1, merias ten olej spravne podla manualu? to ze to chciplo nemusi byt olejom. Moze byt pokojne zazimovanym benzinom s biozlozkami. svietiaca hladina oleja moze byt zanesene cidlo
2, vidis nieco niekde znecistene? unik oleja? Olej nie je benzin, ten sa fakt len tak nevypari
2, vies aky tam mas olej? Ak si si stopercentne isty, ze tam mas malo oleja podla merania na rovine podla podmienok uvedenych v manuale, tak tam dolej na zaciatku 10% naplne - vacsinou 2 az 3 deci a nasledne skus nastartovat
Naposledy editováno 16.03.2020 11:01:10
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z750 málo oleje
1, stiahni si uzivatelsky manual podla tvojho roku tu z motorkariz cz ---> https://www.motorka...orka]=Kawasaki+Z+750
2, od boku strelim, ze normalnym moto olejom 10W40 minimalne na dojdenie do servisu nic neskazis - takze dolej tam 3 deci a skus to nastartovat, nechat bublat minut a vypnut - znova zmerat olej podla navodu. Bez toho sa proste do nicoho nepustaj. Opakukejm znovu, merat musis na rovinke aj miinimalny sklon co maju napr parkoviska je problem.
to ze predchadzajuci majitel tvrdi, ze nic neklepe a je bez investic je taka ta klasika. Ja by som osobne moto s tym, ze je olej na minime nikdy nepredal najma v pripade ze 1l obycajneho moto oleju napr od Mogulu stoji max 150 kc
Podla toho co pises si este vacsia technicka lama ako ja (bez urazky) takze premyslal som navrhnut ti si proste objednat filter a 4 litre oleja domov a vymenit to doma. Ale obavam sa ze z toho co citam to asi nie je dobry napad. Takze fakt radsej opatrne doliat. On tam olej je, len ho mozno je malo. Co je niekedy paradoxne lepsie akoby si tam napral liter navyse. V mojej moto je napln 2,3l. Rozptyl medzi min a max v okienku su asi 3 deci. ta Z750 ma napln okolo 3,5l, takze viac ako pol litra by som nedolieval
Na hladinu jsi koukal do okýnka hned jak ti to chcíplo , nebo třeba po pěti minutách , kdy měl olej čas stéct zase dolů? A zase,měl jsi to na bočním stojánku,nebo na hlavním?
Ona ta příčina chcípnutí může být uplně jinde...
Nejhorší smrt je z vyděšení. Před pár lety jsme 20 minut tancovali kolem ten den koupené motorky - zbývalo 150 km domů , zastavili jsme se na oběd a pak mašina nenastartovala....telefon bývalému majiteli , kamarádům,....nakonec se ukázalo , že to bylo tlačítko chcípáku...
A nebo jednoduše předchozí majitel sral na kontrolu a ono si to od výměny do výměny něco maličko vezme, možná trošku víc, a na konci sezony je tam pod minimum. Taky je potřeba rozlišovat, jestli moto má čidlo na olej hladinový nebo tlakový ....
hodně zdaru ...
Já bohužel neznám nikoho kdo se v moto opravdu vyzná, tak sem vzal kámoše přes auta, co sem měl dělat, tak bych si nikdy moto nekoupil...ale to je vedlejší. Jo už mi přišel olej, bývalý majitel mi poslal olej který tam lil 5 let Motul 5100 10w40, tak ho tam zkusím dolit díky:) ... A já si naivne myslel že to.ma nejaky anti dement systém že bez oleje to ani nastartovat nepude že proto mi to chciplo...A ne i když sem se koukal na návod jak vyměnit olej a je to v celku banální, tak i tak bych se do toho nepouště...zkrátka nemusím mít strach dolit a zkusit to ??
Buď ti zakukala baterka, nebo je jen po zimě slabě nabitá...
Taky může být zoxidovaný štekr na regleru - a mohlo to chcípnout i kvůli tomu. Pokud by to bylo přidřené asi bys to slyšel, v horším případě bys asi motor neprotočil
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z750 málo oleje
Hacu píše: Když sem otočil poprvy tak to mělo tendenci chytit, pak uz jen chrcelo rele, vypadá to tak že to nemá sílu na natočení, pak uz prostě starter ani neprotocil...takže jak předtím běžela na volnobeh a pak chcipla, to mohlo být slabou baterkou? Jasný vím že na volnobeh se baterka nedobije ale i tak běžela celkem dlouho
Tak tipuju 99% baterka...
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z750 málo oleje
Marffy3 píše: Tohle se mi stalo taky tento týden.. Já ani nenastartoval.. Baterku jsem dobil.. dal do mašiny.. první pokus jen dvakrát zatočil startér a pak už jen relé hrčelo... třetí a čtvrtý pokus o start nic.. a pak už ani světla nefungovali nic... baterka vytřískaná.. hodil jsem ji na nabíječku a za dvě minuty ukazovala, že je plná... v tom momentě jsem se podíval na datum výroby.. tam bylo 2010 a hned mě to bylo jasné... koupil jsem novou ( tisíc korun ) a moto už krásně šlape.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Z750 málo oleje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 | ERINN | 1 | 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM |
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 | AdamSnopek | 7 | 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR |
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 | Marťas410 | 24 | 20.8.2023 v 22:19 Martinek866 |
Kawasaki z750 2011 Kawasaki Z 750 | YZFLukyn | 1 | 15.5.2023 v 13:24 Krautkopf |
Držák lešení Kawasaki Z 750 | Tisemák | 2 | 25.3.2023 v 14:41 parezi |