Téma: boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
12.3.2020 v 11:09
Ahoj, přecházím na novou motorku KTM 1290 SAS a řeším jaké boční kufry
Hodně jsem uvažoval o originálech, ale cena 26K a dost né zrovna kladných zkušeností mě tak nějak nahlodalo....(+) "cvak" a jedu (-) cena, částečně plastové, + 40 cm do každé strany a otevírání do boku
http://www.flash-tea....touring-case-set[2]
Asi to vyhrají hliníkové (četl jsem starší podobné dotazy, ale nejmladší byl z roku 2018) a rozhoduji se mezi (viz níže), každý výrobce má nějaké dobré řešení
1) SW-Motech (+) super systém montáže - demontáže (-) asi jen cena a slabší hliníkový plech 1,5 mm, není pravý kufr s výřezem (!) celková šířka 110 cm (28+59+23)
https://www.swmotech...90-sad-12317-2052228
2) Nomada - Holan PL (+) lepší cena než SW, silnější plech 2 mm, lepší systém uchycení kufrů (-) asi nic, taková zlatá střední, držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://holan.pl/en/...jemnosc_kufrow-2x31l
3-4) Big Husky (+) cena a pravý kufr s výřezem (-) podle mého nejhorší systém montáže kufrů na držák (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
http://www.bighusky....190-adv-r-1290-1090/
3-4) Marselus (+) cena a barva KTM (-) některá řešení se mi nelíbí, není pravý kufr s výřezem (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://www.marselus...ktm-90/ktm-1290-179/
Prosba na majitele KTM 1190 / 1290 Super Adventure, pokud máte něktrý z výše uvedených, tak jakou velikost a jaká je celková šířka motorky s kufry. Předem děkuji za vaše odpovědi.
E: přidáno celková šířka pr SW-Motech
Hodně jsem uvažoval o originálech, ale cena 26K a dost né zrovna kladných zkušeností mě tak nějak nahlodalo....(+) "cvak" a jedu (-) cena, částečně plastové, + 40 cm do každé strany a otevírání do boku
http://www.flash-tea....touring-case-set[2]
Asi to vyhrají hliníkové (četl jsem starší podobné dotazy, ale nejmladší byl z roku 2018) a rozhoduji se mezi (viz níže), každý výrobce má nějaké dobré řešení
1) SW-Motech (+) super systém montáže - demontáže (-) asi jen cena a slabší hliníkový plech 1,5 mm, není pravý kufr s výřezem (!) celková šířka 110 cm (28+59+23)
https://www.swmotech...90-sad-12317-2052228
2) Nomada - Holan PL (+) lepší cena než SW, silnější plech 2 mm, lepší systém uchycení kufrů (-) asi nic, taková zlatá střední, držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://holan.pl/en/...jemnosc_kufrow-2x31l
3-4) Big Husky (+) cena a pravý kufr s výřezem (-) podle mého nejhorší systém montáže kufrů na držák (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
http://www.bighusky....190-adv-r-1290-1090/
3-4) Marselus (+) cena a barva KTM (-) některá řešení se mi nelíbí, není pravý kufr s výřezem (+/-) držáky nebudu sundavat, budou jako další ochranný prvek
https://www.marselus...ktm-90/ktm-1290-179/
Prosba na majitele KTM 1190 / 1290 Super Adventure, pokud máte něktrý z výše uvedených, tak jakou velikost a jaká je celková šířka motorky s kufry. Předem děkuji za vaše odpovědi.
E: přidáno celková šířka pr SW-Motech
Naposledy editováno 12.03.2020 11:35:20
VlČek67 píše: foxdive> necelých 101 cm , protože jsem vzal prostřední kufry 40+36l , malé cca 95 cm a velké cca 107 cm vše pro KTM 1290 SAS
Jinak kufry BUMOT a Radek Fiala mají špatnou cenovou politiku, protože boční kufry BUMOT Evo 35+31 nebo 40+36 nebo 45+41 litrů = jedna cena, sakra jak si má potom skrblík jako já vybrat a aby toho nebylo dost, tak čistý hliník - bez barvy anebo mrazivě šedá anebo černá = opět stejná cena, takže jsem zvolil mrazivě šedou, která se mi líbí a prostřední, abych se "tolik neošidil". Nemám rád jednoduchý ceník ....
...vnímám to jako inspiraci nějaké ty kufry zdražit Ono by to i spoustě lidem pomohlo v potvrzení toho, že nemají vozit tolik zbytečných věcí, grilů, židliček a tak Osobně mám na Ducati střední kufry hlavně proto, že první den, co přišla motorka z Bumotu s nosiči jsem měl u nás na dílně černé úzké a střední - než jsem stihl vyjet, přišel zákazník, vybral si úzké na KTM a na mě střední vlastně zbyly Ale Duc je tak masivní, že i střední jsou užší, než řídítka, takže jsem ještě žádný kamion neštrejchnul...
Naposledy editováno 19.04.2020 15:22:07
Kufry Bumot - kompletně o kufrovaná motorka je stále perfektně ovladatelná, žádné chrastění anebo pazvuky od kufrů či nosičů Bumot, kufry se osvědčily vč. vnitřních tašek na 100%, kvalita výborná, pevnost vynikající - nedobrovolný test, motorka na boku a kufr má jen lehkou oděrku na plastovém ochranném rohu, který stojí cca 100 Kč, pokud bych ho vyměnil.
Ja testoval široké kufry cca 110 cm, trax adventure, pokud za ne chytnu a lomcuju tak mají vakl jako prase úplně sem s tím ani nechtěl jet, ale musel sem
Při jízdě úplně ok, do 230 stabilní motorka, po zadním to taky problém nedělá, dvakrát sem s tím skočil přes kruhac a neupadlo to
Super je že ty nosiče sundas za dvě sekundy a je z toho zase krásná motorka jediné co mě sere je ten vakl,možná kvůli němu je to ve vysokých stabilní těžko říct
Naposledy editováno 06.07.2020 18:31:06
Při jízdě úplně ok, do 230 stabilní motorka, po zadním to taky problém nedělá, dvakrát sem s tím skočil přes kruhac a neupadlo to
Super je že ty nosiče sundas za dvě sekundy a je z toho zase krásná motorka jediné co mě sere je ten vakl,možná kvůli němu je to ve vysokých stabilní těžko říct
Naposledy editováno 06.07.2020 18:31:06
Máš to pěkný
V Černé Hoře jsem na takové horské pláni okolo 1500 m.n.m. dal tachometrových 201 km/h a vše v pohodě, jinak GPS mezi 130-170 km/h jsem nezaznamenal vůbec žádné vibrace anebo změny chování motorky, ale mezi 65-75 km/h, tak to už řidítka vibrují, ani tlumič řízení to neudrží, teď to chci vyzkoušet s prázdnými kufry a potom bez bočních, protože TOP jezdím trvale. Jinak +/- 70 km/h je nějaká magická rychlost pro motorky a skútry, protože co si pamatuji, tak tato rychlost a motorka / skútr s kufrem / kufry se tak nějak nemají rády.
Jinak sestava BUMOT kufry a nosiče kufrů, tak to je "skála", žádný vakl anebo pohyb, nejdůležitější pro mne zůstává, že neslyším žádné vrzání a chrastění na nerovnostech.
Největší PLUS po první společné cestě je skutečnost, že jsem netrefil žádné auto, protože se úzkých mezer mezi auty nebojím, ale přesto uvažuji o nějakých zrcátkách, ve kterých bych boční kufry viděl.
V Černé Hoře jsem na takové horské pláni okolo 1500 m.n.m. dal tachometrových 201 km/h a vše v pohodě, jinak GPS mezi 130-170 km/h jsem nezaznamenal vůbec žádné vibrace anebo změny chování motorky, ale mezi 65-75 km/h, tak to už řidítka vibrují, ani tlumič řízení to neudrží, teď to chci vyzkoušet s prázdnými kufry a potom bez bočních, protože TOP jezdím trvale. Jinak +/- 70 km/h je nějaká magická rychlost pro motorky a skútry, protože co si pamatuji, tak tato rychlost a motorka / skútr s kufrem / kufry se tak nějak nemají rády.
Jinak sestava BUMOT kufry a nosiče kufrů, tak to je "skála", žádný vakl anebo pohyb, nejdůležitější pro mne zůstává, že neslyším žádné vrzání a chrastění na nerovnostech.
Největší PLUS po první společné cestě je skutečnost, že jsem netrefil žádné auto, protože se úzkých mezer mezi auty nebojím, ale přesto uvažuji o nějakých zrcátkách, ve kterých bych boční kufry viděl.
Ty kufry sou volné ale nic nemlati a neboucha naštěstí, mě 1290 kmita riditkama pokud je pustím i bez kufrů, 1190 to nedělala, tak to prisuzuju gumam ale pouze když je pustím ty řídítka
Ja mám přídavné zrcátko ale jen na jízdu ve stupackach ať vidím za sebe
Ja mám přídavné zrcátko ale jen na jízdu ve stupackach ať vidím za sebe
1 reakcí na tento příspěvek boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
1 reakcí na tento příspěvek boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
Jak si Vláďo dopadl s tím testováním teploty pod sedlem a tím novým štítkem?
foxdive> díky, budu se možná inspirovat, musím to nějak vyřešit, protože při nájezdu 700-1000 km za den si musím protáhnout tělo a jedu ve stoje, ale nevidím za sebe, teď mě málem sejmul jeden blbec v Srbsku, pokud bych viděl za sebe (při jízdě ve stoje) tak bych mohl předvídat, blbec mě předjížděl, když jel v protisměru náklaďák a rozhodl se, že ten kdo bude dělat místo jsem já, takže jsem si zanadával a na benzínce jsem se přebalil a pokračoval v jízdě.
Potřebuji vyřešit dva problémy, 1) vidět za sebe když jedu ve stoje a 2) vidět boční kufry když jedu mezi auty, ale první problém má prioritu.
Teď budu montovat horní část padáků a na ně i přídavná světla a nejspíše i druhá zrcátka, která mi pokryjí 1 a 2. Ještě uvidím, ale problém to je.
Potřebuji vyřešit dva problémy, 1) vidět za sebe když jedu ve stoje a 2) vidět boční kufry když jedu mezi auty, ale první problém má prioritu.
Teď budu montovat horní část padáků a na ně i přídavná světla a nejspíše i druhá zrcátka, která mi pokryjí 1 a 2. Ještě uvidím, ale problém to je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
Míra1970> kde jsi byl zakopaný?
Jak odpovědět, rozdělím svou odpověď na dvě části a několik bodů:
1) svod je omotaný a sedlo dodatečně odizolované a to i včetně krycího plastu pod sedlem - psal jsem krátký report vč. mých pocitů při určité venkovní teplotě do vlákna "topí pod prdel" a do deníku motorky
Ano, naše raketa topí, druhý válec nám hřeje kule, prdel a po stranách lýtka a spodky stehen, ale v loni v létě mi hořely nohy, když jsem byl na Mazurech a bylo 35°C a to jsem byl na Yamaze Tracer 900 GT.
1.1) moje úpravy za 1700 Kč pomohly mým kulím a zadku, lýtka a stehna to stále dostávají od druhého válce, ale rozhodně mně to nepálí, netopí to více než Tracer kde to dostávala kolena a když sepnul ventilátor, tak to byl mazec - teď jsem se domluvil s jedním kamarádem, který má Tracer a budu porovnávat
1.2) teď jsem se pohyboval po Balkánu a hlavně na cestě přes Srbsko - Kosovo - Č.H. - Chorvatsko a i v Maďarsku bylo opravdu teplo +33-36°C a na teplo na nohy a prdel si stěžovali všichni motorkáři
2) větší štítek od GIVI - mám ho tam a sundávat ho nebudu a ani nepraská jak psali někteří, jezdím ho v nejnižší poloze, kde je asi o 6 cm vyšší než originál v horní poloze, ale :
2.1) změnilo to proudění / obtékání, mám minimum much na přilbě, ale přilba neventiluje, musím se postavit anebo vyklonit od strany abych si ochladil mozek
2.2) koupil jsem si Schuberth C3 Pro, takže už má 3 přilby
2.3) mám originální štít a taky ještě MRA deflektor a větší GIVI hodnotím asi nejlépe, ale má jednu vadu, nejde zkrátit, protože má výrazně tvarovanou horní hranu
Pokud jsi nebyl, tak jeď do Černé Hory, krásná krajina, velice slušné silnice a mraky zatáček a vč. vlásenek, ale jsou to rychlé vlásenky, ne jako na Transalpině. Já osobně ještě jednou Černou Horu a Kosovo zopakuji, pokud mně Covid-19 nezastaví.
Jak odpovědět, rozdělím svou odpověď na dvě části a několik bodů:
1) svod je omotaný a sedlo dodatečně odizolované a to i včetně krycího plastu pod sedlem - psal jsem krátký report vč. mých pocitů při určité venkovní teplotě do vlákna "topí pod prdel" a do deníku motorky
Ano, naše raketa topí, druhý válec nám hřeje kule, prdel a po stranách lýtka a spodky stehen, ale v loni v létě mi hořely nohy, když jsem byl na Mazurech a bylo 35°C a to jsem byl na Yamaze Tracer 900 GT.
1.1) moje úpravy za 1700 Kč pomohly mým kulím a zadku, lýtka a stehna to stále dostávají od druhého válce, ale rozhodně mně to nepálí, netopí to více než Tracer kde to dostávala kolena a když sepnul ventilátor, tak to byl mazec - teď jsem se domluvil s jedním kamarádem, který má Tracer a budu porovnávat
1.2) teď jsem se pohyboval po Balkánu a hlavně na cestě přes Srbsko - Kosovo - Č.H. - Chorvatsko a i v Maďarsku bylo opravdu teplo +33-36°C a na teplo na nohy a prdel si stěžovali všichni motorkáři
2) větší štítek od GIVI - mám ho tam a sundávat ho nebudu a ani nepraská jak psali někteří, jezdím ho v nejnižší poloze, kde je asi o 6 cm vyšší než originál v horní poloze, ale :
2.1) změnilo to proudění / obtékání, mám minimum much na přilbě, ale přilba neventiluje, musím se postavit anebo vyklonit od strany abych si ochladil mozek
2.2) koupil jsem si Schuberth C3 Pro, takže už má 3 přilby
2.3) mám originální štít a taky ještě MRA deflektor a větší GIVI hodnotím asi nejlépe, ale má jednu vadu, nejde zkrátit, protože má výrazně tvarovanou horní hranu
Pokud jsi nebyl, tak jeď do Černé Hory, krásná krajina, velice slušné silnice a mraky zatáček a vč. vlásenek, ale jsou to rychlé vlásenky, ne jako na Transalpině. Já osobně ještě jednou Černou Horu a Kosovo zopakuji, pokud mně Covid-19 nezastaví.
Ahoj, zkoušel a dával cca 4-5 nádrží, tedy +/- 1300 km, bylo to když Tank Ono mělo Natural 95 za cca 23 Kč a 98 za 23,50-23,90, ale nepoznal jsem rozdíl a ani rozdíl na zvuku motoru. Yamaha Tracer 900GT když dostala Natural 98, tak motor změnil zvuk anebo se mi to zdálo. Používám Natural 95 a VIF a mám dobrý pocit, takže placebo efekt funguje na 100%
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) boční kufry pro KTM 1290 Super Adventure S
danya4> Pasuji drzaky s kufry i na Superduke 1290 R? Chci tam na velke vylety velike kufry, co nepromoknou. Diky
Petik.p> Ahoj, BUMOT kufry Ti na velkýho DUKA půjdou, pokud bys se objevil v Praze, tak se klidně může stavit a mrknou na ně, ale BUMOT držáky na velkého Duka nedělá, takže jedině nějaké samo-domo anebo nosiče na jakoukoliv motorku od Motorkářův Průvodce anebo někoho jiného.
Za sebe mohu Motorkářův Průvodce - Radka Fialu jen doporučit za přístup, ukáže, poradí z vlastní zkušenosti a nenutí Tě hned všechno koupit, je to motorkář, který většinu nabízených věcí sám používá, takže to není teoretik někde za pultem anebo na druhém telefonu.
IMHO názor spokojeného zákazníka, zvažoval jsem světla Denali D4 + CAN Smart controler Denali, bratru vše za 20+K, věci jsem si zamluvil a měsíc jsem o tom ještě dumal a nikdo mně denně neupomínal atd, ještě jsem si od něho nechal vyrobit super držáky na přídavná světla, teď už vše jen musím namontovat, takže za sebe
Za sebe mohu Motorkářův Průvodce - Radka Fialu jen doporučit za přístup, ukáže, poradí z vlastní zkušenosti a nenutí Tě hned všechno koupit, je to motorkář, který většinu nabízených věcí sám používá, takže to není teoretik někde za pultem anebo na druhém telefonu.
IMHO názor spokojeného zákazníka, zvažoval jsem světla Denali D4 + CAN Smart controler Denali, bratru vše za 20+K, věci jsem si zamluvil a měsíc jsem o tom ještě dumal a nikdo mně denně neupomínal atd, ještě jsem si od něho nechal vyrobit super držáky na přídavná světla, teď už vše jen musím namontovat, takže za sebe
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.