 11:16 | Nahoru | #50
PETARDAK>
Eso_Rimmer>

zdar kolegove, nemate uz prosim reseni, kde tu zminenou dusi koupit v CR?

predem diky

Naposledy editováno 20.01.2022 09:59:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 11:36 | Nahoru | #51
vik_xrv> duši jsem tenkrát poptával u "rockway" (prodejce motoz) slíbil že zjistí... a dodnes se neozval ... já problém vyřešil asi nejlepší a nejdražší cestou pořízením druhé sady kol s ráfky 21/2,15" a 18/2,5"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 13:53 | Nahoru | #52
PETARDAK> Kdes kupoval?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 14:38 | Nahoru | #53
ondrej-ek> Bral jsem orig z KTM PoweParts, ať při přehazování, mohu použít jeden unašeč, se stejnou rozetou. Při použití např kol HAAN, musíš šroubovat rozetu, nebo mít dvě, kdy jejich střídání na "rozjeté" řetězové sadě, není úplně ok.

https://www.nahradn...wheels?model_id=2672

http://shop.razzo.c...5-18x2-50-black-hub/

Naposledy editováno 22.11.2021 14:41:42

(reakce na) Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 15:48 | Nahoru | #54
PETARDAK> Rozumím, díky

Pneu do terénu a ofík

22.11.2021 v 20:27 | Nahoru | #55
Chtel jsem na certve porizeny Domino obout dozadu K74 a neni boha ji sehnat. Takze asi skoncim u klasicky kompromisni kombinace E-09 + E-13
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... Metric 61 16.4.2024 v 08:33 Metric
KTM 790 Adventure R KTM 790 Adventure R Kratas14 20 29.3.2024 v 10:12 Metric
Doporučení servisu ktm 790 adventur... KTM 790 Adventure R ondrej-ek 2 28.2.2024 v 08:53 Dr.fík
Bosna - červenec 2024 KTM 790 Adventure R rsanda 2 24.1.2024 v 15:20 rsanda
Jih Evropy v lednu dodávkou - offroad KTM 790 Adventure R _Sparrow_ 7 30.12.2023 v 20:05 petr1000001


TOPlist