bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pitbike
Pitbike, 2t , nebo 4t ? Začátečník, ježdění hobby

Naposledy editováno 20.03.2020 11:31:47

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike

18.3.2020 v 08:49 | Nahoru | #1
A zkoušela si silnějšího pitbika? 150-160?

(reakce na) Pitbike

18.3.2020 v 09:08 | Nahoru | #2
Fernando1> nezkousela..mam čínský zmetek ale zaujal mě WPB race 190 beast, nová za 44 490,- 23 koní ale díky, podivam se na kvalitní pity

2 reakcí na tento příspěvek Pitbike

18.3.2020 v 10:08 | Nahoru | #3
Tak, dvoutaktu se lidi dnes bojí, ale podle mě je to fajn, zvláště když se člověk učí.
Prace s plynem, spojkou, je to lehký... A pokud je správně udržovaná, sezonu se na ni nesahne, jen cistit .
Pěkná KX 125 nebo CR125 je dobrá. A kdo se na tom naučí, tomu na technické trati velký motorky moc neujedou. Jsou rychlejší jen v dlouhých rovinkach a výjezdech.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike

18.3.2020 v 15:05 | Nahoru | #4
Aknela> je to good to mi věř
Párkrát se na tom svezeš a nebudeš chtít měnit

(reakce na) Pitbike

18.3.2020 v 18:09 | Nahoru | #5
endurocross125>

Naposledy editováno 18.03.2020 18:09:41

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 18.3.2020 v 21:34 | Nahoru | #6
Mě táta vždycky prudil:
- drž to z kopce otevřený, jinak se to kousne. ( ČZ 513 )
- drž to v točkách, nebo se to uleje a nameleš si hubu až vemeš za plyn a ono nic
- ten vejfuk si vypucuješ. To je z toho huhlání, plný koleno voleje... A rovnou vem i hlavu..


A tak . Ale klííd, to bylo ve tři čtvrtě na konec minulýho století... Modernější dvoutakty jsou uplně jiná káva, i když, dodržovat se to stále hodí.

Podívej se i na lidi co to znají, jak s dvoutaktem zacházet... nezhřívat na nízké točky, po minutě protočit doplných až se vyčistí, to uslyšíš . A jet. Po zastavení chcípnout, žádný brblání.. nebát se ji dotočit až kam to jde. A až to ruce dovolí, jezdit od půl plynu nahoru. Je to kvalitnější výcvik, někdy i k nasrání, ale až z toho za dva roky přelezeš na 450, tak se budou dít věci...

Naposledy editováno 18.03.2020 21:44:55

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike

19.3.2020 v 08:07 | Nahoru | #7
Pro začátečníka bych určitě zvolil spíše 125kw dvoutaktu později bych přešel na 250 4-takt

(reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 08:10 | Nahoru | #8

prackarr píše: Pro začátečníka bych určitě zvolil spíše 125kw dvoutaktu později bych přešel na 250 4-takt


125kw ve dvoutaktu, co to bude za objem, není to pro začátečníka moc?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 08:13 | Nahoru | #9

Kafoholik píše: ... jak s dvoutaktem zacházet... nezhřívat na nízké točky, po minutě protočit doplných až se vyčistí, to uslyšíš . A jet. ....


Tohle platilo možná u té tvojí 513. Pro vodou chlazené motory se to moc nehodí. Dokonce se odvažuju říct, že je to hodně blbá rada, nezahřívat motor, která povede k jeho zničení.

(reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 08:16 | Nahoru | #10

Beranidlo píše: Tohle platilo možná u té tvojí 513. Pro vodou chlazené motory se to moc nehodí. Dokonce se odvažuju říct, že je to hodně blbá rada, nezahřívat motor, která povede k jeho zničení.

je to přesně tak jak píšeš

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 09:29 | Nahoru | #11

Kafoholik píše: Tak, dvoutaktu se lidi dnes bojí

Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.

(reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 11:33 | Nahoru | #12
Metric> určitě od 2012 a výš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 12:14 | Nahoru | #13

Metric píše: Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.


Vidíš, a většina lidí tady na fóru odrazuje od dvoutaktu pro drahou údržbu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 13:08 | Nahoru | #14
mito7> Myslíš ostrý vs. ostrý? V čom je dvojtakt drahší? Piest meníš častejšie, ale je lacnejší (zasa s prácou to výjde možno drahšie), olej v prevodovke sa nemení častejšie, ušetríš za rozvody, čo je dosť veľká položka...

(reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 14:01 | Nahoru | #15
Beranidlo> Platí to i pro mladší, aspoň ty s karbcem. Píšu nezahřívat na nízké otáčky, ne nezahřívat vůbec. Jinak je svíčka zaprasená a nejede to. A vejfuk kterým se ladí výkon to samý, není dobrý ho zanýst bordelem, protože to pak nejede. Urychlit zahřívání a hned jet.

Nemá se co stát, když ji krátce po startu otevřeš semtam plnej a vypláchneš. Nikasil je namazanej směsí a dole ložiska taky, nic jinýho tam není. Žádnej hustej olej, žádný šály, vodítka ventilů... nic. Válec i píst jsou z hliníku, roztažnost je stejná, takže hrozí míň než u tý starodávný zetky s ocelovou vložkou.

Ale to je jedno, v pohodě. Jen názor a nějaká ta praxe ( poslední byla CR250 ) . Se stříkačkama nemám zkušenost, ale, i tam je ztrátový mazání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 14:06 | Nahoru | #16

Metric píše: mito7> Myslíš ostrý vs. ostrý? V čom je dvojtakt drahší? Piest meníš častejšie, ale je lacnejší (zasa s prácou to výjde možno drahšie), olej v prevodovke sa nemení častejšie, ušetríš za rozvody, čo je dosť veľká položka...



Výměna pístu na dvoutaktu je ale jednodušší, to není dražší práce... Je to tak hodina, pokud to neděláš na koleně a už jsi to měl v ruce. To u 4T v životě nestihneš, za srovnatelných podmínek. A ty intervaly jsou podobný, tedy ty předepsaný, co se stejně nedodržují

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 14:30 | Nahoru | #17

Metric píše: Závisí od toho, aký je starý. Je pravda, že u tých moderných mi tie rozdiely prídu minimálne, možno úplne dolu je štvortakt trochu predvídateľnejší, ale inak to nie je tak veľký rozdiel - zasa dvojtakt je lacnejší na údržbu i pri kúpe (ako nový). Ale neviem, po ako starej motorke sa obzerá zakladateľka.



Podle mě už jezdí na KTM, jestli to chápu. Jezdecky je tam hlavně ten rozdíl, že dvoutakt nebrzdí motorem... což už zjistila. Takže víc myslet na brzdy a klidně hrubší zacházení s plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

19.3.2020 v 15:42 | Nahoru | #18
Kafoholik> Vidíš, to máš vlastne pravdu. Tak neviem, prečo Mito7 tvrdí, že potrebujú viac údržby. Napríklad u KTM sa olej v prevodovke mení rovnako často ako motorový v 4T, rozvody netreba, o pieste sme už písali a všetko ostatné je rovnaké.

(reakce na) Pitbike

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2020 v 20:57 | Nahoru | #19

Aknela píše: Kafoholik> ano, jezdím. Mám tu supr možnost . Je to 2001 2t 125 KTM, dusi se mi to a chcipa,protože jezdím zatím pomalu a netocim to tolik, tudíž půl vyjížďky jen tak ,,bublam", rozčiluju se u každýho ,,znovu nakopnutí" ,páč to je zahul v moto botech a pak to nevytocim po startu a znova a znova startovat
mám ještě respekt z plynu.. to bude tím..
Proto vaham mezi 4t,2t...co si pořídit.
Každopádně děkuji moc za rady všem


Tohle nemá cenu. Na 125ccm musíš jet rychle, držet motor ve středních a vyšších otáčkách, vlítnout do zatáčky klidně se zablokovaným zadním kolem, nakopat tam správně kvalty dolů a klidně přes spojku vypálit ze zatáčky ven.
Na to svoje prcání si pořiď 250ccm pitbike s velkýma kolama 21/18, motor má elektrický startér, stojí to nové do 40tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek Pitbike

19.3.2020 v 21:30 | Nahoru | #20
No, ještě jsme zapoměli napsat, že dvoutakty víc žerou... a míchání je pakárna.

A jak tak letem světem jsem projel Bazos, tak bych asi taky moc nevěděl. Slušnej dvoutakt z těch mladších je drahej , dražší než některý mladší 4T...

Spousta takových pole louky... to může v překladu znamenat, že po závodní karieře šla x let z ruky do ruky a nikdo nedal kloudný servis. Tomu bych se vyhnul. Rozumný jsou tam 250 čtyřtakty kolem 60 tis. plus.

Ale než novej pitbike, tak radši takovou jetou krosku, pokud se fakt jezdí... Já se na pitbiku svezl asi dvakrát, každej jinej a jediný co to dělalo dobře byl kravál...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pitbike

20.3.2020 v 04:03 | Nahoru | #21

Kafoholik píše: No, ještě jsme zapoměli napsat, že dvoutakty víc žerou... a míchání je pakárna.

A jak tak letem světem jsem projel Bazos, tak bych asi taky moc nevěděl. Slušnej dvoutakt z těch mladších je drahej , dražší než některý mladší 4T...

Spousta takových pole louky... to může v překladu znamenat, že po závodní karieře šla x let z ruky do ruky a nikdo nedal kloudný servis. Tomu bych se vyhnul. Rozumný jsou tam 250 čtyřtakty kolem 60 tis. plus.

Ale než novej pitbike, tak radši takovou jetou krosku, pokud se fakt jezdí... Já se na pitbiku svezl asi dvakrát, každej jinej a jediný co to dělalo dobře byl kravál...

pěkně shrnuto. Až na to míchání s olejem. V to. A pakarnu nevidím. Pokud to má slečna na pole louky, tak ať si koupí enduro. Klasiku. Třeba WR250 Yamaha a ebo EXC od KTM. Já měl za to že jezdí tratě.

(reakce na) Pitbike

20.3.2020 v 06:35 | Nahoru | #22
prackarr> ne, jezdím hobby.Mensi Trať jsem si projížděla, ale spíš mi vyhovuje to hobby, takže buď tedy enduro, nebo zůstat u pitbike.

Naposledy editováno 20.03.2020 06:49:33

(reakce na) Pitbike

20.3.2020 v 11:38 | Nahoru | #23

Metric píše: Kafoholik> Vidíš, to máš vlastne pravdu. Tak neviem, prečo Mito7 tvrdí, že potrebujú viac údržby. Napríklad u KTM sa olej v prevodovke mení rovnako často ako motorový v 4T, rozvody netreba, o pieste sme už písali a všetko ostatné je rovnaké.


Já to vím, že na 2T je údržba jednoduchá, ale většinový názor tady na fóru od dvoutaktu odrazuje, tak proto jsem to psal. Trochu "ironie".

Pitbike

11.3.2022 v 06:02 | Nahoru | #24
Máte někdo zkušenosti s pitbiky, ycf 190, či wpb 190 ? Uvažuji o něm už dlouho.
https://www.wmx-stor...y-factory-190-ze-mx/

Děkuji za odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka neštartuje, dusí sa KTM 125 SX ferdoo 5 12.3.2024 v 22:47 ja1
Prosím pomôcť pri určovaní roku tej... KTM 125 SX Djandn 27 21.2.2024 v 13:35 Djandn
Ktm sx 125 2003 tlmiče KTM 125 SX Djandn 2 19.2.2024 v 09:16 ktm525smerák
Staršia motorka z novými plastami KTM 125 SX Djandn 3 28.1.2024 v 19:51 MalejMazel
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein


TOPlist