1 reakcí na tento příspěvek Slabé napětí za tepla
Napětí na baterce a pak na starteru si asi měřil. Rozdíl by měl bejt jako nulovej...a zároveň by napětí u dobré baterky nemělo jít po 11 voltů...
Na druhou stranu mám rozebranej motor na CX500 a konstrukce převodu je úplně jiná než u auta a ložiska na převodu jsou asi nesmrtelný a tak sem Ti asi moc neporadil
Naposledy editováno 21.03.2020 19:41:32
kasssy píše: Změřil bych napětí při startu teplyho motoru na baterie a potom na startéru. Pokud tam bude rozdíl v řádu voltů, tak bych hledal volnej, nebo vypálenej kontakt mezi Aku a starterem. Jinak asi ten startér
Přesně tak řešil jsem stejný problém, ubytek mezi baterii a startérem byl +-2V a startérem to pak už nehlo. Studeňák jsem nehledal, ale rovnou jsem natáhl nový drat.Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35274 | Dnes v 08:26 Veverčák |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | Včera v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |
Hlava motoru R1 Yamaha YZF-R1 | Valdy25 | 22 | 1.3.2024 v 14:44 assassin |