bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení tlumičů
11.3.2020 v 17:12
Zdravím... Mám další dotaz protože z manuálu jsem to nějak nepochopil, jak se na těchto tlumičích nastavuje tvrdost?

Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 17:35 | Nahoru | #1
Útlum tlmiče se bude dát nastavit šroubkama, ale až po výměně oleje. Jestli chceš něco dělat s tuhostí pružení, tak výškou hladiny oleje ve vidlici.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 18:04 | Nahoru | #2
Jednoduše, otáčením na plus to bude tvrdší a opačně, ten křížový šroubek je jenom na odvzdušnění vidlic po jízdě

(reakce na) Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 18:23 | Nahoru | #3

HANZTE píše: Jednoduše, otáčením na plus to bude tvrdší a opačně, ten křížový šroubek je jenom na odvzdušnění vidlic po jízdě


Co bude tvrdší a čím budeš otáčet?

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 19:44 | Nahoru | #4
Z fotky to jde blbě vidět, ale jestli sou otocne ty matice tak tema to půjde, jinak pouze tim olejem
Jinak komprese by se měla ladit asi dole, tady to vypadá z vrchu na odskok, ten maly sroubek uprostred, ale nevím to stopro

(reakce na) Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 19:58 | Nahoru | #5

foxdive píše: Z fotky to jde blbě vidět, ale jestli sou otocne ty matice tak tema to půjde, jinak pouze tim olejem
Jinak komprese by se měla ladit asi dole, tady to vypadá z vrchu na odskok, ten maly sroubek uprostred, ale nevím to stopro



Je to odskok, sestihrany jsou na povolení zatek. Na endurech se predpeti moc neladi, tam je proste stěžejní tuhost pruziny a predpeti se nastaví pri montazi. “Spravne”. Komprese je dole. Ale podle dotazu si myslim, ze je to celkem fuk

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 20:06 | Nahoru | #6
Díky za ujasneni já sem to měl na exc ,pres ty matice, tady mě zmatla ta drazka asi od klíče

(reakce na) Nastavení tlumičů

11.3.2020 v 20:19 | Nahoru | #7

foxdive píše: Díky za ujasneni já sem to měl na exc ,pres ty matice, tady mě zmatla ta drazka asi od klíče



Rekl bych, ze je to zbytek po obrabeni, je to soustruzeny dil a pak se frezuji strany sestihranu, zustane tam kousek toho puvodniho "valce" uplne presne zaroven se to nepodari nikdy najet

2 reakcí na tento příspěvek Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 09:56 | Nahoru | #8
Jestli se nepletu, budou to marzochi shiver 45? Když jsem sháněl tuby na Xmoto, vím že kromě jinejch modelů je měla hromada husek, sám je mám z krosky. Na každý se ladí něco jinýho, jestli budeš chtít, můžu Ti až budu doma vyfotit základní nastavení z manuálu, ať se máš od čeho odpíchnout. Ale z manuálu na xmoto samozřejmě. Já v tom nastavení odpružení dost tápu, přidal jsem cca 2 kliky na každý straně, protože nemám 85 kilo, co v tom základu uvádějí, s předkem nemám problém, jen se to při brzdění dost potápí, chce to víc oleje?

(reakce na) Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 12:17 | Nahoru | #9
milonovo> kdyby si byl tý lásky ? pomohlo by mi to

(reakce na) Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 12:22 | Nahoru | #10
milonovo> Ponorovani pri brzdění ovlivnuje hlavne “pomalá” komprese, tzn to co je obvykle na sroubku dole. Odskok tzn to co je na sroubku nahore utahovanim přidává pocitu kontroly, ale ztracis komfort. Kdyz se to přežene nestačí se vidlice vracet na sérii nerovnosti a začne “kopat”

Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 19:47 | Nahoru | #11
přičemž pokud si neporadíš s němčinou, základní nastavení na jezdce 85 kg je úplně do kraje za plusem a pak odpočítat 11 kliků zpět, na levý je tuhost, nebo jak to pojmenovat a na pravý útlum, dobrý je, že pokud to někdo prohodil, je to na obou stejný. Ladit každou zvlášť je pro někoho, kdo ví co chce a jak toho dosáhnout
Assassin, děkuju, já s tím potápěním až takovej problém nemám, pneu se chová dobře a není na ní nic znát, drží to, horší je to se zadkem, tam stačí čtvrt hodiny v Sosnový a žmolí se kraje jako prase, drží taky dobře, ale jsou tam většinou rychlejší piloti a nemají to takhle extrémně. Byť ta conti sc3 prej žmolí, zdá se mi to moc. Přitáhnout pružinu, aby se to vracelo rychlejc?

Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 20:06 | Nahoru | #12
Jo tak ono to je jeste neco vic prehistorickyho - Odskok bývá značen R a komprese C - pokud je to tedy v kazde vidli zvlast.

Nadměrné opotřebení gumy - asi bych sel prvně po tlaku pneu. Pak pripadne zmenšit odskok, s větším odskokem je vetsi grip a zároveň vetsi namáhání. Měřil jsi sag? Mas spravnou pruzinu? Taky měkčí pruzina zvyšuje grip a zatěžuje pneu. Ale tohle je hodne věštění znkristalove koule na dalku a bez znalosti detailu.

Nastavení tlumičů

12.3.2020 v 20:36 | Nahoru | #13
Tlak pneu jsem dal nejdřív podle manuálu k motorce a pak mi někdo poslal tabulku od conti na tuhle pneu na týhle motorce. Tlak byl dost rozdílnej, podle conti cca o 0.7 vyšší, ale nepozoroval jsem žádnej rozdíl ani v chování, ani v opotřebení. Neměřil jsem nic, pro mě je to vyšší dívčí, stejně bych nevěděl, jak s tím naložit. Celej centrál vzadu i předek je originál, až na ty tuby předních vidlí... Jestli je to dobře nevím. Nehoním vteřiny, jede se mi na tom dobře, jen mi bylo líto tý gumy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hledam odbornika na husqvarnu 610 Husqvarna TE 610 brunob 22 21.11.2023 v 16:29 assassin
Obutí Husqvarny TE 610 Husqvarna TE 610 vena96 8 9.8.2023 v 17:57 doktorM
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Husqvarna TE 610 - přestavba na sup... Husqvarna TE 610 HSQ610 8 21.6.2023 v 10:44 assassin
Starty husqvarna Husqvarna TE 610 krf 29 25.2.2023 v 18:21 cipj


TOPlist